Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offtopic men du var pen Aidskake :)

 

Jeg kom til å tenke på det samme gitt =D

 

Pene tatoveringer, det skal du ha =]

Tusen takk. :blush:

 

Tips til hvor jeg kan kjøpe 1.6 mm? Enten en nettbutikk eller en butikk i oslo? Noen tips til hvor ofte jeg bør rense osv? Så glidemiddel funker der og ja. Woho.

Får både på nett og hos piercing studioer, så bor du i Oslo vil jeg si det er enklest å bare stikke innom noen som driver med piercing. :) Rens 2 ganger om dagen.

 

_______________________________

 

n613981046_662587_1809.jpg

LOL!

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Original som i sjelden eller som aldri satt før? For sistnevnte tror jeg ikke du finner.

 

Veldig enig med deg der.

Tror det er få steder igjen som folk ikke har satt piercinger.

Tenkte mer på en som ikke er fult så vanlig.

Hadde et transdermal anker helt ute ved venstre øyenbryn, men det ble rejecta :-(

Lurer litt på evt. en ny transdermal, men som kjent så er de litt vanskelig å få til å vare.

Må bare tenke ut en fin plasering.

Lenke til kommentar

Shannon er jo den store drivkraften bak BME og modblog, så om han er blitt utestengt tviler jeg sterkt på at den vil bli aktiv igjen, nei.

EDIT2: Jeg fant dette på den nye modblogen

I hope to have access back to all of the BME sites and hope to have them all up and running smoothly again by week’s end if not sooner with new updates, and hope to be able to have the problems with IAM repaired then as well (in answer to the questions about the “scheduled maintenance” on IAM, I don’t know what exactly is being done or why)

EDIT: Forresten, noen som har sett denne før?

Adding and subtracting

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Han som egentlig driver siden, er stengt ute fra hele BME.

Lurer på hva som har skjedd. :ermm:

 

EDIT: Forresten, noen som har sett denne før?

Adding and subtracting

Haha, i alle dager!

 

I går var jeg innom H&M på Strømmen storsenter, og han som stod i kassen begynte å snakke om hvor fine han syntes tatoveringene mine var. Ettersom det ikke var så stor kø snakket vi litt videre, og han begynte å skryte av hvor utrolig Marianne hos Knust Med Puls er. Så neste uke skal jeg innom bare for å sjekke litt ut. Syntes de har en utrolig pen teknikk, så jeg lurer på om neste tatovering på leggen ikke må bli tatt der. Har alltid hatt det i bakhodet, men han gav meg et lite spark i baken i grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...