theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Æsj og fysj, får ikke til å betale med kort hos Barbarella. Hvilke andre alternativer har jeg? Ute etter ny 2.4mm barbell til kuken. Blackline hadde vært stas. Her, puz. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah, seff! Thankz! Men må nok ha lengre enn 25mm. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men må nok ha lengre enn 25mm. Det vet jeg jo. HIRR! Ser ikke ut som de har noe lenger i titan, gitt. Og BMEshop har jo ikke dritten. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da var nytt smykke bestilt. Skank you! Kanskje det blir rattlebells etterhvert også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 den siden funket ubeskrivelig dårlig i FF . blank side for meg . Litt for mange kåte gutter som surfer på på siden Maren sitt album Var ikke noen gode bilder av tattoveringene der, kun kroppen Lenke til kommentar
Aricept Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trenger tips/ hjelp: Har en 8 år gammel tatovering i korsryggen av en tiger (kun hode). Den er ikke spesielt fin, men betyr allikevel mye for meg. Vil derfor ikke dekke over den, men heller bygge ut på den og rette opp litt. Hvor begynner jeg hen? En tatovør kan sikkert hjelpe, men hadde jo vært greit å ha noen idéer selv først også... Hva kan jeg bruke? Har ikke spesielt lyst til å bygge ut kropp på tigerhodet, men heller noe annet rundt. Hva da? Takknemlig for fornuftige svar! (PS: Ikke farger..) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trenger tips/ hjelp: Har en 8 år gammel tatovering i korsryggen av en tiger (kun hode). Den er ikke spesielt fin, men betyr allikevel mye for meg. Vil derfor ikke dekke over den, men heller bygge ut på den og rette opp litt. Hvor begynner jeg hen? En tatovør kan sikkert hjelpe, men hadde jo vært greit å ha noen idéer selv først også... Hva kan jeg bruke? Har ikke spesielt lyst til å bygge ut kropp på tigerhodet, men heller noe annet rundt. Hva da? Takknemlig for fornuftige svar! (PS: Ikke farger..) Bilde av nåværende tigerhode ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva med et bilde av dyret først? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Mekk no sånt ala dette da vett.. Endret 14. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Aricept Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ok, har ikke bilde av hvor den er plassert på meg, men; Dette er en link til akkurat samme tatovering (jada, det er flash..) Har den ganske langt nede på ryggen, og som sagt uten farger, kun svart. Herregud så dårlig fantasi.. Kan godt bygges en del større (men ikke hele ryggen, da jeg har annen tatovering på øvre halvdel av ryggen). Den gang da ble den tatt i gamlebyen i Oslo av Bo (?), og den er ikke særlig velplassert eller godt utført... Etter å ha lett litt rundt omkring har jeg funnet en del andre tigertatoveringer med greiner og gress rundt tigeren.. Men vet ikke helt jeg.. Startprosessen er vanskelig gitt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Uffda. Bo er ikke akkurat kjent for å være verken flink eller nøye med sterilt utstyr. En vanlig ting å gjøre, er som du sier, legge til poter under og gress rundt. Men, hva du kan gjøre, avhenger veldig av hvor stor tatoveringen er og hvor den er plassert på kroppen. Har du et stort hode plassert i korsryggen, er det begrenset med plass under. Det beste hadde gjerne vært å oppsøke en dyktig tatovør. Ikke folk Bo eller TattooHarald, men Tom Renshaw eller Tomas hvor jeg jobber. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tom Renshaw var jo sykt dyktig! Hadde jeg kunnet tegne så bra på papir skulle jeg klart å tjene meg rik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 psilo: Hvordan vil du rangere Ami James fra Miami Ink sitt arbeid? Lenke til kommentar
per0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva syns folket om koi-fisk tatto's? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nydelig om det blir gjort SKIKKELIG. Fordel å være japse også. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nydelig om det blir gjort SKIKKELIG. Fordel å være japse også. Okeey, første tok jeg for gitt egentlig og det siste er det vanskelig å få gjort noe med egentlig.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 http://holepunch1.deviantart.com/art/star-64841100 Synes ikke denne var så dum faktisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Innlogget og under atten = Får ikke sett. Gidder ikke bytte account til fellesaccounten heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 psilo: Hvordan vil du rangere Ami James fra Miami Ink sitt arbeid? Middelmådig til dårlig. Skyggelegging var han ikke flink med, dragene, slangene og fiskene ser jo helt 2d ut. Den beste på showet er klart Kat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Om det er Kat Von D vi snakker om har jo hun forlatt Miami ink til fordel for LA Ink, da. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå