Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg ut bilde, mye bedre å si noe da. Helst ikke et ufokusert mobilbilde i dårlig lys, om det lar seg gjøre.

 

kameraet har nok dessverre tapt kampen:/

men når du ser det i godt lys ser det liksom "gjenomsiktig ut" mens i litt dårligere lys ser det svartere ut

å foresten så er dette områder der skorpa ikke har sprukket å blitt betent

men hvis man skal fylle på farge igjen, er det da like stor sjanse for å få like mye skorpe`?

Endret av tatto-man
Lenke til kommentar

Snublet over denne tråden i kveld. Vekket minnet om hvor lyst jeg egentlig har på tatovering.

Problemet mitt er at jeg ikke føler meg som en som kler sånt. Jeg er nok mer gutten med skistavene.

 

 

Syntes den her også var rå. Får ha den som avatar og se om jeg blir fort lei :p

oec.jpg

 

er det noen felles ord får sånn type øresmykker? Prøvde å søke meg frem på google for å finne noen bilder, men fant lite ;)

 

Vokser de fort ut? Altså, kan det skje at de gror ut av øret? Hvis man ikke ønsker å ha det lengre. Vil øret bli som før?

Endret av freerun
Lenke til kommentar
Snublet over denne tråden i kveld. Vekket minnet om hvor lyst jeg egentlig har på tatovering.

Problemet mitt er at jeg ikke føler meg som en som kler sånt. Jeg er nok mer gutten med skistavene.

 

 

Syntes den her også var rå. Får ha den som avatar og se om jeg blir fort lei :p

oec.jpg

 

er det noen felles ord får sånn type øresmykker? Prøvde å søke meg frem på google for å finne noen bilder, men fant lite ;)

 

Vokser de fort ut? Altså, kan det skje at de gror ut av øret? Hvis man ikke ønsker å ha det lengre. Vil øret bli som før?

 

Personlig likte jeg ikke så veldig godt det du har funnet fram der. i alle fall ikke hvis du har 8mm eller større hull. Da blir smykket så utrolig stort og derfor ikke noe særlig fint... Og det er vel plugger/tunneller du leter etter vil jeg tro. (Mulig at det finnes noe mer spesifikt hvis du er akkuratt den typen du fant du leter etter...)

 

Det at de vokser ut, skjer vel ikke. Det som kan skje er at de detter ut og at da øreflippen får vokse litt igjen. (Dette sliter jeg litt med, hullet krymper såpass at det er ubehagelig å ta i smykket dagen etter..)

 

Hvis du holder deg under 5mm, kan jeg garantere at hullet vil tro til vanlig øredobb hull. Går du over det og fram til 12mm, er sannsynligeten stor. Men ingen garanti for det... Spør også litt hvor fort du går framover med tanke på strekkmerker osv...

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det har så mye med smak å gjøre, det at du ikke syntes det er viktig er din sak, men jeg vil sette det jeg har av penger på at dine tatoveringer ville vært penere om de fulgte kroppen.

 

Så du mener at din mening enkelt og greit er fasitsvaret? Tror du virkelig ikke at ens eget utsende kan ha med smak og behag å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...