bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hallo! Det er ikke noen som tegner motiv her? Jeg hva jeg vil ha, men jeg kan bare ikke tegne det. Forresten, vis det er tattoo-sjappe i Oslo/Drammen området som anbefales sterkt så er det Leading Light i Drammen. Sykt gode tattovører der, samt en sabla flink scarification kar! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 uhm, detta var jo ikke bra tattiser akkurat.. http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=27885929 Haha, skal hvertfall ikke tattoveres av han. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Volvo-tatoveringen var tøff, da. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) uhm, detta var jo ikke bra tattiser akkurat.. http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=27885929 Haha, skal hvertfall ikke tattoveres av han. Det mest utrolige er jo terningene er ikke like treninger.. får ikke blitt riktig med tallene Endret 24. november 2007 av eimo99 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Å huffda. Han og tattoo-Harald, liksom. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Volvo-tatoveringen var tøff, da. Jeg håper det er meningen at den skal se ut som å være tatt av en 5-åring Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har konsultasjonstime med tatovør klokken 17 Skal tegne litt med henne og snakke litt om plassering og sånn. Åh gud, dette kommer til å bli så gøy Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mhm. Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tror ikke det quotet skulle være der, gitt. Vi snakket en del om plassering, overganger, skyggelegging osv. Tatoveringen blir helt svart med minimal skyggelegging. Det som var litt morsomt var at tatovøren var helt i fyr og flamme og likte ideen kjempegodt. Det gjorde meg skikkelig gira, og hun skal begynne å tegne den med en gang hun er ferdig med noen skisser til folk som skal tatovere enten før jul eller rett over nyttår, (enda jeg ikke kan tatovere det før i juli/august til neste år), så jeg skal være 100% sikker på at jeg er fornøyd med den og sånn. Det er helt fantastisk herlig å få sånn respons på ideen min (som jeg forresten ikke orker å skrive nå, minn meg på det en annen gang, så skal jeg heller prøve å forklare, nå skal man stelle seg og på fest) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hm, visste ikke det gikk an å quote fra en annen tråd :S Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det finnes ingen knapp man kan trykke på for å få en quote til å komme i en annen tråd. Men det meste er mulig på et forum så lenge du gidder å gjør det manuelt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Joda, trykker du på "+ Sitat" og ikke bruker quotet med en gang, er det meget mulig. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 16. november tok jeg en 2mm-plugg i øret. Den skal utvides til 6-7mm til slutt. Nå vil jeg ha en ring i venstre del av nedre leppe. Lurer på om jeg skal prøve å få tatt den snart ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da er det bestemt. Jeg går for 30 mm flipper. Det eneste som er litt bais, er at det er så vrient å få fete smykker i den størrelsen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 30mm? Vel, jeg synes nå det blir litt drøyt (særlig når flippene da blir den desidert største delen av øret). Men det er jo subjektivt selvfølgelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syntes store ører på jenter er så hott. Og jeg kan ha hvertfall 28 før øret begynner å få en unormal form, så jeg satser på at 30 går óg. Pierceren min er så gira, og det smitter kan man si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gå for 28 først du. Lett å la seg rive med. Blir litt dumt om du utvider til 30 og så innser du først etterpå at det ser dumt ut vet du Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dersom jeg strekker til 30 mm, og finner ut atjeg ikke vil ha det, er det ikke noe problem å downsize de et par hakk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Wohoo! 7. januar skal eg i stolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Uh, hva skal du ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå