Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vil alltid komme opp igjen, fordi de som kommer med den påstanden svært sjeldent gidder å blå tilbake. Nesten så psilo burde plassere det i førstepost.

Er det jeg sa en påstand? Utifra det jeg har sett er det fakta.

Jeg refererte til det han sa, med "lurer på hva han syntes om dem når han er 70" og andre lignende kommentarer. Trekk til deg klørne, pusekatt.

Lenke til kommentar
LOL aidskake altså, jammen er du blitt rar.

Jeg sparer til emohår, og vurderer derfor leppepiercing i ekte Blink 182-style. Jeg vurderer dog å kjøre en eller annen form for clipon/magnetgreie, da jeg vet på forhånd at dette er en fase jeg ikke kommer til å beholde resten av livet.

Oi.. hørtes ikke bra ut...

Lenke til kommentar
LOL aidskake altså, jammen er du blitt rar.

Jeg sparer til emohår, og vurderer derfor leppepiercing i ekte Blink 182-style. Jeg vurderer dog å kjøre en eller annen form for clipon/magnetgreie, da jeg vet på forhånd at dette er en fase jeg ikke kommer til å beholde resten av livet.

Tar det som et kompliment jeg, tassen. ;) Tror ikke jeg har forandret meg så mye på de 6 månedene du har kjent meg.

Lenke til kommentar

Et eksempel:

amber-uv-3.jpg

*håpe det går å hotlinke fra modblogTWO*

amber-uv-2.jpg

Og sånn ellers: Så vidt jeg vet er det ingen i norge som tatoverer med UV-blekk, har og vært tatt opp tidligere i tråden at mange tatovører (og kunder) er litt skeptiske til å sprøyte UV-blekk under huden.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Har jævlig lyst på øreringer, men ikke sånn klassisk *bling-bling*.

Litt vanskelig å forklare så poster noen bilder.

post-133280-1197054999_thumb.jpg

post-133280-1197054931_thumb.jpg

post-133280-1197055018_thumb.jpg

Det jeg lurer på er om dette er en smule sosialt akseptert. :!: Veit at det er litt rart og det er helt greit, men vil helst slippe å få høre ting som "Jævla hippiehomo" eller lingnende. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men det er slittsomt om det blir sittende. :p

Og ja, er gutt. :D

Lenke til kommentar
Har jævlig lyst på øreringer, men ikke sånn klassisk *bling-bling*.

Litt vanskelig å forklare så poster noen bilder.

post-133280-1197054999_thumb.jpg

post-133280-1197054931_thumb.jpg

post-133280-1197055018_thumb.jpg

Det jeg lurer på er om dette er en smule sosialt akseptert. :!: Veit at det er litt rart og det er helt greit, men vil helst slippe å få høre ting som "Jævla hippiehomo" eller lingnende. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men det er slittsomt om det blir sittende. :p

Og ja, er gutt. :D

Synes det blir litt rart på gutter, litt for "sjørøver" liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...