Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes fortsatt det er tåpelig at tribal ses kritisk på fordi det er den mest tatoverte stilen. Det er sikkert riktig at noen ble gira på tribal etter filmer og at det for noen er en motesak, men dersom det er den typen tatovering man liker best så ser jeg ikke noen grunn til å ta noe annet bare fordi tribal er populært.

Det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Tribal sees ikke kritisk på. Dårlige tribals sees kritisk på. Lite gjennomtenkte tatoveringer sees kritisk på. Tatoveringer som er kliss like til noen andre sin sees kritisk på. Det finnes fine tribals. Bare ikke så mange. Og det er ikke fordi det er den mest tatoverte stilen at vi ser kritisk på det. Det er fordi det er så latterlig mange stygge utførsler der ute.

Lenke til kommentar
http://www.superkul.no/product_info.php?cP...oducts_id=10297

 

Denne passer om jeg tar et 2mm-hull ikke sant? Det er ikke slik at selve tunnelen er 2mm brei? Vet ikke helt hvordan det måles jeg, noen som vet?

 

Tunnelen er 2mm på det tykkeste, ja. Det er derimot ingen piercere som kommer til å bruke en sånn som første smykke. Øret hovner opp og væsker under grotiden, og må renses 2-3 ganger per dag. De kantene vil hindre både hevelse og rensing.

 

Denne typen (eller helst en helt rett utgave med to o-ringer) er den beste å bruke.

Lenke til kommentar
Jeg vil da tippe pierceren din har smykker til dette her, så du slipper å tenke på å kjøpe noe førstegangssmykke selv.

 

Har vært innom flere steder i byen, og de hadde kun ringer eller labretter. Vil heller ha en lite nøytralen, enn en ring om du skjønner. :)

 

Noen som har innspill på den over her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...