L4r5 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo tydelig at her på forumet er de fleste barnløse, man får et helt annet syn på sånt når en får sine egne barn. Er ingen trangsynt tattoodust har bare litt andre verdier. Men.... ferdig med det. Jeg har unge (se avataren fo bevis) og jeg synes det var humor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hadde det vært det minste realistisk hadde det ikke vært gøy i det hele tatt. Men den er faktisk ikke realistisk for fem flate øre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hadde det vært det minste realistisk hadde det ikke vært gøy i det hele tatt. Men den er faktisk ikke realistisk for fem flate øre. Selvfølgelig var det ikke realistisk. Jeg synes bare at motivet i seg selv var stygt. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå rundt med noe sånt. Men hversin smak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg kunne aldri tenkt meg å gå rundt med en tribal som ikke fulgte kroppen sine linjer. Så ja. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "The smake is like the bake", som det heter på nynorsk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg kunne aldri tenkt meg å gå rundt med en tribal som ikke fulgte kroppen sine linjer. Så ja. Hver sin smak. Hva kunne du tenkt deg da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tja, jeg er veldig glad i den ene tatoveringen jeg har som er en less than three, ellers har jeg begynt å tegne på det som til slutt skal pryde skuldrene og deler av ryggtavlen min. For å summere det kjapt opp hva jeg vil plassere på kroppen min? Smykker jeg syntes er pene (piercingsmykker teller de og, og der har jeg veldig sansen for blanke BCR), og tatoveringer som betyr noe for meg, og samtidig er litt eye candy =D Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Og den var latterlig morsom. True that. Jeg synes den var ufattelig stygg. Hvis noe må være pent for å være morsomt har du dårlig humor. Ting kan være morsomme som bare det selvom de ikke er fine. Men det motivet der synes jeg bare var stygt, tåpelig og uten humor. Takk Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Så du skriver What a F og regner med at skal skjønne at F står for Fuckpicture with a Child? Snakk om å komme med teit unnskyldning. Det var det med humor da...... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eplefe: Tatoveringen du har, skal du gjøre noe mer med den eller er den ferdig? Bilde? Jeg husker ikke hvordan den ser ut. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tviler på at det blir noe mer jobb med den, den er helt enkel, liten og søt. Men det blir heller flere enn at jeg skal gjøre noe med den. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Så du skriver What a F og regner med at skal skjønne at F står for Fuckpicture with a Child? Snakk om å komme med teit unnskyldning. Det var det med humor da...... tattooen var morsommere Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har lyst på tatovering på halve nedre del av ryggen og på siden av ribbeina! Men syns det gjør litt for vondt til at jeg vil gjøre det i real life. Kjipern! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tviler på at det blir noe mer jobb med den, den er helt enkel, liten og søt. Men det blir heller flere enn at jeg skal gjøre noe med den. http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/tattis.jpg Har sett endel med den tatoveringen der ass. Men den er jo så klart helt spesiell for deg. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Selvsagt er den det. Den betyr noe for meg. Dessuten har jeg gått litt utenom det som er "vanlig" design på Less than three-tatoveringer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Selvsagt er den det. Den betyr noe for meg. Dessuten har jeg gått litt utenom det som er "vanlig" design på Less than three-tatoveringer. Hva er det vanlige? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 UUuuuUuu, original! Lenke til kommentar
tatto-man Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) tok en tribal tatovering for en uke siden i dag, har veldig mye skorpe på den å det har også kommet ut litt gul væske, skorpen har sprukket en del spesielt der huden bøyes mye. det jeg lurer på er om det da er store sjangsjer for at det kan bli misfarginger\hvite flekker i min taovering?? Endret 28. november 2007 av tatto-man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 tok en tribal tatovering for en uke siden i dag, har veldig mye skorpe på den å det har også kommet ut litt gul væske, skorpen har sprukket en del spesielt der huden bøyes mye.det jeg lurer på er om det da er store sjangsjer for at det kan bli misfarginger\hvite flekker i min taovering?? du har gjort alt tatovøren har sagt?. vasket med grønnsåpe, smørt med 98% aloevera eller lignene skorpen blir borte og vill få litt sprekker, det skal ikke tas bort men falle av av seg selv. men gul væske, høres ikke bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå