Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Så du anbefaler absolutt ingen i Trondheimsområdet til tatovering? Det blir kanskje litt overkill å reise til Bergen for noe mindre enn en sleeve, kanskje? Spesielt når det ikke er snakk om veldig detaljerte saker.

 

Absolutt ingen. Eneste folka som er gode nok til at jeg lar de gyve løs på huden min med nåler er Let's Buzz, Max @ Pinpoint i Oslo og Kunst Med Puls om du liker stilen deres. Går du til Tattoo World i Trondheim gir du penga rett til organisert kriminalitet og hvitvasking, alt i regi av HA. Møkkafolk alle som én. Purple Pain i Heimdal er redelige folk, men ikke flinke nok for min del.

 

Selv om det ikke er detaljerte saker, så skal jobben gjøres skikkelig. Rene linjer, jevn fargelegging og skygger, ingen utflyting, prikkfrie hygieniske forhold+++ Mens jeg venter på at Jannicke kommer tilbake fra Wales kommer jeg nok til å være utro i mellomtiden og ta en mindre tatovering. Og jeg reiser glatt over halve landet også for den, og det er ikke detaljerte saker det heller. Så viktig er kvalitet for meg. Det er vel verdt å bruke en ekstra lapp eller to på en dagsreise til Bergen eller Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest hele første post men fant ikke noe om dette:

 

Ei veninne har tatt tungepiercing, hun har ingen følelse i tunga selv om det er 2 dager siden.

Har pierceren driti seg ut eller går det over?

 

edit: ingen følelse i den fremre halvdelen av tunga *

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvordan er det med ventetiden på de studioene med best anseelse? Gjør de bare store og/eller detaljerte tatoveringer som din, Glint, eller får alle som èn time?

Lenke til kommentar
Fordi kun de aller beste er bra nok for meg, og de i Trondheim og omegn kan suge en skit spiss og stikke seg selv med den. It's all crap.

 

Så du anbefaler absolutt ingen i Trondheimsområdet til tatovering? Det blir kanskje litt overkill å reise til Bergen for noe mindre enn en sleeve, kanskje? Spesielt når det ikke er snakk om veldig detaljerte saker.

 

Djfreedo: Hvorfor vil du ha liv/død skrevet på underarmen din?

Nei, jeg veit ikke jeg.. Syns den var litt kul! Det at man må snu den oppned passer litt med at liv og død er det motsatte av hverandre..

 

Man kan jo tatovere motivet to ganger, en gang så det står life og en gang så det står death. Kansje death under life så det ser ut som et speilbilde. Vet ikke om det vil funke i praksis, var bare en ide som slo meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvordan er det med ventetiden på de studioene med best anseelse? Gjør de bare store og/eller detaljerte tatoveringer som din, Glint, eller får alle som èn time?

 

de gjør som regel så mye de gidder... men rundt 4 timer omgangen også venter man ca 3 uker før man fortsetter

jeg satt med undearmen min i 7 timer!! men ble ferdig da siden han skulle dra tilbake til amerika dagen etter.

 

jeg har aldri hatt noen problemer og få time i samme uke eller uken etter, men det kommer litt ann på hva som skal gjøres og hvilken person man er..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Problemet mitt blir jo at hvis jeg reiser til Bergen så vil jeg helst ha alt gjort i ett. Tror uansett ikke det blir et problem med tanke på at det er relativt ukompliserte saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...