Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke det har så mye med smak å gjøre, det at du ikke syntes det er viktig er din sak, men jeg vil sette det jeg har av penger på at dine tatoveringer ville vært penere om de fulgte kroppen.

 

Så du mener at din mening enkelt og greit er fasitsvaret? Tror du virkelig ikke at ens eget utsende kan ha med smak og behag å gjøre?

Either way, det er kroppen din andre ser.

Lenke til kommentar

"Det er også vanlig at en piercing hovner litt opp, blir rød og varm, og kan være øm. Dette er helt normale reaksjoner, og betyr ikke at du har fått en infeksjon."

 

Dette leser jeg i første post, hvorfor tror dere da at jeg har fått infeksjon? Mulig dere synes den ser utrolig stor ut på bildet, men jeg har ganske store lepper IRL, så det er mulig kameraet bedrar. Får se hvordan det er imorgen tidlig.

 

 

Edit: Jeg prøver på ingen måte å motbevise det dere sier her, skal stikke innom imorgen om hevelsen er der ennå.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Jeg er flink til å velge dager, jeg. Gjett hvem som nettopp klarte å svelge kulen på ene tungepiercingen sin? Herregud, jeg håper noen jeg kjenner har ekstra kuler, jeg er ikke videre gira på å gå uten kule til mandag.

Kjenner til problemet. Klarte å svelge kula mi selv, men brukte stanga et par timer før jeg presterte å svelge den også (første laaange stanga) O.o Ikke var det mulig å få tak i ny i området heller så i løpet av dem dagene jeg venta på nytt i posten hadde jeg mange rare greier nedi der

Lenke til kommentar

Øh, jeg glemte piercing rense vannet tingen min på LAN i helgen^^. så jeg er litt redd for at jeg skulle få en infeksjon. løp på rimi og kjøpte pyrisept.(Jeg tror det kanskje var dumt) Vaska den når jeg kom hjem.

 

 

 

Fra fredag kveld til lørdag kveld vasket jeg den ikke med vannet. er det superfarlig og kommer jeg til å få infeksjon? Har i øyenbrynet. :ermm:

Lenke til kommentar
Øh, jeg glemte piercing rense vannet tingen min på LAN i helgen^^. så jeg er litt redd for at jeg skulle få en infeksjon. løp på rimi og kjøpte pyrisept.(Jeg tror det kanskje var dumt) Vaska den når jeg kom hjem.

 

Fra fredag kveld til lørdag kveld vasket jeg den ikke med vannet. er det superfarlig og kommer jeg til å få infeksjon? Har i øyenbrynet. :ermm:

Er nok ikke farlig det. Ihvertfall ikke om den ikke føles ille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...