Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ATi-Radeon, du skal ikke bli gammel nok til å få deg en tatovering først da? Er ihvertfall lurt å tenke litt over noe sånt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ATi-Radeon, du skal ikke bli gammel nok til å få deg en tatovering først da?Er ihvertfall lurt å tenke litt over noe sånt. trur ikke det er noe problem, 2 stk. i klassen min har nylig tatt tattovering veit ikke hva som står, men det er en fin skrift. Ligner litt på rigenes herre skrifta Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er bare litt kjipt å få seg en tatovering som du kanskje kommer til å synes er überteit om få år. Er jo en grunn til at slike steder har aldersgrense på tatoveringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som orker å finne taki et bilde av dær det står "fagerheim" på hebraisk elns? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er vell litt kjipt og ta en tatovering som du synes er utrolig kul når du er 15/16, for så og angre som en hund når du nærmer deg 25. Men jeg tror det finnes måter og få fjerna tatoveringer, men er ikke sikker. Jeg for min del holder meg til piercinger, har en i tunga. Jeg hadde en i brystvorta, men etter et fall i fylla, og noen som skulle løfte meg opp, så fortsvant den Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Joda, det finnes måter å fjerne en tatovering på. Man har laserbehandling, hvor man, så vidt jeg har forstått, ødelegger hudcellene som inneholder blekket. Tatoveringen blir blekere etter hver behandling, men man må gjerne gjennom 5-10 behandlinger før den er helt borte. Dette avhenger av hvilke farger som er brukt, og hvem som har tatt den. Amatører (gjerne folk som tatoverer 15-16-åringer), har en tendens til å gå enten for dypt eller for grunt i huden. Er det for grunt, går det fint.. da forsvinner mye av fargen med skorpen. Er det derimot for dypt, "flyter" fargen ut under huden og gjør ting vanskeligere å fjerne. Hver behandlig koster fra 1000kr og opp, avhengig av hvor stor tatoveringen er. Man betaler altså 10-20 ganger så mye for å fjerne en tatovering, enn hva man betalte for den. Alternativt kan man gjøre som meg, fjerne en tatovering med sterilt vann. Man harver opp huden og ødelegger "blekk-cellene" på den måten. Gratis for meg, siden jeg jobber med tatovører. Antageligvis ikke gratis for allmuen. Og, sist, men ikke minst, man kan fjerne huden hvis det er snakk om en liten (smal) tatovering. Jeg fikk oppgitt en pris på 5000kr for operasjonen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, det blir jo lett. Hva med å oppsøke noen som kan hebraisk (AnAnAs, kanskje?) og be dem skrive fagerheim for deg? Nei hun kunne det ikke Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Liker hebraisk, pen skrift. Ja, hebraisk er fint. Men sånn snirklete, fin skrift (Old English et-eller-annet på word) synes jeg er utrolig pent. Jeg har så lyst på en drage tatovert på korsryggen jeg. Ikke sånn som er over hele ryggen, men bare en sånn liten, kul en. Ang. piercinger, så hadde jeg skikkelig lyst på en i nesa før, men nå holder jeg meg heller til øra. Før hadde jeg et slags mål om å være helt ned-pierce i begge øra før jeg var 18, men jeg tror jeg holder meg til ikke fler enn 12. Jeg har vel 8 stk nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Nye bilder.. en 5mm tunnell jeg nettopp tok. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvor store tunneller kan man ta? Har lyst på noe sånt selv... Skal bytte ut de i øyenbrynene og ringen i leppa...sette inn Blackline smykker. Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Som første smykket er 5mm max (nål) og rundt 10-12mm (skalpell). Er det snakk om strekking, kan du fint gå opp i et par tommer, så sant piercingen er plassert med strekking i tankene (høyt oppe). Blackline-smykker får du hos Wildcat eller Barbarella. www.wildcat.co.uk eller www.barbarella.se hhv. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvor finner jeg slike conch smykker som du har? De var nice Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 www.camsupply.com .. men der må du ha konto. Kan sikkert bestille inn noen til deg neste gang jeg skal ha noe fra dem.. de koster bare 4$, dvs. rundt 30-35kr inkl. mva. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Om du bestiller 2 stykker så er du en knupp Hvor mye skal du ha for dem? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Tja, en hundrings inkl. frakt. De har bare 3-4-5mm, alle med 12-13mm diameter. Gir deg en lyd på PM når jeg skal bestille, jeg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kan du få tak i en svart 1,5cm Spike til meg? *smile søtt* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Send meg en PM, så fikser vi sikkert noe. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Senest på søndag var det en 40-50 år gammel dame som kom bort til meg og fortalte at hun syns det var så flott, det jeg hadde på armene. Stort sett positive reaksjoner, faktisk. Man skulle ikke tro det, men det begynner faktisk å bli en del år siden jeg fikk negative reaksjoner. Jeg var en tur med min onkel til Berlin et par år tilbake. Der var det en kar med tatoveringer i fjeset. Onkel: "Å HERREGUD HVEM FAEN VIL ANSETTE NOE SLIKT?" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg var en tur med min onkel til Berlin et par år tilbake. Der var det en kar med tatoveringer i fjeset. Onkel: "Å HERREGUD HVEM FAEN VIL ANSETTE NOE SLIKT?" Så du har en sneversynt onkel. Good for you. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg var en tur med min onkel til Berlin et par år tilbake. Der var det en kar med tatoveringer i fjeset. Onkel: "Å HERREGUD HVEM FAEN VIL ANSETTE NOE SLIKT?" Hvem vet, kanskje jeg har tatovert meg helt svart i trynet og har 1000-vis av piercinger rundt om på kroppen? Jeg er like grei for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå