Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok Tattoering for 3 månder siden på armen, en tribial drage. Den er 18 cm lang å 10cm brei, jeg betale 1800kr er det mye ? Da jeg skulle tattoere meg satt de å synes ikkespiste mcD's mat der armen min skulle ligge å tattoeres, det var akkurat hygenisk. Jeg skulle gjerne ha fylt etter med litt farge, de skulle ha 450kr for der, er det dyrt eller ?

btw: jeg tok den i trondheim

Lenke til kommentar

Psilocybe: sikkert blitt spurt om 1000 ganger før i denne tråden (orker ikke lese gjennom alt) men tror du at du noen gang kommer til å angre litt når du engang i fremtiden innser at det kanskje ikke er "SÅ" kult med blekk over halve kroppen?

Eller er dette bare noe mamma og pappa skremmer barna sine med?

Lenke til kommentar
Psilocybe: sikkert blitt spurt om 1000 ganger før i denne tråden (orker ikke lese gjennom alt) men tror du at du noen gang kommer til å angre litt når du engang i fremtiden innser at det kanskje ikke er "SÅ" kult med blekk over halve kroppen?

Når jeg innser det? Ikke hvis?

Men, nei, jeg tror ikke jeg kommer til å angre på det. Hadde jeg tatt alt det jeg ville ha når jeg var 16-17-18 år, tror jeg nok jeg hadde angret som en hund. Men, som 30-40-åring har jeg nok mer til felles med meg selv som 25-åring, enn som 16-åring.

Det høres kanskje veldig klisjéete ut, men jeg verken er eller kommer til å bli som "alle andre". Jeg kan aldri se for meg at jeg har en jobb på et eller annet kontor, butikkmedarbeider eller tilsvarende, så jeg tror egentlig ikke utseendet mitt vil hindre meg i å få de jobbene jeg evt. kunne tenke meg å gjøre i fremtiden.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt om et studio som ikke gjør oppfarging gratis...

Hva mente du med det du skrev? forstod ikke det med mcd mat

Det var ikke at det var dyrt men lurte om det var sånn ca samme til alle tatto shoper. Det mcD heh Mc Donalds :p Det var Tatto World i trondheim btw.

Ikke at jeg skal uthenge de, de gjorde en bra jobb :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...