Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har i lang tid ønsket meg tatuering, helst på arm/håndledd. Vurderer sånn piggtråd eller kanskje en kul tribal hvis jeg finner en.Ønsker ikke noen store greier bare en liten/middels stor.

Har hele livet mitt vært stor fan av pink floyd, tror dere det er mulig å få tattovert inn ansiktet i avatern min?

Noen som har forslag?

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Har i lang tid ønsket meg tatuering, helst på arm/håndledd. Vurderer sånn piggtråd eller kanskje en kul tribal hvis jeg finner en.Ønsker ikke noen store greier bare en liten/middels stor.

Har hele livet mitt vært stor fan av pink floyd, tror dere det er mulig å få tattovert inn ansiktet i avatern min?

Noen som har forslag?

 

Tror det ansiktet i avataren din hadde blitt jævlig kult med tåke/røyk rundt

Lenke til kommentar
Har lenge hatt lyst på en tatovering til, og har lurt på å tatovere navnet / fødselsdato til sønnen min. Jada, jeg vet at det er oppbrukt. ;)

 

Jeg vil IKKE ha den på underarmen med denne skrifttypen som alle skal ha. Vil finne på noe litt mer oppfinnsomt enn det. Men vet ikke helt hvor, eller hvordan.

 

Noen forslag?

 

tattover last used: datoen 9 mnder før sønnen din ble født på penis.

Lenke til kommentar
Har lenge hatt lyst på en tatovering til, og har lurt på å tatovere navnet / fødselsdato til sønnen min. Jada, jeg vet at det er oppbrukt. ;)

 

Jeg vil IKKE ha den på underarmen med denne skrifttypen som alle skal ha. Vil finne på noe litt mer oppfinnsomt enn det. Men vet ikke helt hvor, eller hvordan.

 

Noen forslag?

 

tattover last used: datoen 9 mnder før sønnen din ble født på penis.

 

Last tested ok: 9 mnd før sønnen er født synes jeg er bedre da....

Lenke til kommentar

Det er det jeg tenker også. Jeg vil alltid ha et forhold til han uansett, og det kan liksom ikke skjære seg på samme måte som om man skriver inn navnet på dama. :)

 

Det er greit med litt humor, ikke noe galt i det, men jeg vet at det er folk her inne som har mange goder sider med tattooes liggende, smat mye kunnskap men jeg har en tendens til kun å få disse humor-svarene de får gangene jeg faktisk etterspør noe i denne tråden. :p

Lenke til kommentar
Og der var medusa + 2 x surface ved tragus satt. :) Surfacene var piece of cake, men jeg må innrømme medusaen ikke var veldig god. Men huhei så heit jeg er.

Regner med at det var godt å ha en hånd å holde i! =)

Haha, seff. <3 Takk skal du ha!

 

Det er vrient å vende seg til medusaen. Greier ikke helt å godta at det er metall midt i trynet på meg, selvom det er pent. :p

Lenke til kommentar

Hehe, du venner deg til det etterhvert. Da jeg tok den i øyebrynet stoppet jeg opp hver gang jeg så mitt eget speilbilde. Samme gjaldt de i leppen. Og de i tungen, når jeg tenker meg om. Eneste jeg ikke har stoppet opp med har faktisk vært den i brystvorten. Den er jo ikke synlig konstant. Haha. xD

Lenke til kommentar
Har lenge hatt lyst på en tatovering til, og har lurt på å tatovere navnet / fødselsdato til sønnen min. Jada, jeg vet at det er oppbrukt. ;)

 

Jeg vil IKKE ha den på underarmen med denne skrifttypen som alle skal ha. Vil finne på noe litt mer oppfinnsomt enn det. Men vet ikke helt hvor, eller hvordan.

 

Noen forslag?

 

 

Grunnen til at du ikke får noen seriøse svar, er fordi det er helt umulig for oss å svare på hva du vil trives med. De fleste her er av oppfatning av at man bør grave i seg selv, søke på nettet, snakke med tattovøren sin, og på den måten komme frem til hva man vil ha. Vi her vet ikke hvem du er, hvordan du er, og kan på den måten ikke komme med fasitsvar om hva du synes er oppfinnsomt. Vi kan komme med forslag, men da er det bedre å lete selv, og heller evt. snakke med en tattovør, folk blir vel kanskje lei av å svare på samma om og om igjen.

 

Klarer man ikke å komme opp med noe selv, så bør man kanskje revurdere tattovering. Halve gleden med å tattovere (synes jeg) Er jo å jobbe med motivet, tenke, lete, finne, planlegge. Men som sagt, en tattovør vil vel alltid kunne hjelpe.

 

Når det er sagt, navn/fødselsdato til ungene sine er nok ikke så uvanlig, men jeg har lest at det er den type tattovering som få/ingen kommer og vil fjerne.

 

- sLins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...