Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det eneste jeg sa var at fallskjerm- og strikkhopping ikke var selvskading... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det spørs jo. http://youtube.com/watch?v=-8_6qVNHFhA Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det spørs jo. http://youtube.com/watch?v=-8_6qVNHFhA Å herregud... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det spørs jo. http://youtube.com/watch?v=-8_6qVNHFhA http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=12470 en kollega av meg på jobben var ikke fult så heldig han heller :/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det spørs jo. http://youtube.com/watch?v=-8_6qVNHFhA Husker første gang jeg så denne filmen, 5-7 år siden. Var helt j*vlig .. Var ikke så gale denne gangen Men fremdeles, stakkar fyr.. Skulle gjerne vist hva som skjedde, hvordan det gikk med fyren.. Anyway, nokk off topic? Suspension er for de spesielt galne.. Jeg synes det ser spennende ut, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det selv. Og selvskadig er det vel ikke, i alle fall ikke mer enn piering er ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 At piercing er selvskading har jeg fått høre flere ganger... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 At piercing er selvskading har jeg fått høre flere ganger... Akkuratt det synes jeg det ikke er. Men kan nesten forstå hvordan folk kanskje synes det. Når det å kutte håndleddene er selvskading, hvorfor er ikke å stikke en nål igjennom huden det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Nettopp. Jeg ser absolutt ikke på det som selvskading, jeg ser på det som utsmykning av kroppen. Men så vet jeg om enkelte selvskadere som syntes det samme om arrene sine.. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Uff, nå har hølene i øra grodd. De ligger på rundt 6 mm nå, men faen så "smykket" stinker! Kommer lukta alltid til å være der? xD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 vask de, din larv Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) vask de, din larv Tro meg, vasker dem som bare faen! Såpe og alt mulig xD Er ikke akkurat sånn at jeg LIKER rævlukta fra øret heller da Endret 5. desember 2007 av Rubymj Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 SÅPE?! Vær så snill å si den er god og nøytral. :-| Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Når man hopper i fallskjerm/strikkhopp tar man jo en liten risk. Man vet jo i underbevistheten at noe kan gå galt. At fallskjermen ikke åpner osv. Det å hoppe ut høyt fra et fly skjønner jeg godt kan gi et adrenalinkick. Ved Pulling og det der klarer jeg ikke se adrenalinrushet. Får man kick av at huden kan flærre av? Jeg skjønner ikke helt Noen som har prøvd det her som vil beskrive gleden for meg? Eller er det akkurat det at det ikke kan beskrives? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det eneste jeg sa var at fallskjerm- og strikkhopping ikke var selvskading... Ser ikke akkurat på suspension o.l som selvskading. Og huden revner ikke om krokene er plassert riktig. Gleder meg hvertfall! Håper jeg ikke feiger ut. x) Det må jo være noe som får mennesker til å gjøre det igjen og igjen, og jeg har tenkt til å finne ut hva det er. Nemlig. Endret 5. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
colt Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) http://i19.photobucket.com/albums/b178/col...06122007544.jpg Der er mine to tattoveringer... ene er den "Life" "Death" som dere diskuterte lenger bak i tråden.. den er snart 2år gammel og den nederste "The Stig" er ca 3uker gammel... dere har sikkert hørt om han fra top gear som ingen vet identiteten på... det var inspirasjonen min til å ta den heter jo selv stig da.. Også har jeg en piercing på tvers av øret(på toppen av øret) Endret 6. desember 2007 av colt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 ÅÅh... jeg vet ikke om jeg tøøør, men hva ca. koster en piercing i øret? Sånn i brusk-dingsen som er i midten. Har spurt om den før, men ikke akkurat pris.. Aidskake har fiiiine piercinger.. Syns det er tøft at du har tre stk i den "brusken". Hvordan ser forresten øret ut uten de tunellene? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 ÅÅåh... jeg vet ikke om jeg tøøør, men hva ca. koster en piercing i øret? Sånn i brusk-dingsen som er i midten. Har spurt om den før, men ikke akkurat pris.. Aidskake har fiiiine piercinger.. Syns det er tøft at du har tre stk i den "brusken". Hvordan ser forresten øret ut uten de tunellene? Tragus koster mellom 400-600 kroner. Prisene varierer jo fra studio til studio. Og klart du tørr, er bare et lite stikk så er det over. Jeg har forresten ikke 3 stykker i samme, er faktisk bare 2. Men den ene er en surface, så ser bare ut som det er to individuelle hull. Takker for kompliment! Liker de svært godt selv =D Noe sånt, bare ikke like svære: Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det så ikke særlig bra ut, lurer på hva han kommer til å tenke når han blir 60-70 år. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det så ikke særlig bra ut, lurer på hva han kommer til å tenke når han blir 60-70 år. Har blitt tatt opp så sinnsykt mange ganger før. Det kan fikses så det ser vanlig ut igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det vil alltid komme opp igjen, fordi de som kommer med den påstanden svært sjeldent gidder å blå tilbake. Nesten så psilo burde plassere det i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå