Snublefot Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Legg ut et bilde av tatoveringen din da eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Har gjort det før. Har ingen bilder av den slik den er nå, kun når den var så ny at den fremdeles var skjellete Men ålreit, legger ut, i skjul-tag. Til glede for nye lesere og irritasjon for gamle Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Var jo søt den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, jeg klager ikke på den. En sånn søt liten diskrè sak på håndleddet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Helt rett er den jo ikke, men. Streken nederst til venstre er kortere enn den høyre. Jaja, så lenge du ikke angrer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Fullstendig klar over det. Men midlertidig har jeg ingen planer om å dekke over den, for å si det sånn. Får heller se om jeg føler jeg burde gjøre noe med det senere. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Nja, nei, de kommer hjem om et par uker, men da tror jeg fokuset er på å feire jul og spise lutefisk og denslags tøys. Hvem er det Jannicke må sende skumle blikk til resten av livet, forresten, og hva skal du ha? Makan. Glinter'n > lutefisk. Enellerannen hos Let's Buzz i alle fall. Blir isfront på jobb gitt, ho ho ho. På leggen, med vingene opp på hver side av kneet. Minus skrift såklart. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Nja, nei, de kommer hjem om et par uker, men da tror jeg fokuset er på å feire jul og spise lutefisk og denslags tøys. Hvem er det Jannicke må sende skumle blikk til resten av livet, forresten, og hva skal du ha? Makan. Glinter'n > lutefisk. Enellerannen hos Let's Buzz i alle fall. Blir isfront på jobb gitt, ho ho ho. bild På leggen, med vingene opp på hver side av kneet. Minus skrift såklart. Frekt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 På leggen, med vingene opp på hver side av kneet. Minus skrift såklart. Computer says no. Eller, Tomas iallefall. Det ville visstnok ikke funke særlig bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bollocks! Lies! Som om han har peil på sånt. hm =/ Jaja, da kan Jannicke føle seg trygg imens. Vil starte på herr Cthulhu så snart hu er hjemme. Endret 4. desember 2007 av Glint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det gir jo en grei pekepinn på hvordan kvaliteten er. Jeg hadde vært veldig skeptisk til en tatovør som hadde tid til meg på dagen, for eksempel. hva har det med kvalitet å gjøre? dum påstand... kvaliteten blir jo ikke bedre hvor lengere man venter.. Har fint lite å si i Norge. Solen vår steker ikke akkurat speilegg om du knuser et egg på asfalten. Tatovører har stort sett mindre å gjøre om vinteren, derimot. å joda det kan bli et problem i norge også... så lemge man dekke det til går det, men mange folk som ikke gjør det. har sett mange tattiser som har blitt ødelagt av sola her i norge også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ah, slående argumenter. Jeg gir meg, du vant. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ler. Som sagt har det mer med etterbehandling og gjøre, og selvsagt skal du dekke til tatoveringen i begynnelsen, men dette vil en brukbar tatovør fortelle deg. Og joda, jeg vil si at i om en tatovør kan ta deg inn på dagen er det litt skummelt. Det er enda åtte måneder til jeg kan gå løs på ryggen min med nål og blekk, men jeg har allerede begynt å tegne med tattovør. Greit å være ute i god tid, både med bestilling av time og så videre. Det finnes selvsagt unntak, om du skal ha noe lite klarer de ofte å skvise deg inn i mellom to timer, men jeg tviler på at det er mange tatovører som trives med å gjøre slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) nå er det ingen som har sagt noe om på dagen.. jeg sa 3 til 4 dager. det kommer selvsagt ann på motiv og på om tatovøren skal tegne dette for deg. eller om du har en liten runding her og der...som går relativt kjapt. men 2mnd og 1 uke... hva har det men kvalitet og gjøre? Endret 4. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 lang ventetid = mange kunder = populær tatovør , noe som burde bety at han/hun er flink . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva faen? Oo Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Er det der et dyr? Endret 4. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Arg støtende materiale må jo si at min triabal er noe bedre en den , og da er det ille Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Arg støtende materiale må jo si at min triabal er noe bedre en den , og da er det ille Bilde av din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå