Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
bare det at pinpoint i oslo er lagt ifra de beste i Oslo....:p

Fordi? Ingen andre enn Christiane for stikke hull i meg per dags dato. Har aldri hatt noe problemer med hun.

Pircing er de noen av de beste i Oslo..

jeg snakket om tatovering..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eplefe? Du spydde blod. Og du blir sjelden hysterisk når du bør. SELVSAGT var vi småhysteriske, som du så pent kaller det. xD

Altså. Jeg spydde ikke blod. Jeg sto og spyttet noen munfuller med blod og vann. Null stress. Dere var småhysteriske, jeg tok det med ro og sendte meldinger. Jeg ser ikke helt hvilken nytte det ville gjøre om jeg og friket?

Lenke til kommentar
Kommer litt an på hvor du går og hvilken vei tissen din går. Kvinner setter jeg stort sett 2 eller 2,4mm på, menn 1,6 eller 2mm. Det har mest med at kvinner får brystvorten mer knuffet rundt pga BH-er.

Vet at Witchy Bitchy her i Bergen har satt 1,2mm på kvinner, det syns jeg blir skummelt tynt. Har tross alt sett et par delte brystvorter i min tid, tynne smykker er ikke særlig bra å bruke.

Jeg tok faktisk hos Witchy Bitchy, og er mann:p Jeg får ta å måle, har hatt ring rimelig lenge nå.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvordan er det med ventetiden på de studioene med best anseelse?

Jeg bestillte time hos Purple Pain for rundt en måned siden, og de hadde venteliste til februar neste år.

haha sykt, har aldri ventet mer en 3-4 dager... ikke der men...på HOP i Oslo

Lenke til kommentar
Gizp! Jeg sladrer!

Gjør du det så dreper jeg deg! MED MINDRE jeg får høre at hun stikker innom Kiæmpers Fødeland i mellomtiden og har veldig lyst å tatovere den veldreide leggen min. Wink Smile Very Happy Left Hug Rainbow Car.

Nja, nei, de kommer hjem om et par uker, men da tror jeg fokuset er på å feire jul og spise lutefisk og denslags tøys.

Hvem er det Jannicke må sende skumle blikk til resten av livet, forresten, og hva skal du ha?

haha sykt, har aldri ventet mer en 3-4 dager... ikke der men...på HOP i Oslo

Det gir jo en grei pekepinn på hvordan kvaliteten er. Jeg hadde vært veldig skeptisk til en tatovør som hadde tid til meg på dagen, for eksempel.

tatoveringer burde egentlig bare gjøres om vinteren, så det er vell full fart rundt disse tider.

Har fint lite å si i Norge. Solen vår steker ikke akkurat speilegg om du knuser et egg på asfalten. Tatovører har stort sett mindre å gjøre om vinteren, derimot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...