Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Kan jeg komme med et pysespørsmål?

 

Gjør det noe særlig vondt å ta en tattovering? Om du skal fylle inn halve ryggen din med ett eller annet sykt mønster, vil det ikke da bli passelig ubehagelig i lengden?

 

jo, men det kommer ann på person til person.

jeg synes det er værre og bli klort av en katt.

 

men det er forskjellige steder på kroppen som gjør mer vondt enn andre.

inn siden av armen f.eks er veldig ubehagelig.

 

men det er bare å bite i greses.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
De fleste sier at ribbeina er verre enn innsiden av armen. Det har jeg ingen problemer med å tro på, den jeg tok gjorde ikke vondt i det hele tatt.

 

mulig det har ikke kommet så langt enda.

men det kommer kanskje litt ann på hvordan nåler som er brukt og hvor mye det er.

jeg har full sleve på begge armene og inn siden av armen opp mot armhulen var det værste på armen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
vasket å smurt med såpe å salve jeg fikk med, væsker for det meste der det var sprekker noe som førte til tykkere skorpe å større sprekker

 

gå og snakk med han som tatoverte deg, det eneste tipset jeg kan gi.

Lenke til kommentar

Altså, om ikke vi får bilder eller noe så kan egentlig ikke vi uttale oss. Det kan være huden har slått sprekker eller at du har stelt den for mye eller for lite, eller du kan ha allergi.

EDIT: Beste tipset du kan få her uten bilder er å stikke innom tatovøren din og spørre hva det er.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å få min første tatovering, og siden jeg er kristen, vil jeg at det skal være noe som betyr noe for meg religiøst. Jeg har da slått meg til ro med et kors.

Planen er å få den på høyre skulderblad, ikke så sinnsykt stor, men ikke for liten heller.

 

Det er muligens noen som har spurt om det før, men jeg har sett meg ut to stykker som jeg likte godt.

 

cross_59.jpg

Uten skrift

 

eller kanskje:

 

jesuscross440.jpg

I en litt annen versjon, men fortsatt samme stiltype.

 

Hva synes dere? Har dere noen som er penere, eller røffere?

Helst ikke for mye kruseduller. Hold det stilrent, og helst svart-hvitt.

 

Jeg er klar over at det er mange som synes religiøse tatoveringer er teit, men jeg vil gjerne ha det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...