Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg skjønner ikke at enkelte interesserer seg for bil i den grad at de tatoverer logoer på seg, jeg skjønner ikke at folk liker pinnekjøtt (det må jo nesten være en grunn for det, siden ALLE gjør det), jeg skjønner ikke at folk går med pels osv. men jeg respekterer det (bortsett fra det med pelsen). Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg skjønner ikke at enkelte interesserer seg for bil i den grad at de tatoverer logoer på seg, jeg skjønner ikke at folk liker pinnekjøtt (det må jo nesten være en grunn for det, siden ALLE gjør det), jeg skjønner ikke at folk går med pels osv.men jeg respekterer det (bortsett fra det med pelsen). Jeg liker ikke pinnekjøtt ... Hvorfor respekterer du ikke folk med pels? Hvis du ikke respekterer deres interesser, kan du heller ikke forvente at de skal respektere dine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fordi å gå med pelsklær er å oppfordre til å holde utrydningstruede eller på grensen til utrydningstruede dyr i bur for så å fø dem opp kun for å drepe dem. På relativt inhumane måter og. Som f.eks. å først fore dem hardt opp så de går opp i vekt, og så sulte dem en uke før de skal drepes for å gjøre det lettere å flå dem. Men denne diskusjonen hører faktisk ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fordi å gå med pelsklær er å oppfordre til å holde utrydningstruede eller på grensen til utrydningstruede dyr i bur for så å fø dem opp kun for å drepe dem. På relativt inhumane måter og. Som f.eks. å først fore dem hardt opp så de går opp i vekt, og så sulte dem en uke før de skal drepes for å gjøre det lettere å flå dem. Men denne diskusjonen hører faktisk ikke hjemme her. Folk med tattoveringer som henger i kroker kan gi små barn mareritt, Derfor respekterer jeg dem ikke. Men denne diskusjonen hører ikke hjemme her ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Akkurat den diskusjonen hører hjemme her. Det er mye rart som det ligger bilder av på nettet som barn kan få mareritt av. Selv fikk jeg mareritt av pompel&pilt da jeg var liten (og har det fremdeles, thankyou), det gikk fremdeles i barnetv. Det er ingen som sender pain solution eller direktesendinger fra ritualer som barnetv. EDIT: Dessuten syntes jeg det var en latterlig sammenligning. Folk som driver med suspensions LETER ikke etter småbarn og tar dem med inn i lokalet og tvinger dem til å se på. Endret 9. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Selv syns jeg sirkus er mye mer skremmende for små barn. Klovnene er skumle og kan gi mareritt, i tillegg til at det er for jævlig å se mange av de svære dyrene (elefanter osv.) som lever i svært trange og unaturlige omgivelser. Ellers er det vel bare sunt at småbarn får se mennesker som er litt annerledes. Klart at en liten tass kunne fått litt sjokk om han møtte Lizardman eller The Enigma på t-banen (samme hadde vel de fleste andre gjort ). Men samtidig vender man seg til at folk faktisk ser forskjellig ut, og forhåpentlig slipper man at drittungen peker og ler av folk som har ulike medfødte misdannelser, brannsår, Downs eller whatever Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Godt poeng, Langbein Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror ikke jeg hadde hørt om suspension før jeg var sånn 15 år, egentlig. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 @Haarod: Adrenalinkick, f.eks Den var utrolig pen, Obbe! Får lyst på noe stort selv når jeg ser hvor pent det ble. Har det grodd bra? Du har ikke et bilde fra når den er ferdiggod? Takker Er veldig fornøyd med den selv. Skal se om jeg finner et bilde med en grodd verson. Den har holdt fargen bra synes jeg ( i og med at det er en rød ink-rubbing ) Var veldig skeptisk til plasseringen i og med at den treffer bukselinningen, men det var lite problem i gro fasen. ( bortsett fra at ikke var helt behagelig ved buksekanten da..hehehe ) De aller minste strekene har kanskje bleknet litt, men totalt sett så er jeg veldig fornøyd. @Haarod: Adrenalinkick (som Aidskake sier) smerten blandet med følelsen av å 'fly', intens konsentrasjon for å kontrollere det hele, spenningen ved å henge fritt, meditasjonen ved å holde intens fokus, gleden ved å vinne over deg selv. I det hele tatt så er det en litt subjektiv opplevelse, men jeg har prøvd å nevne noen stikkord. @Eplefe Crusifixion er veldig stilig. Her er en litt uvanlig verson jeg tok med 4 kroker på brystet, 4 i ryggen og 4 på armene. ( liker måten trådene flettes på ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det var en SYK crucifixation, Obbe. Latterlig tøft. