Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i byen idag (Tattoo World) i Trondheim, og hu berta som var der sa at det ikke gikk an å ta 4mm med en gang. Jeg måtte starte med et vanlig hull, også utvide etter noen mnd?

 

Er det virkelig ikke slik at jeg kan ta 4mm med en gang? Skal høre med Ragnaråkk (var stengt idag) og Purple Rain også.

Lenke til kommentar

Ja, jeg ble utrolig irritert, da jeg faktisk hadde lest meg til at dette går an.

 

Damen på Ragnaråkk begynte også å bable om at jeg måtte begynne å utvide osv ;s

 

 

edit: Og hvorfor sier begge at jeg må ha enten ring eller labrett?

 

Her finner jeg plugger helt ned til 2mm: http://www.piercing-abondance.com/detail_p...44&id=1670#

Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Pøh. Få dem til å sjekke ut isneedles.com og bestille inn 4 eller 5mm-nåler. Men, det er jo en ganske grei måte å tjene penger på, siden kunden må kjøpe 1,6mm, 2mm, 2,4mm, 3,2mm og 4mm-smykke.

 

Er jo grei fare for strekkmerker når du går fra ingenting til 4mm da... To venner av meg gikk fra ingneting til 2mm (tror jeg) det er nesten 2 mnd siden, dem er fremdeles ømme.

 

Jeg husker når jeg gikk fra 4 til 6mm. Det ene øret fylte seg opp med "digg" veske som måtte klemmes ut. Alt var ok etter det da, men fremdeles. Jeg forstår hvorfor pircere anbefaler å ta det litt mer gradvis.

Lenke til kommentar

Jeg sjønner d. Men jeg har liksom litt lyst på en som skiller seg ut. Kunne feks. aldri ha tenkt meg et sånn kina-tegn.

Også har jeg heller ikke lyst på en sånn stor en. Bare en sånn liten/Middels stor. Skal prøve å søke litt på nett etter en sånn drage, så kan jeg heller prøve å tegne den selv og lage min egen lille vri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...