L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Apropos førsteposten så er det et par av bildelenkene der som ikke lenger fungerer Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det vil alltid komme opp igjen, fordi de som kommer med den påstanden svært sjeldent gidder å blå tilbake. Nesten så psilo burde plassere det i førstepost. Er det jeg sa en påstand? Utifra det jeg har sett er det fakta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det vil alltid komme opp igjen, fordi de som kommer med den påstanden svært sjeldent gidder å blå tilbake. Nesten så psilo burde plassere det i førstepost. Er det jeg sa en påstand? Utifra det jeg har sett er det fakta. Jeg refererte til det han sa, med "lurer på hva han syntes om dem når han er 70" og andre lignende kommentarer. Trekk til deg klørne, pusekatt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Daså. Hehe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 LOL aidskake altså, jammen er du blitt rar. Jeg sparer til emohår, og vurderer derfor leppepiercing i ekte Blink 182-style. Jeg vurderer dog å kjøre en eller annen form for clipon/magnetgreie, da jeg vet på forhånd at dette er en fase jeg ikke kommer til å beholde resten av livet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 LOL aidskake altså, jammen er du blitt rar. Jeg sparer til emohår, og vurderer derfor leppepiercing i ekte Blink 182-style. Jeg vurderer dog å kjøre en eller annen form for clipon/magnetgreie, da jeg vet på forhånd at dette er en fase jeg ikke kommer til å beholde resten av livet. Oi.. hørtes ikke bra ut... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Emohår! \o/ Piercinger gror faktisk ganske raskt, og etterlater et lite, diskrè arr, som forsvinner helt med årene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 LOL aidskake altså, jammen er du blitt rar. Jeg sparer til emohår, og vurderer derfor leppepiercing i ekte Blink 182-style. Jeg vurderer dog å kjøre en eller annen form for clipon/magnetgreie, da jeg vet på forhånd at dette er en fase jeg ikke kommer til å beholde resten av livet. Tar det som et kompliment jeg, tassen. Tror ikke jeg har forandret meg så mye på de 6 månedene du har kjent meg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan ser den ut uten blacklight? Får man tatt sånne i Norge og hva koster dem i forhold til vanlige? Ikke at jeg skal ta en blacklight-tatoo da, det var harry Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Et eksempel: *håpe det går å hotlinke fra modblogTWO* Og sånn ellers: Så vidt jeg vet er det ingen i norge som tatoverer med UV-blekk, har og vært tatt opp tidligere i tråden at mange tatovører (og kunder) er litt skeptiske til å sprøyte UV-blekk under huden. Endret 7. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har jævlig lyst på øreringer, men ikke sånn klassisk *bling-bling*. Litt vanskelig å forklare så poster noen bilder. Det jeg lurer på er om dette er en smule sosialt akseptert. :!: Veit at det er litt rart og det er helt greit, men vil helst slippe å få høre ting som "Jævla hippiehomo" eller lingnende. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men det er slittsomt om det blir sittende. Og ja, er gutt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Go for it, og gi faen i hva folk mener? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Støttes! Det som er viktig er hva man føler seg komfortabel med selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde forsåvidt syntes det var dritkult om noen av mine guttevenner brukte sånne, men alle de er sånn kjedelige og bruker sølvringer. x) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Takk, alltid koselig med snille mennesker Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har jævlig lyst på øreringer, men ikke sånn klassisk *bling-bling*. Litt vanskelig å forklare så poster noen bilder. Det jeg lurer på er om dette er en smule sosialt akseptert. :!: Veit at det er litt rart og det er helt greit, men vil helst slippe å få høre ting som "Jævla hippiehomo" eller lingnende. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men det er slittsomt om det blir sittende. Og ja, er gutt. Synes det blir litt rart på gutter, litt for "sjørøver" liksom. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Et forslag er jo også å vurdere plugs? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Når ble "pirat" noe negativt? Det er nettopp det at det er "pirat" som gjør at jeg er 110% for det. (Hvis det hadde gått an å være mer enn 100% for noe, da) Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde isåfall bare brukt én om gangen, i venstreøret sef. Yarr. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Å bare bruke i ene øret hadde kanskje ikke vært så dumt. Dessuten er jo ikke øreringer så veldig "permanent" da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå