Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Det er jo tydelig at her på forumet er de fleste barnløse, man får et helt annet syn på sånt når en får sine egne barn.

Er ingen trangsynt tattoodust har bare litt andre verdier.

Men.... ferdig med det.

Jeg har unge (se avataren fo bevis) og jeg synes det var humor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg er veldig glad i den ene tatoveringen jeg har som er en less than three, ellers har jeg begynt å tegne på det som til slutt skal pryde skuldrene og deler av ryggtavlen min. For å summere det kjapt opp hva jeg vil plassere på kroppen min? Smykker jeg syntes er pene (piercingsmykker teller de og, og der har jeg veldig sansen for blanke BCR), og tatoveringer som betyr noe for meg, og samtidig er litt eye candy =D

Lenke til kommentar

tok en tribal tatovering for en uke siden i dag, har veldig mye skorpe på den å det har også kommet ut litt gul væske, skorpen har sprukket en del spesielt der huden bøyes mye.

det jeg lurer på er om det da er store sjangsjer for at det kan bli misfarginger\hvite flekker i min taovering??

Endret av tatto-man
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
tok en tribal tatovering for en uke siden i dag, har veldig mye skorpe på den å det har også kommet ut litt gul væske, skorpen har sprukket en del spesielt der huden bøyes mye.

det jeg lurer på er om det da er store sjangsjer for at det kan bli misfarginger\hvite flekker i min taovering??

du har gjort alt tatovøren har sagt?. vasket med grønnsåpe, smørt med 98% aloevera eller lignene

skorpen blir borte og vill få litt sprekker, det skal ikke tas bort men falle av av seg selv. men gul væske, høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...