Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg er på desperat jakt etter noen som kan hjelpe meg med å redigere en tegning av en engel jeg har! jeg skal ha den tattoovert på meg men det er litt for mye smådetaljer på den til at tattovøren ville gjøre det. så jeg trenger noen som har peilig på/programmer til å gjøre den litt enklere og samtidig sånn at den blir pen!

laster opp et bilde av den.

 

hvis noen har lignende bilder så tar jeg gjerne imot, leter også etter andre motiver i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fikse den jeg allerede har.

 

 

Få tatovøren til og modifisere det , de fleste studio burde ikke ha noe problem med og tegne det på nytt .

Lenke til kommentar
kan bli bra hvis ansiktet ditt passer :p
Ja, den har en tendens til å fremheve ikke-symmetriske detaljer når man har et "speilingspunkt". Kjenner til en som har det, og hun kledde den ikke så veldig bra. Ikke noe fjeset mitt hadde kledd ihvertfall. :p. Har litt lyst på små utvidede hull i ørene egentlig. Er det noen ulemper jeg burde ta med i vurderingen?

leifred.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Det er utrolg verdt det uansett. Men du ble altså stukket med en nål som var på 4mm? ;o Du utvidet altså ikke?

Jepp. Jeg fikk til og med med nåla hjem i en liten beholder fordi det gjorde så forbanna vondt. :p

 

Såpass ja! :p

 

Gleder meg til å bli ferdig med det ihvertfall, skal stikke til byen og kjøpe meg en plugg i helga tror jeg!

Lenke til kommentar

Helt vanlige rene kuler/ringer i kirurgisk stål (Shinyyy. :love: ) eller titan (ikke fullt så shiny, men stilrent, i hvert fall) er pent. Til en viss grad. Monroe med "diamanter" er ikke noe fint imho. Hva man syntes er "pent" på et menneske er jo opp til hver enkelt av oss, jeg syntes at de fleste som har medusa (som ikke har alt for asymmetriske ansikt) kler den. Bl.a. en venninne av meg som har tre i underleppen og medusa, hun kler det helt fantastisk godt.

 

Men så igjen, om du syntes at en monroe med stein i er pent, så er nok vi generelt uenige når det gjelder piercinger, så er ikke noe poeng i å diskutere det en gang.

 

5376-med.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...