Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aidskake: Bruker Ragnaråkk i Trondheim.

 

Bør da i det minste gå til noen som er konsekvent edru/nykter på jobb.

 

Han ble nok kastet på hue og ræva ut for lenge siden. :)

 

Aha! Godt å høre. Hvem har de eventuelt tatt inn nå da?

 

Vel, etter det jeg har fått med meg så var han gamle der kjæresten til hun som piercer. Men hum kastet jo ut han, og fikk seg ny type, som nå jobber der. Har snakket litt med han, meget grei.

Lenke til kommentar

blir for mye rot spør du meg , må sikklig konse for og kunne se dobbelt bedtydningen , og strengt tatt hvor mye kommer du til og stå på hodet ?

 

sånn bare for og illustrere litt , nå har jeg markert det (jeg tror ) som er de relevant bokstavene , men jeg kunne sikkert valgt andre og , for det er mange like tegn her .

 

skrift typen er ikke konsekvet , og bokstavene har meget forskjellig størrelse . dette medfører vanskelig lesing , det at det er to ord skrevet inn i hverandre , men enda flere tegn medfører enda større vanskelighet .

 

jeg har ikke noe og si på teksten , dog tekst tatovert er jeg ikke verdens største fan av .

 

men hei det er jo tros alt din kropp .

post-23057-1196707943_thumb.jpg

Endret av Mato
Lenke til kommentar
blir for mye rot spør du meg , må sikklig konse for og kunne se dobbelt bedtydningen , og strengt tatt hvor mye kommer du til og stå på hodet ?

Hvis jeg har den øverst på underarmen, må man ike stå på hodet for å se det.. Syns den var litt kul, men er ikke sikker!

 

Hvis du lagrer bildet, åpner det i Paint, gjør bildet veldig lite (ca som en 20-kroning), så ser man med en gang at det står life ;)

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi kun de aller beste er bra nok for meg, og de i Trondheim og omegn kan suge en skit spiss og stikke seg selv med den. It's all crap.

 

Så du anbefaler absolutt ingen i Trondheimsområdet til tatovering? Det blir kanskje litt overkill å reise til Bergen for noe mindre enn en sleeve, kanskje? Spesielt når det ikke er snakk om veldig detaljerte saker.

 

Djfreedo: Hvorfor vil du ha liv/død skrevet på underarmen din?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
blir for mye rot spør du meg , må sikklig konse for og kunne se dobbelt bedtydningen , og strengt tatt hvor mye kommer du til og stå på hodet ?

 

sånn bare for og illustrere litt , nå har jeg markert det (jeg tror ) som er de relevant bokstavene , men jeg kunne sikkert valgt andre og , for det er mange like tegn her .

 

skrift typen er ikke konsekvet , og bokstavene har meget forskjellig størrelse . dette medfører vanskelig lesing , det at det er to ord skrevet inn i hverandre , men enda flere tegn medfører enda større vanskelighet .

 

jeg har ikke noe og si på teksten , dog tekst tatovert er jeg ikke verdens største fan av .

 

men hei det er jo tros alt din kropp .

 

sånn hadde det vært bedre å tatovere det, med farger, med svart bak og death i rød, og life i blå f.eks..

så ser man det litt tydligere

Lenke til kommentar
blir for mye rot spør du meg , må sikklig konse for og kunne se dobbelt bedtydningen , og strengt tatt hvor mye kommer du til og stå på hodet ?

 

sånn bare for og illustrere litt , nå har jeg markert det (jeg tror ) som er de relevant bokstavene , men jeg kunne sikkert valgt andre og , for det er mange like tegn her .

 

skrift typen er ikke konsekvet , og bokstavene har meget forskjellig størrelse . dette medfører vanskelig lesing , det at det er to ord skrevet inn i hverandre , men enda flere tegn medfører enda større vanskelighet .

 

jeg har ikke noe og si på teksten , dog tekst tatovert er jeg ikke verdens største fan av .

 

men hei det er jo tros alt din kropp .

 

sånn hadde det vært bedre å tatovere det, med farger, med svart bak og death i rød, og life i blå f.eks..

så ser man det litt tydligere

Blir litt vanskelig det når bokstavene i life og bokstavene i death er "i hverandre"!

Lenke til kommentar
Fordi kun de aller beste er bra nok for meg, og de i Trondheim og omegn kan suge en skit spiss og stikke seg selv med den. It's all crap.

 

Så du anbefaler absolutt ingen i Trondheimsområdet til tatovering? Det blir kanskje litt overkill å reise til Bergen for noe mindre enn en sleeve, kanskje? Spesielt når det ikke er snakk om veldig detaljerte saker.

 

Djfreedo: Hvorfor vil du ha liv/død skrevet på underarmen din?

Nei, jeg veit ikke jeg.. Syns den var litt kul! Det at man må snu den oppned passer litt med at liv og død er det motsatte av hverandre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det som er litt dumt med ting man finner på nettet osv, er at ca 1mill andre folk også har den.

jeg synes det er bedre og gjøre det til en inspirasjon og gjøre noe eget av det.

ta ideen og gjøre litt om f.eks.

de fleste tatovører er jo designere og kan lage saker og ting til deg, og de fleste liker ikke og lage kopi på kopi, mye morsomere for de hvis de får litt støre krativ utfoldning..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...