Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, er ikke så vondt.

 

Den er vondt... Jeg har fått kutt/skade i strengen (ikke av kniv, men for ivrig og langvarig bruk :whistle:) og det var absolutt ikke noe godt!! Selv om jeg ikke merka noe før dagen etterpå ... :p

 

Regner med at hvis det er en lege som gjør det så får du bedøvelse.

Har splittet tunge, og jeg kjente ikke så mye etter første sprøyta med bedøvelse :-)

Dessuten vil du heller ikke trenge sting etter et så lite inngrep.

Lenke til kommentar
Regner med at hvis det er en lege som gjør det så får du bedøvelse.

Har splittet tunge, og jeg kjente ikke så mye etter første sprøyta med bedøvelse :-)

Dessuten vil du heller ikke trenge sting etter et så lite inngrep.

 

Svir dem ikke igjen tunga igjen etter kuttinga?

 

Det med å svi er vel egentlig en måte å stoppe blødningen på.

Ved å splitte tunga så er vel faremomentet i første rekke at det kan blø veldig mye.

I mitt tilfelle, så var det ikke så mye blødning, og 'såret' ble lukket med 5 sting på hver side.

Som du sier, så har også jeg hørt om at de bruker laser for å 'brenne' sårflaten og dermed

stoppe blødning.

Lenke til kommentar
Lang tid tok det før det var grodd helt? Har prestert å klippe meg i tunga med saks (tryna med en saks i hånda) og det blødde ganske bra, men grodde og ganske fort.

Fjerna stinga etter 4 dager, og sidene grodde realtivt kjapt.( litt over en uke )

Det tar litt lengre tid før 'bunnen' på splitten gror, men totalt sett så bør det være grodd

etter ca. tre uker.

I og med at det ikke er noe 'fremedlegeme' der, som etter en piercing så gror det faktisk

realitivt kjapt.

Lenke til kommentar

Blir kanskje kinnpiercinger på meg i morgen. Er litt skeptisk til hvordan det skal gå med tanke på at det er så sinnsykt kaldt ute, og jeg går til og fra skolen. De i ørene blir hvertfall kjempekranglete når det er kaldt vær, og har mindre lyst på to sinna piercinger som skal gro.

Kjærestesaken skal utvide øra og sannsynligvis stikke opp septumen, så jeg er dømt til å komme hjem med mer metall.

Lenke til kommentar
Lang tid tok det før det var grodd helt? Har prestert å klippe meg i tunga med saks (tryna med en saks i hånda) og det blødde ganske bra, men grodde og ganske fort.

Fjerna stinga etter 4 dager, og sidene grodde realtivt kjapt.( litt over en uke )

Det tar litt lengre tid før 'bunnen' på splitten gror, men totalt sett så bør det være grodd

etter ca. tre uker.

I og med at det ikke er noe 'fremedlegeme' der, som etter en piercing så gror det faktisk

realitivt kjapt.

 

Munnen (og penis forsovet) er de plassene på min kropp kutt leges raskest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...