Mato Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) en plass langt bak her tror jeg , skal sjekke om det ligger noe på datan EDIT: det eneste bilde av meg i baroverkropp fra rett side , fra 2003 faktisk . hvorfor jeg har den skumle hårfargen vet jeg ikke helt , men bra ser jeg i vertfall ikke ut , og heldigvis har jeg grodd noe mer muskelmasse siden den gangen . Endret 4. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) hvorfor jeg har den skumle hårfargen vet jeg ikke helt , men bra ser jeg i vertfall ikke ut , og heldigvis har jeg grodd noe mer muskelmasse siden den gangen . Og senka buksekanten litt? Endret 4. desember 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ny piercing, yiiha. Av Christiane @ Pin Point. Jeg skal ta min første pulling 27.12 forresten. Kan bli en spennende opplevelse. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ny piercing, yiiha. Av Christiane @ Pin Point. Jeg skal ta min første pulling 27.12 forresten. Kan bli en spennende opplevelse. O_o, det der var jævlig tøft. Gjor det vodt å stte dem? Og hvordan setter de dem? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hun punchet først der kulene er, så satte hun en surface bar igjennom. Var faktisk overraskende lite vondt. Det verste var puchinga. Sitter slik: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hva er pulling? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hun punchet først der kulene er, så satte hun en surface bar igjennom. Var faktisk overraskende lite vondt. Det verste var puchinga. Sitter slik: Ok, trodde det var to separerte kuler elsn. Jævlig tøft uansett. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hva er pulling? http://www.bmezine.com/ritual/pull001.html Skal på "hengedagen" med Wings of desire, og ble spurt om jeg ville være med å ta suspension. Tror jeg starter litt forsiktig. =P Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Suspension light, dvs. kroker i huden. Ikke for småpiker og tøysegutter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hva er pulling? http://www.bmezine.com/ritual/pull001.html Skal på "hengedagen" med Wings of desire, og ble spurt om jeg ville være med å ta suspension. Tror jeg starter litt forsiktig. =P Å det der så jævlig vondt ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tror ikke det er så godt. Men er sikkert en helt spesiell og unik opplevelse. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Nice! Fint hull btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Veldig nice, Ida! Og gud. Jeg MÅ ha bilder av deg når du skal leke med pulling. Fy faen så kult! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke for å være frekk ellernoe, men hva er egentlig poenget med å leke med pulling? Jeg ser ikke helt hvordan man kan få noe glede av å holde på slik? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Kan tenke meg at det er eit adrenalinrush uten like. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Fordi det er kult. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ikke for å være frekk ellernoe, men hva er egentlig poenget med å leke med pulling? Jeg ser ikke helt hvordan man kan få noe glede av å holde på slik? Hvorfor hoppe i strikk eller fallskjerm? Er nesten samme greiene. Endret 5. desember 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det er faktisk helt det samme. Det er et adrenalinrush uten like, det må være en helt vill opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det er faktisk helt det samme. Det er et adrenalinrush uten like, det må være en helt vill opplevelse. Det er faktisk ganske langt i fra helt det samme. Fallskjerm- og strikkhopping er ikke selvskading Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Når ble selvskading noe negativt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå