razh0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Om jeg tar 2mm-hull hos en piercer, vil det være noe problem å finni f.eks denne på 2,56mm for dem? http://www.illusion.no/earlets-sort-pvdlag...298-p32924.html Finner ikke lignende i 2mm, det der er minste str. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er jo større enn 2mm så det vil jo svi litt om jeg ikke tar feil. Jeg har et vanlig hull i øret. Har kansje lyst til å utvide litte grann, hva gjør en piercer da? Stikker en større nål igjennom? Hva er standard størrelse på hull som man skyter inn oss frisøren? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men det er slik at det er mulig, og ikke noe problem å få den inn osv? Det vil være akkurat som om jeg hadde tatt i en 2mm på "virkning"? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hm. Lyst på en tattovering til. Kan jo ikke se den jeg har nå.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hm. Lyst på en tattovering til. Kan jo ikke se den jeg har nå.. Hvor er den? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 på skuldra. Må bruke speil Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hm. Lyst på en tattovering til. Kan jo ikke se den jeg har nå.. En bulbasaur da eller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hm. Lyst på en tattovering til. Kan jo ikke se den jeg har nå.. Jeg kan se for meg deg men en pokémon sleeve. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kan se for meg deg men en pokémon sleeve. Det hadde vært heftig. Tror neppe det har vært noen som hat vært dumme nok til det før heller. Da blir jeg den eneste i verden ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kan se for meg deg men en pokémon sleeve. Det hadde vært heftig. Tror neppe det har vært noen som hat vært dumme nok til det før heller. Da blir jeg den eneste i verden ^^ Mulig eneste med pokémon sleeve. Men jeg kjenner ei som har tegneserie figurer (ikke noen kjente akkuratt, men..) Hu ligger på godsgirls.com, Maren er navnet. Husker ikke om sleevene er noe særlig godt fotogafert der. Men veldig bra tattoveringer på den dama! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Maren ja, hun vet jeg hvem er. Fikk litt sjokk når jeg så henne med tattoveringer. Fin er hun i hvertfall. Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei. Jeg har nettopp fått gjort en tatovering. Den er ikke fylt inn i enda, bare strekene rundt. Skal fylle inn imorgen, men lurer på om jeg må gjøre noe spesielt med den slik den er nå? Er ca 5 timer siden jeg tok den. Er det trygt å ta av plastikken nå? Kan jeg dusje? Bruke såpe på den? Annet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den infoen skulle du ha fått av tatovøren din. Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den infoen skulle du ha fått av tatovøren din. Ja.. Bruk Helosan sa han.. Apoteket er stengt. Er det noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Bare la plasten være på til i morgen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kan se for meg deg men en pokémon sleeve. Det hadde vært heftig. Tror neppe det har vært noen som hat vært dumme nok til det før heller. Da blir jeg den eneste i verden ^^ Mulig eneste med pokémon sleeve. Men jeg kjenner ei som har tegneserie figurer (ikke noen kjente akkuratt, men..) Hu ligger på godsgirls.com, Maren er navnet. Husker ikke om sleevene er noe særlig godt fotogafert der. Men veldig bra tattoveringer på den dama! =) den siden funket ubeskrivelig dårlig i FF . blank side for meg . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk titte. Var ikke noe bra bilde av tatoveringene, men hun var greit tagbar. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 nå vill jeg i vertfall at siden skal virke og jeg har bare ff som browser her . vurdere og installere opera .... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 FF fungerer fint det her hos meg. Enig med Aidskake. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Æsj og fysj, får ikke til å betale med kort hos Barbarella. Hvilke andre alternativer har jeg? Ute etter ny 2.4mm barbell til kuken. Blackline hadde vært stas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå