Eplefe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Medusa er latterlig pent, da, søta =D Gleder meg til å se den Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Heisann! Jeg er på desperat jakt etter noen som kan hjelpe meg med å redigere en tegning av en engel jeg har! jeg skal ha den tattoovert på meg men det er litt for mye smådetaljer på den til at tattovøren ville gjøre det. så jeg trenger noen som har peilig på/programmer til å gjøre den litt enklere og samtidig sånn at den blir pen! laster opp et bilde av den. hvis noen har lignende bilder så tar jeg gjerne imot, leter også etter andre motiver i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fikse den jeg allerede har. Få tatovøren til og modifisere det , de fleste studio burde ikke ha noe problem med og tegne det på nytt . Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Digg og digg. Noe av det vondere jeg har vært borti vil jeg påstå. Det er utrolg verdt det uansett. Men du ble altså stukket med en nål som var på 4mm? ;o Du utvidet altså ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Medusa er latterlig pent, da, søta =DGleder meg til å se den Hmm, ikke så veldig vanlig(har vertfall ikke sett mange) piercing, kan bli bra hvis ansiktet ditt passer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er utrolg verdt det uansett. Men du ble altså stukket med en nål som var på 4mm? ;o Du utvidet altså ikke? Jepp. Jeg fikk til og med med nåla hjem i en liten beholder fordi det gjorde så forbanna vondt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) kan bli bra hvis ansiktet ditt passer Ja, den har en tendens til å fremheve ikke-symmetriske detaljer når man har et "speilingspunkt". Kjenner til en som har det, og hun kledde den ikke så veldig bra. Ikke noe fjeset mitt hadde kledd ihvertfall. . Har litt lyst på små utvidede hull i ørene egentlig. Er det noen ulemper jeg burde ta med i vurderingen?leifred. Endret 7. november 2007 av NgZ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er utrolg verdt det uansett. Men du ble altså stukket med en nål som var på 4mm? ;o Du utvidet altså ikke? Jepp. Jeg fikk til og med med nåla hjem i en liten beholder fordi det gjorde så forbanna vondt. Såpass ja! Gleder meg til å bli ferdig med det ihvertfall, skal stikke til byen og kjøpe meg en plugg i helga tror jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Unnskyld.. Eh, du har noe.. Noe mat akk- akkurat under nesen.. Jeg skal ta det, jeg. Nei, vent, det er en metallbit - my bad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Medusa er pen, monroe er stygg. Er en forskjell. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Medusa er pen, monroe er stygg. Er en forskjell. Enig. Syntes ikke monroe er noe særlig. Men har faktisk en jente på skolen min med en monroe på hver side - og hun kler det skikkelig! Symmetri ftw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men monroe ganger to kan bli stilig om de er plassert riktig. Noe av det verste jeg ser er folk med dype smileviker som har høyt ansatte monroes. :\ Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er ingen fan av medusa, har ennå til gode å se noen som faktisk passer med det. Post gjerne bilder for å motbevise meg. Jeg har monroe, og liker den veldig godt, men det verste jeg ser er de som har store metallkuler, det finnes ikke pent. Små, diskre diamanter er søte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Monroe? Diamant? Jeg har fremdeles til gode å se noen med diamant, uten å tenke "helvete, se å popp den kvisa!". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den eneste i verden som kler medusa/monroe: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Monroe? Diamant? Jeg har fremdeles til gode å se noen med diamant, uten å tenke "helvete, se å popp den kvisa!". Tenker akkuratt det samme. Spesielt vist de har ganske uren hud fra før av. Det e bare nok en forstyrrelse i ansiktet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kuler med stener/"diamanter" er ca det styggeste jeg vet om. Helt vanlige kuler, gjerne i KS da de er litt blankere, er finest. ^^, edit: I fjeset, altså. Endret 8. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Helt vanlige rene kuler/ringer i kirurgisk stål (Shinyyy. ) eller titan (ikke fullt så shiny, men stilrent, i hvert fall) er pent. Til en viss grad. Monroe med "diamanter" er ikke noe fint imho. Hva man syntes er "pent" på et menneske er jo opp til hver enkelt av oss, jeg syntes at de fleste som har medusa (som ikke har alt for asymmetriske ansikt) kler den. Bl.a. en venninne av meg som har tre i underleppen og medusa, hun kler det helt fantastisk godt. Men så igjen, om du syntes at en monroe med stein i er pent, så er nok vi generelt uenige når det gjelder piercinger, så er ikke noe poeng i å diskutere det en gang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hun var pen. Septum + medusa kjenner jeg ei som har, men det syntes jeg blir for mye av det gode. To fine piercinger altså, men sammen.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sammen syntes jeg det blir for mye, det jeg derimot kan tenkte meg hadde blitt fint er to lavt ansatte, ganske langt inne monroes og septum sammen. Det kunne blitt råtøft. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har så latterlig lyst på plugger med leopardflekker, men finner absolutt ingen i min størrelse (24 mm). Sjekket wildcat, BMEshop og barbarella.se, uten hell. Noen som vet om andre sider de kan ha det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå