Obbe12 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Medusa er deffinitivt en av de penere piercingene etter min mening. Synd det funker så dårlig med bart...men hvis jeg noen gang fjerner den og skjegget, så er den høyt på lista. Trenger å finne en orginal piercing/surface som funker bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Original som i sjelden eller som aldri satt før? For sistnevnte tror jeg ikke du finner. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Offtopic men du var pen Aidskake Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Offtopic men du var pen Aidskake Jeg kom til å tenke på det samme gitt =D Pene tatoveringer, det skal du ha =] Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du putter i et smykke som er hakket tykkere. Pistolskutt bling er vel 1,2mm eller så der. For øvrig må det jo sies at små tuneller er bling 2.0 etterhvert. Så jeg skal bare kjøpe et smykke på 2mm og presse det inn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Det er stort sett ikke verre enn det. Du kan gjerne gå innom 1,6mm om hullet er litt trangt. Ta en varm dusj og skvett litt glidemiddel eller krem på smykket før du dytter det gjennom, og bruk litt tid på det om det er trangt. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tips til hvor jeg kan kjøpe 1.6 mm? Enten en nettbutikk eller en butikk i oslo? Noen tips til hvor ofte jeg bør rense osv? Så glidemiddel funker der og ja. Woho. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Offtopic men du var pen Aidskake Jeg kom til å tenke på det samme gitt =D Pene tatoveringer, det skal du ha =] Tusen takk. Tips til hvor jeg kan kjøpe 1.6 mm? Enten en nettbutikk eller en butikk i oslo? Noen tips til hvor ofte jeg bør rense osv? Så glidemiddel funker der og ja. Woho. Får både på nett og hos piercing studioer, så bor du i Oslo vil jeg si det er enklest å bare stikke innom noen som driver med piercing. Rens 2 ganger om dagen. _______________________________ LOL! Endret 20. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Original som i sjelden eller som aldri satt før? For sistnevnte tror jeg ikke du finner. Veldig enig med deg der. Tror det er få steder igjen som folk ikke har satt piercinger. Tenkte mer på en som ikke er fult så vanlig. Hadde et transdermal anker helt ute ved venstre øyenbryn, men det ble rejecta :-( Lurer litt på evt. en ny transdermal, men som kjent så er de litt vanskelig å få til å vare. Må bare tenke ut en fin plasering. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Modblog har ikke oppdatert sia på over en uke noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Han som egentlig driver siden, er stengt ute fra hele BME. Mer info og ny modblog finner du på www.bodytwo.com. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Han som egentlig driver siden, er stengt ute fra hele BME. Mer info og ny modblog finner du på www.bodytwo.com. Vil det si av modblog ikke vil bli aktiv igjen? Andre kan vel ta over? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Shannon er jo den store drivkraften bak BME og modblog, så om han er blitt utestengt tviler jeg sterkt på at den vil bli aktiv igjen, nei. EDIT2: Jeg fant dette på den nye modblogen I hope to have access back to all of the BME sites and hope to have them all up and running smoothly again by week’s end if not sooner with new updates, and hope to be able to have the problems with IAM repaired then as well (in answer to the questions about the “scheduled maintenance” on IAM, I don’t know what exactly is being done or why) EDIT: Forresten, noen som har sett denne før? Adding and subtracting Endret 22. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Han som egentlig driver siden, er stengt ute fra hele BME. Lurer på hva som har skjedd. EDIT: Forresten, noen som har sett denne før?Adding and subtracting Haha, i alle dager! I går var jeg innom H&M på Strømmen storsenter, og han som stod i kassen begynte å snakke om hvor fine han syntes tatoveringene mine var. Ettersom det ikke var så stor kø snakket vi litt videre, og han begynte å skryte av hvor utrolig Marianne hos Knust Med Puls er. Så neste uke skal jeg innom bare for å sjekke litt ut. Syntes de har en utrolig pen teknikk, så jeg lurer på om neste tatovering på leggen ikke må bli tatt der. Har alltid hatt det i bakhodet, men han gav meg et lite spark i baken i grunn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg lurer på om det der er seriøst eller en syk spøk eller noe. Det skal de ha, de tar det lengre enn noen andre jeg har sett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ang. Adding & subtracting. "This interview posted April 1, 1999". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ah, takk. Det klaret vel opp det, i hvert fall. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Høres ut som en skikkelig 1.aprilspøk...hehehe Alikevel er det en god del som er både ekstremt og interresant der. bl.a Shannons øye tattovering. http://modblog.bmezine.com/2007/07/02/three-blind-mice/ og Rachel's øye implant. http://www.bmezine.com/news/pubring/20040601.html Tar sikkert litt tid før det er mainstream...hehehehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har enda ikke helt skjønt hvem som tenker "Øyet mitt er ikke pent nok, jeg må tatovere det" :| Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 uhm, detta var jo ikke bra tattiser akkurat.. http://pic2.piczo.com/MizzVolvoPeVe/?g=27885929 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå