Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Neida, strekking er ikke særlig vondt. Litt ubehagelig, men det er også alt. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tok Tattoering for 3 månder siden på armen, en tribial drage. Den er 18 cm lang å 10cm brei, jeg betale 1800kr er det mye ? Da jeg skulle tattoere meg satt de å synes ikkespiste mcD's mat der armen min skulle ligge å tattoeres, det var akkurat hygenisk. Jeg skulle gjerne ha fylt etter med litt farge, de skulle ha 450kr for der, er det dyrt eller ? btw: jeg tok den i trondheim Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke hørt om et studio som ikke gjør oppfarging gratis... Hva mente du med det du skrev? forstod ikke det med mcd mat Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Tja, det er standard praksis å inkludere påfylling av farge i prisen, iallefall innen det første året. Så, ja, det er dyrere enn vanlig. Hva het studioet, egentlig? 1800kr for en tribal-sak i den størrelsen er sånn ca. helt vanlig pris. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Måtte bare poste en tøff tatovering. Laget av Kristoffer Iden, ikke på min legg though. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hm.. var ikke helt overbegeistret for skyggeleggingen, men jeg er skrekkelig fin på det. Bedre enn mye annet, definitivt, men jeg syns den ble litt for flat. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Japp, men motivet er tøft. Har originaltegningen på papir her et sted. Den ser myye bedre ut. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva er det hun holder i høyrehånda? En gassmaske? En fisk? En laserpistol? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Er nok en gassmaske, men jeg ser hvor du får fiske-assosiasjonene fra. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Noen som orker å finne taki et bilde av dær det står "fagerheim" på hebraisk elns? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ja, det blir jo lett. Hva med å oppsøke noen som kan hebraisk (AnAnAs, kanskje?) og be dem skrive fagerheim for deg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja, det blir jo lett. Hva med å oppsøke noen som kan hebraisk (AnAnAs, kanskje?) og be dem skrive fagerheim for deg? yes, jeg har tenkt å ha fagerheim på hebraisk på underarmen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hvorfor hebraisk, egentlig? Hvorfor ikke norsk, siden du tydeligvis skriver bedre norsk enn hebraisk? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Psilocybe: sikkert blitt spurt om 1000 ganger før i denne tråden (orker ikke lese gjennom alt) men tror du at du noen gang kommer til å angre litt når du engang i fremtiden innser at det kanskje ikke er "SÅ" kult med blekk over halve kroppen? Eller er dette bare noe mamma og pappa skremmer barna sine med? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Psilocybe: sikkert blitt spurt om 1000 ganger før i denne tråden (orker ikke lese gjennom alt) men tror du at du noen gang kommer til å angre litt når du engang i fremtiden innser at det kanskje ikke er "SÅ" kult med blekk over halve kroppen? Når jeg innser det? Ikke hvis? Men, nei, jeg tror ikke jeg kommer til å angre på det. Hadde jeg tatt alt det jeg ville ha når jeg var 16-17-18 år, tror jeg nok jeg hadde angret som en hund. Men, som 30-40-åring har jeg nok mer til felles med meg selv som 25-åring, enn som 16-åring. Det høres kanskje veldig klisjéete ut, men jeg verken er eller kommer til å bli som "alle andre". Jeg kan aldri se for meg at jeg har en jobb på et eller annet kontor, butikkmedarbeider eller tilsvarende, så jeg tror egentlig ikke utseendet mitt vil hindre meg i å få de jobbene jeg evt. kunne tenke meg å gjøre i fremtiden. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er mottat. Bra du er pleased for å si det sånn, det må være helt jævlig å angre på noe sånt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 psilocybe: Folk som reagerer på looken din? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Senest på søndag var det en 40-50 år gammel dame som kom bort til meg og fortalte at hun syns det var så flott, det jeg hadde på armene. Stort sett positive reaksjoner, faktisk. Man skulle ikke tro det, men det begynner faktisk å bli en del år siden jeg fikk negative reaksjoner. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har ikke hørt om et studio som ikke gjør oppfarging gratis... Hva mente du med det du skrev? forstod ikke det med mcd mat Det var ikke at det var dyrt men lurte om det var sånn ca samme til alle tatto shoper. Det mcD heh Mc Donalds Det var Tatto World i trondheim btw. Ikke at jeg skal uthenge de, de gjorde en bra jobb Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Liker hebraisk, pen skrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå