King-Nothing Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Innlogget og under atten = Får ikke sett. Gidder ikke bytte account til fellesaccounten heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den var litt søt. På en noe forstyrrende måte. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den er dømt til å være i veien. Piercing idag. Yay! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Envy! Jeg vil og ha medusa, men jeg vipper mellom den og septum og vertical bridge. The choices! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kan jo ha v. brigde + septum/medusa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, også har jeg center labret i tillegg. Det blir jo en linje som går i midten av ansiktet mitt med piercinger. Forstyrrende. Tenkte jeg skulle velge meg ut to centerpiercings, og jeg har jo allerede valgt en av dem.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Innlogget og under atten = Får ikke sett. Gidder ikke bytte account til fellesaccounten heller. Hvordan er det mulig å ta slike piercinger? Blir de opperert inn da eller? Og kan noen forklare meg hva medusa og allt det forskjellige heter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Om det er Kat Von D vi snakker om har jo hun forlatt Miami ink til fordel for LA Ink, da. Oo Mulig det, jeg følger egentlig ikke med på showet. Når fruen channelsurfer litt, hender det at vi titter på et halvferdig program og ler litt av de snåle kundene. Har fortsatt ikke sjekket ut LA Ink, men sjekket ut websiden, og arbeidet er en helt annen klasse. Ellers må jeg bare hive inn et bilde fra yourmeatismine.com, tøffeste tatovøren i verden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Og der var medusa + 2 x surface ved tragus satt. Surfacene var piece of cake, men jeg må innrømme medusaen ikke var veldig god. Men huhei så heit jeg er. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjæresten min skal kjøre meg til flyplassen om litt, så jeg rekker ikke legge ut før tidligst søndag kveld. Skal til Trondheim. Men medusaen er hoven og sint nå, så det er ganske greit å vente et par dager. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fy faen så lyst jeg har på Yann Black-tatovering. Nesten så det frister å legge sommerferien til Frankrike neste år og komme hjem med en sleeve. Helt glitrende fet stil på den karen. Rai! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Den stilen der var helt rå. Endret 16. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den siste der var bare rå! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Den tattoen var ikke noe fin.. Damen min har faktisk 8 tattoes..Og jeg har ingen..hehe Men det skal forandres på.hehe Kjæresten min skal kjøre meg til flyplassen om litt, så jeg rekker ikke legge ut før tidligst søndag kveld. Skal til Trondheim. tongue.gif Men medusaen er hoven og sint nå, så det er ganske greit å vente et par dager. Jeg kom hjem fra trondheim og steinkjer på torsdags kveld jeg.. vært hos damen..Søren det er surt i trondheim og steinkjer Endret 17. november 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Den tattoen var ikke noe fin..Damen min har faktisk 8 tattoes..Og jeg har ingen..hehe Men det skal forandres på.hehe skal hu ta en till sånn at det blir 9 neida....tenkt noe på hva du vill ta da sånn at du kan dele med oss?? og tar du tatto bare forde dama de har det så trur jeg jeg ville droppa det egentlig skulle jeg vert deg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 og tar du tatto bare forde dama de har det så trur jeg jeg ville droppa det egentlig skulle jeg vert deg enten droppa det eller vurdert denne *her var det et bilde gitt* At noen vil ha noe sånt på kroppen! Greit nokk å ha stygge tattoveringer, men noe sånt ... Huffa meg! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Og der var medusa + 2 x surface ved tragus satt. Surfacene var piece of cake, men jeg må innrømme medusaen ikke var veldig god. Men huhei så heit jeg er. Regner med at det var godt å ha en hånd å holde i! =) Endret 17. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vurderer å ta en tatovering på underarmen på enten høyre eller venstre arm. Men jeg er usikker på hva motivet skal være. Tatoveringen bør helst være mellom 15 - 25cm lang. Noen som vet om noen kule motiver man kan ha på underarmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå