Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har så lyst på sånn piercing i øret.. på den lille dotten som er i midten. Den er jo av brusk da, gjør det vondt?

 

Hum, jeg mente å huske at den var relativt vond, men her er hva jeg har skrevet om den:

 

"Jeg hadde forventet at denne skulle være mye vondere. Mtp alle andre som jeg har tatt i brusken. Men mulig at det var det at han holdt tangen så hardt at jeg ikke kjente noe særlig smerte. Smerten kom litt etterhvert senere på dagen, men så forsvant den igjen. "

 

Jeg hadde nå egentlig tenkt å skrive et innlegg om at det var dritvondt, mye værre enn industrialene mine. Men etter å ha lest den linjen, så ble jeg fryktelig usikker. Faktisk sliter jeg og med å huske smerten.

 

Dog, den har vært ubehagelig i gro perioden. Og av en eller anna grunn så er den fremdeles ikke ordentlig grodd, for det ser ut som alle brusk piercingene mine får en klump - som går bort etterhvert, men det kan ta opp til 2 år. Gjorde iaff det med begge industrialene mine. Nesepiercingen min ble vi enige om å ta ut, og sette på ny. Foreløpig har det gått relativt greit, men jeg synes det er en antydning til en liten klump under smykket.

 

What's wrong with my body?

Har i det siste fått et tips om at kanskje titan smykket hadde vært løsningen.

I tragus har jeg vel KS, men i nesen har jeg gull.

 

Tenkte jeg skulle gå nedom å snakke med piercer en dag, men har bare ikke fått somlet meg til det.

Noen andre ideer/tanker om det?

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har tenkt å ta plugg i mitt venstre øre, og lurer derfor på en del ting. Ei venninne av meg kan ta hull i øret mitt og deretter bruke expander for å få viet ut hullet. Hun gjorde dette selv før sommeren når hun satte inn 4mm-plugger, og hadde ikke noe problem med det. Jeg lurer på om det ville være noe problem å gjøre det samme på meg, mht at jeg aldri har hatt hull i øret før? Hun hadde kune et vanlig lite hull når hun gjorde det.

 

Vil gjerne ha det i nærmeste framtid, og 4mm burde vel ikke være noe problem å få til med en gang?

Lenke til kommentar

Det skal stå 'gir' og ikke 'gi' En liten feil der.. Har den også på et annet ark som er bedre da, men har ikke det her nå, så får bli denne.

 

Blir lagd i skygger regner jeg med. Tror det blir fetere enn ren svart (det kan man bare fylle igjen senere uansett).

Og evnt legge til noe mer 'ekstra' på noen få bokstaver som det er på den første..

Edit: Skal også justere plasseringen på bokstavene.. flytte første litt lengre opp osv..

Bare å si deres meninger hvis dere føler for det:)

Endret av conzeed
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg er på desperat jakt etter noen som kan hjelpe meg med å redigere en tegning av en engel jeg har! jeg skal ha den tattoovert på meg men det er litt for mye smådetaljer på den til at tattovøren ville gjøre det. så jeg trenger noen som har peilig på/programmer til å gjøre den litt enklere og samtidig sånn at den blir pen!

laster opp et bilde av den.

 

hvis noen har lignende bilder så tar jeg gjerne imot, leter også etter andre motiver i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fikse den jeg allerede har.

post-144009-1194469230_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det skal gå fint, jeg har selv blitt stukket med 4 mm nål. :)

 

Piercingtime bestilt! Endelig bestemt meg for hvilken ansiktspiercing jeg skal prøve meg på, og det ble medusa istedenfor kinn.

 

Utrolig digg, da skal jeg få tak i noe neste uke:D

 

Kommer sikkert med et bilde i tråden da, så får vi se:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...