Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville kun hatt kortene på den siste, i tillegg til en old-school dødningsskalle og kanskje et slik "pergament" (vet ikke hva det heter, men jeg tenker på en slik "rull" med papir (ikke dassrull)) med skrift på, og laget en sleeve av det.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente der men :p Hvis du har veldig lyst kan du få lov til å tegne en pekepinn på hva du mener :p

Lenke til kommentar

Jeg har en tatovering fra før, som dekker store deler av den venstre armen min.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil ha en til, på det høyre håndleddet. Problemet er bare at jeg mangler inspirasjon. Jeg kommer nok til ende opp med et politisk symbol, som en kommuniststjerne, men det hadde vært flott om noen andre kunnet kommet med noen forslag til meg, og kanskje noen bilder. Bør vel kanskje også nevne at politisk sett, så er jeg meget langt ute på venstresida.

Lenke til kommentar
Var mer fordi Mikachu skrev det han gjorde at jeg trodde det. Skulle selvsagt sjekket profilen selv.

Om du vil ha et politisk symbol på kroppen ville jeg tenkt det igjennom ekstra godt. Rett og slett fordi politikk er en veldig flyktig ting.

 

Ja, selvfølgelig. Dette er heller ikke noe jeg bestemte meg for da jeg våknet i dag tidlig, men noe jeg har tenkt på over lengre tid.

Lenke til kommentar

Ikke narr meg til å le. Det sto 1. april 1991 i profilen din da jeg sjekket rett før jeg skrev innlegget litt lenger opp.

Jeg ville aldri sagt at du var 16 ut i fra et kallenavn, selv om også det ofte forbindes med fødselsår.

 

Men tilbake til tema. Jeg prøvde bare å gi deg et råd, det var ikke for å kritisere valget ditt på noen som helst måte, men i 16-årsalderen går man ofte gjennom en utvikling i hodet, og da er det viktig å være helt sikker på valg av tatovering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...