Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 psilo, kan du poste bildene av den tatoveringen du fjernet ved å tatovere over med vann og pirke bort skorpene, og fortelle litt om den prosessen? Strengt talt ikke så veldig mye mer enn å tatovere over med vann, gjerne litt hardere enn normalt. Noen bruker også hydrogenperoksid, men hvilken løsning vet jeg ikke (antageligvis ikke hårbleking-løsningen). Etter det er det bare å plukke på skorpene etter de har dannet, slik at du blør litt. Mener det et eller to bilder per omgang her, og en omgang som ikke er dokumentert mellom det nest siste og siste bildet. Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 PepsiCo & Aidskake : Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Defo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvilken av disse er "best"? Og hvor mye vil en slik tatovering koste på underarmen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Personlig liker jeg varme farger på sånne motiv, så jeg ville tatt den på toppen. Pris? Hos oss, rundt 3.5-4.5k, kan jeg tenke meg. Snabla fint arbeid, forresten. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hmm, er så usikker på om jeg skal ha med farger eller ikke. Er veldig glad i cyan/blå/lilla, så har jo lyst å ha med en eller flere av de fargene, hvis jeg i det hele tatt skal ha farger da.. Er snakk om min første tat btw, så er kanskje lurt å gå for noe enkelt, altså uten farger. Men er redd jeg kan angre på det i ettertid at jeg ikke valgte med farger EDIT: Den er vel fullt mulig å la seg gjøre like fint av et godt tatoveringstudio? Endret 20. november 2007 av Defo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 EDIT: Den er vel fullt mulig å la seg gjøre like fint av et godt tatoveringstudio? Så absolutt, men det er fullt mulig å herpe den hos et dårlig studio Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Defo: Jeg liker egentlig fargetatoveringer best, jo sterkere jo bedre. Men det kommer jo veldig ann på motivet også. Gigersleeven til Glint hadde nok ikke vært så lekker i rosa og hvitt, f.eks. Men hva som er pent er jo en personsak. Noen mener jo tatoveringer kun burde være i kjedelig sort-hvitt. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Defo: Jeg liker egentlig fargetatoveringer best, jo sterkere jo bedre. Men det kommer jo veldig ann på motivet også. Gigersleeven til Glint hadde nok ikke vært så lekker i rosa og hvitt, f.eks. Men hva som er pent er jo en personsak. Noen mener jo tatoveringer kun burde være i kjedelig sort-hvitt. Helt enig. Men hvis jeg da velger med farger, så blir jeg kanskje nødt til å følge opp hvis jeg eventuellt skulle hatt en annen tat på den andre underarmen, eller hva tenker dere? Ser kanskje ikke så bra ut med fargetatovering på den ene armen og sort-hvitt på den andre? Skal jobbe litt mer med fargene og se hva jeg får til av cyan, blått og lilla though. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Personlig tror jeg at jeg ville prøvd å finne farger på en eventuell ny tatovering som stod litt i stil til den jeg allerede har. Men det kan jo bli kult med litt konstraster óg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Aidskake, kan du ta et skikkelig bilde av deg med medusaen din og legge ut her? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det kan jeg alltids! Den er så søt at jeg dævver. Men den er fortsatt litt hoven, så jeg hadde tenkt å vente til den er litt mindre.. verandraleppe? Men jeg skal få gjort det i løpet av de neste 2-3 dagene. Skal slenge opp et bilde av de surface-piercingene jeg stakk samme dagen óg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Verandalepper er bra saker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Verandalepper er bra saker. Hehe, vel jeg håper vel på at overleppa snart ikke skygger over underleppa lenger Jeg skal fylle på tatoveringene mine på fredag. Jeg gleder meg ikke. [ Snappet et bilde av medusaen. Og her er den ene surfacen. Den andre er helt lik, men jeg har ingen tragus på det andre øret. Har planer om å skaffe meg det, da. [ Endret 20. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvor mange mm er den lille utvidelsen på? Med lille mener jeg i forhold til den gigantiske Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Likte tatoveringene Takk takk, jeg liker de selv. Hvor mange mm er den lille utvidelsen på? Med lille mener jeg i forhold til den gigantiske De er 6 mm. Tatt med skalpell. De store er 24. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lurer ikke på om jeg skal ta ett på 2mm ellns? Vil bare ha noe som ikke alle har, kjedelig med bling i øret. Men jeg tok hull hos frisøren, hvordan skal jeg utvide det hullet litte grann? Må man bruke skalpell for å få 2-4 mm? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Du putter i et smykke som er hakket tykkere. Pistolskutt bling er vel 1,2mm eller så der. For øvrig må det jo sies at små tuneller er bling 2.0 etterhvert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Type 5mm begynner å bli overraskende poopulært blant småemoene, ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Uff da, jeg som driver og sikler litt på 6mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå