Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med videre design?

post-70504-1194121129_thumb.jpg

Dette er da en tattis jeg vil ha på venstre arm.. Ved biseps.. Dette er da bunn og grunn hoved designen.. Vil kanskje legge på litt skygge ol, men er ikke så flink til sånt.. Noen som er flinke til photoshop\tegning og vil hjelpe meg :)

Vil helst ikke ha negative bemerkninger :)

Jeg liker veldig stjerner :p

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med videre design?

post-70504-1194121129_thumb.jpg

Dette er da en tattis jeg vil ha på venstre arm.. Ved biseps.. Dette er da bunn og grunn hoved designen.. Vil kanskje legge på litt skygge ol, men er ikke så flink til sånt.. Noen som er flinke til photoshop\tegning og vil hjelpe meg :)

Vil helst ikke ha negative bemerkninger :)

Jeg liker veldig stjerner :p

Takk for hjelp

Selv om SteffyPants så diskre prøver å si at Stjerner er den nye tribal, som i alle skal ha det, inkl delfiner og kinategn, kan du alltids bare ta med utkastet ned på en tattoo shappe. Gjerne greit å få noen som faktisk vet hva de driver med og hva som går på en kropp (se: din kropp), i stedet for noe selvmekka som gjerne må forandres på uansett.

Lenke til kommentar
Hm Stjerner er den nye tribal? Det viste jeg ikke :S

Liker det bare jeg.. Tok min første tattis med noen stjerner for 2 år siden.. Synes bare stjerner er kult jeg..

Nå har det seg gjerne sånn at du må helst komme med noe virkelig orginalt og utenom det vanlige for å få gode komentarer i denne tråden. Alt mainstream er som regel fy fy, eller så det ser ut til tider.

Om du ønsker det, er det ikke noe galt i å ta stjernetattoo, men vil uansett anbefale en artist til å tegne den ferdig for deg, så du får den tilpasset til din kropp og form.

Lenke til kommentar
Hm Stjerner er den nye tribal? Det viste jeg ikke :S

Liker det bare jeg.. Tok min første tattis med noen stjerner for 2 år siden.. Synes bare stjerner er kult jeg..

Nå har det seg gjerne sånn at du må helst komme med noe virkelig orginalt og utenom det vanlige for å få gode komentarer i denne tråden. Alt mainstream er som regel fy fy, eller så det ser ut til tider.

Om du ønsker det, er det ikke noe galt i å ta stjernetattoo, men vil uansett anbefale en artist til å tegne den ferdig for deg, så du får den tilpasset til din kropp og form.

Ok.. Takk for tips.. :)

Lenke til kommentar

Jepp, i denne tråden er det ett par stykker (kan vel telles på én hånd, med et par amputerete fingre) som vet hva de snakker om. Så er det 10-15 andre som leker at de har peiling, som alltid skal mene det samme som Psilocybe. Så fort noen viser et bilde av en tattovering som ikke er "akseptert", er disse raskt på banen med useriøs kritikk (ofte med eneste begrunnelse at det er en tribal).

Tribals, stjerner, delfiner på leggen og "Henrik" (eller et annet navn, hvis du ikke heter Henrik) mellom albuen og håndleddet kan vel kanskje kalled oppbrukt - men det betyr ikke at man ikke kan ha en kul tribal- eller stjernetattovering, bare det at mesteparten av dem er kjedelige.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at han gjorde det.

Altså, du velger selv hva du vil plassere på kroppen din, som sagt.

Selvsagt vil vi se noe originalt, men fakta er det at det meste er faktisk gjort før, og da er det viktigere å finne noe som er viktig for deg og betyr noe for deg enn noe som er ufattelig originalt. Hvis stjerner betyr noe for deg, tatover stjerner på kroppen. En tatovering er noe personlig (i tillegg til at det er eye candy for resten av verden om du plasserer den lett synlig).

Det de fleste her i tråden er negative rundt er gjerne ting de faktisk har lært av psilocybe, fremfor at de "alltid skal være enige med ham". Som at en tribal kan være fin om den følger kroppen, men at tilfeldig plasserte snirkler og piler og streker hit og dit ikke ser så veldig pent ut. Dette kan de fleste tenke seg til, men som nevnt opptil FLERE ganger i denne tråden, så finnes det ikke så ufattelig mange SKIKKELIG gode tribals.

Og selvsagt det med useriøs utførsel (type Tattoo Harald og Syden-tattoos). De fleste klarer faktisk å resonnere seg frem til det at det ikke er så smart å gå til et sted som ikke har sterilt utstyr osv.

Selvsagt kan en tribal, delfin, stjerne whatever bli fint. Men problemet er jo faktisk det at det svært sjeldent blir det. Og det er min mening, at det finnes folk der ute som syntes det er fint er ikke så vanskelig å bevise, egentlig =D

Lenke til kommentar
Haha, jeg kan ikke pierce tunga mi, har strengen helt ut til tungespissen. Ikke at jeg vil ha piercing i tunga men en morsom tanke. Tenker fortsatt på å ta øyebrynet og en tatto/lineart av meg som tar en utrolig fet flip. Men, venter med det, tattoen er noe jeg skal tenke grundig over. Den går jo ikke bort med litt såpe for å si det sånn.

Barberblad, og btw. Bilder av strengen? :D

Psilocybe: Du har jo splitta tunge, går det ann og "Reparere" den? Ble litt nysgjerrig her.

tungead7.png

Men, om jeg kutter strengen, vil jeg ikke begynen å lespe da? I og med at jeg ikke er vant til å bruke tunge tuppen?

Deilig med masse spytt shø:p

Endret av PurpleZoDz
Lenke til kommentar
Jepp, i denne tråden er det ett par stykker (kan vel telles på én hånd, med et par amputerete fingre) som vet hva de snakker om. Så er det 10-15 andre som leker at de har peiling, som alltid skal mene det samme som Psilocybe. Så fort noen viser et bilde av en tattovering som ikke er "akseptert", er disse raskt på banen med useriøs kritikk (ofte med eneste begrunnelse at det er en tribal).

Tribals, stjerner, delfiner på leggen og "Henrik" (eller et annet navn, hvis du ikke heter Henrik) mellom albuen og håndleddet kan vel kanskje kalled oppbrukt - men det betyr ikke at man ikke kan ha en kul tribal- eller stjernetattovering, bare det at mesteparten av dem er kjedelige.

Peiling er rasende irrelevant til meninger om hva som er fint, hva som burde og ikke burde tas, osv? Psilo vet absolutt hva han snakker om, og jeg ville ikke våget å si imot ham når det gjelder det tekniske, men hans mening er ikke mer verdt av den grunn når vi snakker om hva som ser bra ut, hva som er kult, osv?

Stjerner er som tribals og kinategn - noe omtrent alle synes er kult, men som blir hakket mindre kult av at alle andre har det. Det er trist men sant, hadde alle hatt Giger-tatoveringen til Glint så hadde den ikke vært like kul.

Lenke til kommentar
http://img214.imageshack.us/img214/3118/tungead7.png[/img]

Men, om jeg kutter strengen, vil jeg ikke begynen å lespe da? I og med at jeg ikke er vant til å bruke tunge tuppen?

Deilig med masse spytt shø:p

Hvordan er oralsexen med en tunge som det der?

edit: ja kanskje litt, tror jeg, men du kan jo bare trene deg opp, antar jeg. hør med legen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...