Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger tips/ hjelp:

 

Har en 8 år gammel tatovering i korsryggen av en tiger (kun hode). Den er ikke spesielt fin, men betyr allikevel mye for meg. Vil derfor ikke dekke over den, men heller bygge ut på den og rette opp litt. Hvor begynner jeg hen? En tatovør kan sikkert hjelpe, men hadde jo vært greit å ha noen idéer selv først også...

 

Hva kan jeg bruke? Har ikke spesielt lyst til å bygge ut kropp på tigerhodet, men heller noe annet rundt. Hva da?

 

Takknemlig for fornuftige svar!

 

(PS: Ikke farger..)

Lenke til kommentar
Trenger tips/ hjelp:

 

Har en 8 år gammel tatovering i korsryggen av en tiger (kun hode). Den er ikke spesielt fin, men betyr allikevel mye for meg. Vil derfor ikke dekke over den, men heller bygge ut på den og rette opp litt. Hvor begynner jeg hen? En tatovør kan sikkert hjelpe, men hadde jo vært greit å ha noen idéer selv først også...

 

Hva kan jeg bruke? Har ikke spesielt lyst til å bygge ut kropp på tigerhodet, men heller noe annet rundt. Hva da?

 

Takknemlig for fornuftige svar!

 

(PS: Ikke farger..)

 

Bilde av nåværende tigerhode ?

Lenke til kommentar

Ok, har ikke bilde av hvor den er plassert på meg, men;

 

Dette er en link til akkurat samme tatovering (jada, det er flash..) Har den ganske langt nede på ryggen, og som sagt uten farger, kun svart.

 

Herregud så dårlig fantasi.. Kan godt bygges en del større (men ikke hele ryggen, da jeg har annen tatovering på øvre halvdel av ryggen). Den gang da ble den tatt i gamlebyen i Oslo av Bo (?), og den er ikke særlig velplassert eller godt utført... :ermm:

Etter å ha lett litt rundt omkring har jeg funnet en del andre tigertatoveringer med greiner og gress rundt tigeren.. Men vet ikke helt jeg.. Startprosessen er vanskelig gitt...

Lenke til kommentar

Uffda. Bo er ikke akkurat kjent for å være verken flink eller nøye med sterilt utstyr.

 

En vanlig ting å gjøre, er som du sier, legge til poter under og gress rundt. Men, hva du kan gjøre, avhenger veldig av hvor stor tatoveringen er og hvor den er plassert på kroppen. Har du et stort hode plassert i korsryggen, er det begrenset med plass under. Det beste hadde gjerne vært å oppsøke en dyktig tatovør. Ikke folk Bo eller TattooHarald, men Tom Renshaw eller Tomas hvor jeg jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...