bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du burde rense utvidede ører konstant, for det lukter ikke videre godt om man lar være. Feil. Organiske plugger lager ikke, eller lite, bais i øret ditt. Jeg renser aldri når jeg har i mine i tre, og jeg har nada lukt. Det har også litt med hvor stram øreflippen er rundt pluggen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 På hvilken måte har det så mye å si, da? Jeg har aldri opplevd at det har spilt noen rolle. Når jeg strekker er de kun stramme i et par dager for min del. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis det ikke er stramt, så blir det mer "luft" Mine øreflipper blir fort veldig stramt, hvis en plugg detter ut i løpet av natta. Er det som regel vanskelig å få den inn igjen (i alle fall veldig ubehagelig..) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hvorfor bruker du ikke o-ringer? Evnt. smykker med flare? Endret 10. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor bruker du ikke o-ringer? Evnt. smykker med flare? Jeg gjør det. Men flippene mine er veldig elastiske, og da mener jeg UTROLIG elastiske.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jøss. Hvilken størrelse har du? Litt tilbake til det med lukt. Har du veldig stramme flipper og mener det lager mer lukt, burde man hvertfall vurdere et par organiske plugger, for de puster jo. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Var i byen idag (Tattoo World) i Trondheim, og hu berta som var der sa at det ikke gikk an å ta 4mm med en gang. Jeg måtte starte med et vanlig hull, også utvide etter noen mnd? Er det virkelig ikke slik at jeg kan ta 4mm med en gang? Skal høre med Ragnaråkk (var stengt idag) og Purple Rain også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Pøh. Få dem til å sjekke ut isneedles.com og bestille inn 4 eller 5mm-nåler. Men, det er jo en ganske grei måte å tjene penger på, siden kunden må kjøpe 1,6mm, 2mm, 2,4mm, 3,2mm og 4mm-smykke. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja, jeg ble utrolig irritert, da jeg faktisk hadde lest meg til at dette går an. Damen på Ragnaråkk begynte også å bable om at jeg måtte begynne å utvide osv ;s edit: Og hvorfor sier begge at jeg må ha enten ring eller labrett? Her finner jeg plugger helt ned til 2mm: http://www.piercing-abondance.com/detail_p...44&id=1670# Endret 10. november 2007 av razh0r Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jøss. Hvilken størrelse har du? Litt tilbake til det med lukt. Har du veldig stramme flipper og mener det lager mer lukt, burde man hvertfall vurdere et par organiske plugger, for de puster jo. Har ikke mer enn 8mm Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Pøh. Få dem til å sjekke ut isneedles.com og bestille inn 4 eller 5mm-nåler. Men, det er jo en ganske grei måte å tjene penger på, siden kunden må kjøpe 1,6mm, 2mm, 2,4mm, 3,2mm og 4mm-smykke. Er jo grei fare for strekkmerker når du går fra ingenting til 4mm da... To venner av meg gikk fra ingneting til 2mm (tror jeg) det er nesten 2 mnd siden, dem er fremdeles ømme. Jeg husker når jeg gikk fra 4 til 6mm. Det ene øret fylte seg opp med "digg" veske som måtte klemmes ut. Alt var ok etter det da, men fremdeles. Jeg forstår hvorfor pircere anbefaler å ta det litt mer gradvis. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Om jeg ikke får tatt 4mm med en gang, blir det 2mm plugs i starten hvertfall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sorry, Aidskake, jeg tenkte ikke på organiske plugger, du har selvsagt rett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Piercingtime bestilt! Endelig bestemt meg for hvilken ansiktspiercing jeg skal prøve meg på, og det ble medusa istedenfor kinn. Medusa er latterlig pent, da, søta =DGleder meg til å se den Eplefe, du stjal ordene mine. Aidskake: når kan jeg få se deg med medusa? Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har sykt lyst på en drage i nærheten av høyre hofte ben. Noe lignende enn den nemi har på armen. Den er heit. Noen som har noen ideer hvor jeg kan finne brae design? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 I hodet ditt er en fin start, og så prøve å tegne selv, eller forklare hva du vil ha til noen som kan tegne Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har prøvd å tegnet selv, men det ble ikke noe bra. Jeg har lyst på noe orginalt men kommer ikke på noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det meste av tatoveringer er blitt gjort før, og det er egentlig viktigere å finne et motiv du er komfortabel med enn noe som er ugjort og nytt. Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg sjønner d. Men jeg har liksom litt lyst på en som skiller seg ut. Kunne feks. aldri ha tenkt meg et sånn kina-tegn. Også har jeg heller ikke lyst på en sånn stor en. Bare en sånn liten/Middels stor. Skal prøve å søke litt på nett etter en sånn drage, så kan jeg heller prøve å tegne den selv og lage min egen lille vri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 BMEzine (link i signaturen min) er et fint sted om man søker inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå