Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Apadravya er en intimpiercing. Bare så det er nevnt. :p

Slik at jeg kan danne meg ettbilde av hvordan ei høyt utdannet dame som er vellkled og kjører mercedes og har splitta tunge(?) ser ut
Sa jeg at det var sikkert jeg skulle gjøre det? Dessuten blir det nok aldri mercedes på meg. Jeg har en forkjærlighet for Chevrolet. :love:
*snip*

Piercinger og tatoveringer er faktisk den fascinasjonen - og senere interessen som har holdt seg lengst, da jeg har vært fascinert av disse siden jeg var relativt liten (var vel ikke stort eldre enn tre år da jeg deklamerte at jeg skulle og ha en fullsleeve, sånn som onkelen min). Det at du sier at du hadde nektet ungen din det til h*n var atten, har du faktisk ingen rett til. Aldersgrensen på å ta de fleste piercinger uten foreldrenes tillatelse er 16 år.

 

Takk, L4r5.

 

Aidskake: Ja. Fy faen i svarte helvete så vondt det gjorde og. -_-

Den første var ikke videre vond (den har forsåvidt nesten ikke hovnet opp heller), men den andre var så jævlig vond at jeg ikke hadde trodd det skulle være mulig.

 

Slins: Etter det jeg har fått høre fra folk som deler mye av min smerteskala når det gjelder piercinger så gjør ikke en piercing i midten av tungen vondt. Venomsen gjorde vondt. Så jeg vil nok tro at det gjør mer vondt ute på siden enn i midten, ja. :)

 

Tusen takk for alle gratulasjoner og sånn, folkens.

Lenke til kommentar
En Apadravya er en intimpiercing. Bare så det er nevnt. :p
Slik at jeg kan danne meg ettbilde av hvordan ei høyt utdannet dame som er vellkled og kjører mercedes og har splitta tunge(?) ser ut
Sa jeg at det var sikkert jeg skulle gjøre det? Dessuten blir det nok aldri mercedes på meg. Jeg har en forkjærlighet for Chevrolet. :love:

Nei, det vistejeg ikke :p

Da er det nokk bestathan holder det for seg selv..

Fusj..

 

Kan heller se for meg ei litt rocka dame i chevy ja :)

Lenke til kommentar

Haha, jeg kan ikke pierce tunga mi, har strengen helt ut til tungespissen. Ikke at jeg vil ha piercing i tunga men en morsom tanke. Tenker fortsatt på å ta øyebrynet og en tatto/lineart av meg som tar en utrolig fet flip. Men, venter med det, tattoen er noe jeg skal tenke grundig over. Den går jo ikke bort med litt såpe for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Haha, jeg kan ikke pierce tunga mi, har strengen helt ut til tungespissen. Ikke at jeg vil ha piercing i tunga men en morsom tanke. Tenker fortsatt på å ta øyebrynet og en tatto/lineart av meg som tar en utrolig fet flip. Men, venter med det, tattoen er noe jeg skal tenke grundig over. Den går jo ikke bort med litt såpe for å si det sånn.

 

Bare å fjerne strengen det.. Barberblad og snipp snipp..

Lenke til kommentar
Haha, jeg kan ikke pierce tunga mi, har strengen helt ut til tungespissen. Ikke at jeg vil ha piercing i tunga men en morsom tanke. Tenker fortsatt på å ta øyebrynet og en tatto/lineart av meg som tar en utrolig fet flip. Men, venter med det, tattoen er noe jeg skal tenke grundig over. Den går jo ikke bort med litt såpe for å si det sånn.

Barberblad, og btw. Bilder av strengen? :D

 

 

 

Psilocybe: Du har jo splitta tunge, går det ann og "Reparere" den? Ble litt nysgjerrig her.

Lenke til kommentar
Haha, jeg kan ikke pierce tunga mi, har strengen helt ut til tungespissen. Ikke at jeg vil ha piercing i tunga men en morsom tanke. Tenker fortsatt på å ta øyebrynet og en tatto/lineart av meg som tar en utrolig fet flip. Men, venter med det, tattoen er noe jeg skal tenke grundig over. Den går jo ikke bort med litt såpe for å si det sånn.

Barberblad, og btw. Bilder av strengen? :D

 

 

 

Psilocybe: Du har jo splitta tunge, går det ann og "Reparere" den? Ble litt nysgjerrig her.

 

Blir vel det samme som ved utvidnings "rerasjonen" som ble vist for noen sider siden. Åpne litt hud(snitte på innsiden av splitten) og sy igjen.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha 'Fjellheimen gir meg fred' på høyresiden av overkroppen.

Den skal være i en slags gammelnorsk skrift, men noe nøytral. Skal være lett å lese. Kommer til å bli i to linjer.

 

Høres veldig bra ut, noe jeg også kunne tenkt meg, men selvfølgelig med noe som er personlig for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...