Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Blir nok en tatovering på meg en gang i tiden. En Brann tatovering selvfølgelig.

Enten logoen på leggen, underarmen, brystet eller lignende.

 

Det som er drømmen er følgende: To hender som river opp huden min der hjertet ligger. Under der ser man et dunkende hjerte med en herlig Brann-logo over.

Skal ikke lyve å si at dette er min ide, jeg har sett en skisse av en slik tatovering en eller annen gang for lenge siden, og bildet har brendt seg fast i hodet mitt.

 

Gud så digg det hadde vært. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg lurer på hvor lenge man kan ha ut en leppepiercing før det gror helt igjen, når man har tatt en. Noen som vet?

 

Han trener Taekwon-Do, og må derfor had den ut et par timer hver trening isåfall. ^^

 

 

edit: Det er snakk om snakebite.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

What a F...

 

:thumbdown::mad:

Må bare kommentere denne, What a fuck? Skal det ikke være what the fuck? :p

Uansett, nå har jeg mast litt mer på mamma at vi får reise inn til Lyngdal igjen å få satt på den andre delen av lippen også så jeg får snakebites, så blir vel rundt Januar at jeg får det. Gud som jeg gleder meg. :D

 

Jeg måtte også bare kommentere litt.

Hva med om jeg mente What, a f.(uckpicture with a child)

 

Det er jo tydelig at her på forumet er de fleste barnløse, man får et helt annet syn på sånt når en får sine egne barn.

Er ingen trangsynt tattoodust har bare litt andre verdier.

Men.... ferdig med det.

Lenke til kommentar
Så du skriver What a F og regner med at skal skjønne at F står for Fuckpicture with a Child? Snakk om å komme med teit unnskyldning.

^^

Ballajazzhus, jeg kaller deg bare Balla, ok? De er ganske logisk at endel på forumet er barnløse, når folk på forumet pleier å være mellom 24-16 elsn etter hva jeg har erfart, og da endel av oss også er svette nerder så trekker vi lite damer. ;)

 

Edit: Dessuten har du ikke "," i den originale setningen. ^^

Endret av Sauegjetteren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...