Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

hey folkens!

1 .Dama har piercing i navelen, så hørte jeg her om dagen at hun hadde lyst på et gull farget smykke.

Sitter her å kikke litt rundtforbi men det finnes visst 2 størrelser Ø 1,2 og 1,6, men hva er vanligest? har hørt med veninner men de vet ikke :dontgetit:

2. Hvor pleier dere å handle smykkene?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du har to tykkelser, 1,2mm (16ga) og 1,6mm (14ga). 1,6mm er den som brukes i navler. Du har også lengden på stangen du må ta med i beregningen, de fleste El Cheapo-smykker får du i 10mm, og det er stort sett greit nok for de fleste. For noen kan dette bli for langt eller kort, og da bør man ha 6, 8 eller 12mm lange smykker.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvor du går og hvilken vei tissen din går. Kvinner setter jeg stort sett 2 eller 2,4mm på, menn 1,6 eller 2mm. Det har mest med at kvinner får brystvorten mer knuffet rundt pga BH-er.

Vet at Witchy Bitchy her i Bergen har satt 1,2mm på kvinner, det syns jeg blir skummelt tynt. Har tross alt sett et par delte brystvorter i min tid, tynne smykker er ikke særlig bra å bruke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har et lite spørsmål til folk som har sett en del tatoveringer: hvordan vil tekst som går fra albuen og inn mellom skulderbladende se ut når armene er i vanlig stilling (altså hengende nedover)? Det vil jo bli en bue i teksten ved armfeste og jeg klarer ikke helt se for meg om det vil se bra eller dårlig ut. Noen formeninger?

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål til folk som har sett en del tatoveringer: hvordan vil tekst som går fra albuen og inn mellom skulderbladende se ut når armene er i vanlig stilling (altså hengende nedover)? Det vil jo bli en bue i teksten ved armfeste og jeg klarer ikke helt se for meg om det vil se bra eller dårlig ut. Noen formeninger?

Om skriften går fra albuen og svinger inn mot midten av utsiden av overarmen før den svosjer over armfestet og inn på ryggen, så vil det nok gå greit. Tror du bør ha et par centimeter klaring rundt armhulen i det minste.

Om det ser bra ut.. tja, jeg er skeptisk, men det er jeg alltid. Du kan jo få noen til å skrible litt på deg og se hvordan det vil se ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tanken var skrift som gikk bak på triceps og over på ryggen til skulderbladet. Mellom skulderbladene skulle det være grafikk med fortsettende skrift over på andre arm/triceps. Jeg har lekt meg litt i Photoshop, men det ser ikke sånn ekstremt realistisk ut. Det jeg har mest problemer med å avgjøre er om blekket skal vise når jeg går i t-skjorte eller ikke.

Lenke til kommentar
Jepps, stikker og får bytta til labrett ellernoe idag.

Hevelsen er nå gått ned betraktelig. Den var ca. like stor i morrest, men utover dagen har den roet seg ned mye.

Antar at det ikke er noe problem alikevel da? Det samme skjedde jo med øret mitt, det ble utrolig varmt, men det gikk over etter ca. to dager.

Aidskake: Bruker Ragnaråkk i Trondheim.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...