Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

psilo, kan du poste bildene av den tatoveringen du fjernet ved å tatovere over med vann og pirke bort skorpene, og fortelle litt om den prosessen?

 

Strengt talt ikke så veldig mye mer enn å tatovere over med vann, gjerne litt hardere enn normalt. Noen bruker også hydrogenperoksid, men hvilken løsning vet jeg ikke (antageligvis ikke hårbleking-løsningen). Etter det er det bare å plukke på skorpene etter de har dannet, slik at du blør litt.

 

Mener det et eller to bilder per omgang her, og en omgang som ikke er dokumentert mellom det nest siste og siste bildet.

post-5643-1195470817_thumb.jpg

post-5643-1195470822_thumb.jpg

post-5643-1195470826_thumb.jpg

post-5643-1195470831_thumb.jpg

post-5643-1195470838_thumb.jpg

post-5643-1195470842_thumb.jpg

post-5643-1195470850_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, er så usikker på om jeg skal ha med farger eller ikke. Er veldig glad i cyan/blå/lilla, så har jo lyst å ha med en eller flere av de fargene, hvis jeg i det hele tatt skal ha farger da..

 

Er snakk om min første tat btw, så er kanskje lurt å gå for noe enkelt, altså uten farger. Men er redd jeg kan angre på det i ettertid at jeg ikke valgte med farger :hmm:

 

EDIT: Den er vel fullt mulig å la seg gjøre like fint av et godt tatoveringstudio?

Endret av Defo
Lenke til kommentar
Defo: Jeg liker egentlig fargetatoveringer best, jo sterkere jo bedre. Men det kommer jo veldig ann på motivet også. Gigersleeven til Glint hadde nok ikke vært så lekker i rosa og hvitt, f.eks.

Men hva som er pent er jo en personsak. Noen mener jo tatoveringer kun burde være i kjedelig sort-hvitt.

 

Helt enig. Men hvis jeg da velger med farger, så blir jeg kanskje nødt til å følge opp hvis jeg eventuellt skulle hatt en annen tat på den andre underarmen, eller hva tenker dere?

 

Ser kanskje ikke så bra ut med fargetatovering på den ene armen og sort-hvitt på den andre? :hmm:

 

Skal jobbe litt mer med fargene og se hva jeg får til av cyan, blått og lilla though.

Lenke til kommentar
Verandalepper er bra saker. :)

Hehe, vel jeg håper vel på at overleppa snart ikke skygger over underleppa lenger ;)

 

Jeg skal fylle på tatoveringene mine på fredag. Jeg gleder meg ikke.

post-94232-1195570024_thumb.jpg[

 

Snappet et bilde av medusaen.

post-94232-1195570291_thumb.jpg

 

Og her er den ene surfacen. :) Den andre er helt lik, men jeg har ingen tragus på det andre øret. Har planer om å skaffe meg det, da.

post-94232-1195570402_thumb.jpg[

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...