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det var en SYK crucifixation, Obbe. Latterlig tøft. Den ble veldig bra Bildet er tatt på SusCon i 2006 med Oliver og Allan Falkner fra TSD som var med å rigga. Så utrolig mange helt utrolig heftige suspensions den helga. Her er et eksempel til på en helt ekstrem suspension fra da. Har tatt en vanlig Crusifixion også, som er 2-4 kroker i ryggen og 2 i armene. Den har ikke så mye tau og kroker da, og er enklere å rigge opp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å faen! Den var helt vill! Er det deg? Og hvis ja, hvordan rigget dere den? Og hvor lenge sto/hang dere? Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å faen! Den var helt vill! Er det deg? Og hvis ja, hvordan rigget dere den? Og hvor lenge sto/hang dere? Nope.. Er ikke meg på den siste (jeg er i crusifixen i posten over) Dette er Per Magnus og Morten fra Fakirskolen. Den ble rigga statisk der de sto på 2 stoler mot hverandre, og trådene ble festa i 2 søyler bak dem. Så ble stolene tatt vekk, og tauene tok vekta. Som du sier så er det en 'å faen' suspension, så den varte kanskje bare i ca 30 sek. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 fremdeles helt latterlig fett! \o/ Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er denne greia med stålvaiere og kroker festet til kroppen? Minner meg om gamle Hellraiser filmer. Er det et alternativ til botox eller noe sånt? Blir det sittende igjen noen grådig kule arr, eller er det en sånn spirituel opplevelse greie? Ser grusomt vondt ut i hvertfall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Spirituell opplevelse var det nærmeste du kom i din post. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er denne greia med stålvaiere og kroker festet til kroppen? Minner meg om gamle Hellraiser filmer. Er det et alternativ til botox eller noe sånt? Blir det sittende igjen noen grådig kule arr, eller er det en sånn spirituel opplevelse greie? Ser grusomt vondt ut i hvertfall. Greia kalles suspension eller pulling hvis du står på bakken. Det er statisk tau som brukes, og ikke stålvaier. Helraiser filmene var skikkelig kuule Fikk en oppvåkning da jeg fant ut om suspensions, og at det virkelig går ann å løfte en person etter bare kroker. Tror ikke det fjerner rynker...hehehehehe har ikke merka noe ihvertfall... De fleste arr'ene blir veldig små og ubetydelige. Det kan vel kanskje sies å være en spirituel opplevelse til en hvis grad, men det er jo individuelt hva som er motivasjonen og hva folk får ut av det. Det er ikke helt smertefritt nei, men det ser faktisk vondere ut enn det oppleves Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nice, Obbe! Gleder meg til å se deg henge. Du skal ikke på fakishowet også? Jeg har billett til 20. des, blir kult. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nice, Obbe! Gleder meg til å se deg henge.Du skal ikke på fakishowet også? Jeg har billett til 20. des, blir kult. Gleder meg masse til den 27.des jeg også :!: En ressurection suspension med personlig vri, og Ozzy's "Lay your world on me" på øret blir bare helt fantastisk Fakirshowet står på planen, men jeg har ikke vært innom og kjøpt billetter enda. Hvis de har igjen flere på den 20. des så kan jeg kjøpe da, og si hei hvis jeg ser deg der Endret 10. desember 2007 av Obbe12 Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er et av bildene Tattoo Tom Studio(som de kaller seg) reklamerer med. Vet ikke om dette er et bilde som trekker mange kunder? Synd det ikke er en beskyttet tittel å være tattooartist. Hvem som helst kan kalle seg tattooerer, og det er det tydelig noen som gjør. Vil si at vedkommende som har denne på ryggen har blitt regelrett ranet for de pengene det kostet. Skam dere!!! http://tattootomstudio.no/tattoos/store/003.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå