Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg har så latterlig lyst på plugger med leopardflekker, men finner absolutt ingen i min størrelse (24 mm). Sjekket wildcat, BMEshop og barbarella.se, uten hell. Noen som vet om andre sider de kan ha det?

Stedet der du finner alt du ikke finner; www.ebay.com

 

Har selv bestilt 80 smykker derfra tilsammen, ja jeg kjøper dem billigpakkene fra hongkong og sånt, men dem har ordentlige greier der også

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg er på desperat jakt etter noen som kan hjelpe meg med å redigere en tegning av en engel jeg har! jeg skal ha den tattoovert på meg men det er litt for mye smådetaljer på den til at tattovøren ville gjøre det. så jeg trenger noen som har peilig på/programmer til å gjøre den litt enklere og samtidig sånn at den blir pen!

laster opp et bilde av den.

 

hvis noen har lignende bilder så tar jeg gjerne imot, leter også etter andre motiver i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fikse den jeg allerede har.

 

 

Få tatovøren til og modifisere det , de fleste studio burde ikke ha noe problem med og tegne det på nytt .

 

jeg har prata med han, han kunne ikke tattovere den sa han!

lite hjelpsom tatovør :p

Lenke til kommentar
Var en del på ebay, men alikevel ikke helt det jeg var ute etter. CF hadde det ikke.

 

Ønsker meg type:

p1146042845678KLP_YE%20copy.jpg

p1129721471973WDP30.jpg

 

Du hadde sikkert likt leopardbussen vi har her i bergen. Kom til å tenke på det når jeg så den på vei til jobb i dag :p

En heeel buss dekket med slik leopardmønster ;)

Lenke til kommentar
Idæ. Kan du ikke kjøpe noen helfarga og mekke mønster sjæl?

Du sier noe der. Må bare finne ut hvordan det kan bli best mulig. :)

 

Du burde rense utvidede ører konstant, for det lukter ikke videre godt om man lar være.

Feil. Organiske plugger lager ikke, eller lite, bais i øret ditt. Jeg renser aldri når jeg har i mine i tre, og jeg har nada lukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...