Obbe12 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er pulling? http://www.bmezine.com/ritual/pull001.html Skal på "hengedagen" med Wings of desire, og ble spurt om jeg ville være med å ta suspension. Tror jeg starter litt forsiktig. =P Så kult Skal ned og henge med WoD jeg også Vet ikke hvilken suspension jeg prøver enda, jeg tenker litt på saken. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så kult Skal ned og henge med WoD jeg også Vet ikke hvilken suspension jeg prøver enda, jeg tenker litt på saken. Samme dagen som meg? Har du hengt før? Gleder meg skikkelig jeg, skal jobbe frivillig der også. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så kult Skal ned og henge med WoD jeg også Vet ikke hvilken suspension jeg prøver enda, jeg tenker litt på saken. Samme dagen som meg? Har du hengt før? Gleder meg skikkelig jeg, skal jobbe frivillig der også. Skal henge den 27.des, og den Suspension dagen er den eneste jeg har hørt om foreløpig. ( Er på mailinglista deres, så jeg blir somregel informert hvis det er noe ) Har hengt 5 ganger før. (lotus, superman, crusifixion og ressurection ) Du kan bare glede deg Bruker alltid å bli veldig bra arrangement med mange trivelige folk. Skal ned til Christiane og betale for påmeldingen i morgen, samtidig som får fjerna de 4 stingene i tunga mi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Waaah. Jeg misunner dere. Waaaah. Misunne. Jeg vil også. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor varige blir sårene etter en suspension? Skjønner at det avhenger av stilling og sånn. Men sånn cirka? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skal henge den 27.des, og den Suspension dagen er den eneste jeg har hørt om foreløpig.( Er på mailinglista deres, så jeg blir somregel informert hvis det er noe ) Har hengt 5 ganger før. (lotus, superman, crusifixion og ressurection ) Du kan bare glede deg Bruker alltid å bli veldig bra arrangement med mange trivelige folk. Skal ned til Christiane og betale for påmeldingen i morgen, samtidig som får fjerna de 4 stingene i tunga mi. Samme dagen, ja. Du må komme bort å hilse om du kjenner meg igjen. Nå gleder jeg meg fælt! Christiane skal brande meg i januar, sånn apropo. Dyktig dame, blitt ordentlig glad i hun. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skal henge den 27.des, og den Suspension dagen er den eneste jeg har hørt om foreløpig.( Er på mailinglista deres, så jeg blir somregel informert hvis det er noe ) Har hengt 5 ganger før. (lotus, superman, crusifixion og ressurection ) Du kan bare glede deg Bruker alltid å bli veldig bra arrangement med mange trivelige folk. Skal ned til Christiane og betale for påmeldingen i morgen, samtidig som får fjerna de 4 stingene i tunga mi. Samme dagen, ja. Du må komme bort å hilse om du kjenner meg igjen. Nå gleder jeg meg fælt! Christiane skal brande meg i januar, sånn apropo. Dyktig dame, blitt ordentlig glad i hun. Skal holde utkikk når jeg er der Christiane er veldig dyktig, og veldig hyggelig. Er sikker på at brandingen blir fin. Hun gjorde foresten denne på meg: http://modblog.bmezine.com/2007/07/18/dali-elephant-cutting/ Til Erroneus som lurte på arr etter suspension, så varierer det som sagt en god del. Mange av mine arr er nesten helt borte, men hvis du ser på bildet i linken over så ser du de mest markante arrene etter suspension som jeg har. Rett ved hodet på elefanten så er det 4 prikker i en rekke oppover. Det er etter 2 kroker fra en 6 krokers suspension etter magen.(ressurection) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan noen prøve å forklare meg hvorfor dere driver med suspension? Leste den lille diskusjonen mellom fallskjermer og suspension, men det hjalp ikke så mye. Er det "deilig"? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) @Haarod: Adrenalinkick, f.eks Den var utrolig pen, Obbe! Får lyst på noe stort selv når jeg ser hvor pent det ble. Har det grodd bra? Du har ikke et bilde fra når den er ferdiggod? Endret 9. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Aidskake: Skal du prøve deg på suspension om pullingen går greit? Og i så fall, hvilken blir den første du kjører? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva er forskjellen på suspension og pulling? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Aidskake: Skal du prøve deg på suspension om pullingen går greit? Og i så fall, hvilken blir den første du kjører? Tja, kanskje. Tar en ting først, så får vi heller se ann om jeg gjøre noe mer. Kan jo hende jeg prøver det senere om pullingen blir vellykket. Skal hvertfall kjøre krokene i ryggen eller armene den 27. desember har jeg bestemt. Skal jeg prøve suspension blir det sannsynligvis suicide. Lest at den er grei å starte med, så går nok for den om jeg skal gjøre det. Hva er forskjellen på suspension og pulling? Suspension= blir løftet fra bakken Pulling= drar huden, ofte med kroppsvekten til en deg selv eller en annen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Pulling er Suspension light, som Jørgen sa det. Pulling: http://www.bmezine.com/ritual/pull001.html Suspension: http://www.bmezine.com/ritual/osusp001.html Ida: Om du ender opp skikkelig hekta, har du planer om å prøve crucifixation? Må si den virker veldig forlokkende, men jeg har mer lyst til å prøve eye/lip sewing og. Endret 9. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ida: Om du ender opp skikkelig hekta, har du planer om å prøve crucifixation? Kan egentlig ikke tenke meg det, men nå liker jeg ikke å utelukke ting. Suicide først, så kanskje superman. Lotus ser spennende ut da. Men herregud, pulling først. Vanskelig å gjette hva jeg tenker om sånt før jeg har tatt en ting først. For de som ikke skjønner bæret: Lotus Superman Suicide Endret 9. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, selvsagt, det er masse hvis og om her. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Får frysninger når jeg ser de bildene, ser så forjævlig vondt ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ah, suspension er fantastisk. Selv når noen henger over deg, så kan du se ned på dem. <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Steffy, skulle likt å se deg ha baller til å henge. (Jeg tenker da selvsagt på om du hadde hatt noen videre interesse av det, og ikke vært full i idiotiske fordommer rundt temaet.) Ida: Jeg syntes Lotus ser tøff ut, men Superman ser direkte smertefull ut(altså, jeg ser ikke kicket i det). Om jeg skulle enda opp med å prøve suspension ville nok Crucifixation vært noe av det første jeg hadde gått for. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ah, suspension er fantastisk. Selv når noen henger over deg, så kan du se ned på dem. <3 Ahahahah ______ Men seriøst, skjønner ikke at folk gidder å holde på med suspension og pulling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå