mushi Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal du ha noe som skiller seg ut, ikke velg nemi-drage.. Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hadde ikke tenkt til d heller. Bruker den bare til inspirasjon:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 nemi-dragen er vel forresten regnet som tribal? Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg vet faktisk ikke. Er ikke så helt inne på det med tribal. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Aidskake: når kan jeg få se deg med medusa? Den blir sannsynligvis satt fredag. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som har inside info om BMEzine-dramaet? Var jo noe krangling på gang, og sida er ikke oppdatert siden september Blir det ordnings noen gang? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Drama? Skjønte i grunn at det var noe rart på gang, ettersom de ikke har oppdatert på evigheter. Har sendt mail til Shannon og etterlyst updates - men ikke hørt noe. Dette er 3 uker siden. Nyskjerrig på hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 nemi-dragen er vel forresten regnet som tribal? Jepp, det var vel det vi kom frem til sist gang den ble nevnt for noen hundre sider? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, var det jeg og regnet med. Syntes tribal-drager av den typen har flammet veldig opp siden Nemi ble populært, jeg. Lenke til kommentar
Obbe12 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du har rett. Tok en tribaldrage som min første tattovering for 13 år siden, og det har dukket opp en masse de siste årene siden Nemi ble populært. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg synes fortsatt det er tåpelig at tribal ses kritisk på fordi det er den mest tatoverte stilen. Det er sikkert riktig at noen ble gira på tribal etter filmer og at det for noen er en motesak, men dersom det er den typen tatovering man liker best så ser jeg ikke noen grunn til å ta noe annet bare fordi tribal er populært. Det er nå min mening. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tribal sees ikke kritisk på. Dårlige tribals sees kritisk på. Lite gjennomtenkte tatoveringer sees kritisk på. Tatoveringer som er kliss like til noen andre sin sees kritisk på. Det finnes fine tribals. Bare ikke så mange. Og det er ikke fordi det er den mest tatoverte stilen at vi ser kritisk på det. Det er fordi det er så latterlig mange stygge utførsler der ute. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) http://www.superkul.no/product_info.php?cP...oducts_id=10297 Denne passer om jeg tar et 2mm-hull ikke sant? Det er ikke slik at selve tunnelen er 2mm brei? Vet ikke helt hvordan det måles jeg, noen som vet? Tenkte jeg skulle bestille idag, så fikk jeg tatt piercing før uka var ferdig=) Endret 12. november 2007 av razh0r Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 http://www.superkul.no/product_info.php?cP...oducts_id=10297 Denne passer om jeg tar et 2mm-hull ikke sant? Det er ikke slik at selve tunnelen er 2mm brei? Vet ikke helt hvordan det måles jeg, noen som vet? Tunnelen er 2mm på det tykkeste, ja. Det er derimot ingen piercere som kommer til å bruke en sånn som første smykke. Øret hovner opp og væsker under grotiden, og må renses 2-3 ganger per dag. De kantene vil hindre både hevelse og rensing. Denne typen (eller helst en helt rett utgave med to o-ringer) er den beste å bruke. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Du vet ikke om noen norsk side med noe lignende jeg kan bruke? Vil helst ikke bruke ring ellernoe slikt. Mulig en labrett går an, men jeg vil ha den litt nøytral. Noe slikt du vil anbefale? http://www.illusion.no/earlets-sort-pvdlag...298-p32924.html Og vil det være et problem å få inn 2,56mm i et 2mm-hull? Endret 12. november 2007 av razh0r Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vil da tippe pierceren din har smykker til dette her, så du slipper å tenke på å kjøpe noe førstegangssmykke selv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vil da tippe pierceren din har smykker til dette her, så du slipper å tenke på å kjøpe noe førstegangssmykke selv. Har vært innom flere steder i byen, og de hadde kun ringer eller labretter. Vil heller ha en lite nøytralen, enn en ring om du skjønner. Noen som har innspill på den over her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Eller barbeller, regner jeg med du mener. En tunnel er da ikke så veldig mye mer diskrè enn en barbell kan være.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå