Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derfor ;)

Kan du vennligst slutte å skrive dritt? Du er ikke Snublefot, så la henne svare selv. Vi vet at du ikke liker noe som har med piercing å gjøre. Utenom blingbling i øreflippene, antakeligvis.

Tattos med mening er flott.

Øre bling og tunnels duger ikke. ;)

 

Jo, jeg er Snublefot :p

 

Jeg er kjempefornøyd. Så langt forblir tungen min i ett stykke, men det er ikke sikkert at det er noe 100%. Hvorfor ringe deg om 20 år, Sigurd? :wee:

Slik at jeg kan danne meg ettbilde av hvordan ei høyt utdannet dame som er vellkled og kjører mercedes og har splitta tunge(?) ser ut :p

Lenke til kommentar

Pircinger og tatoveringer er forsåvidt greit nok. Selv om jeg nok hadde nektet Eplefe dette vist hun var min unge til hun var over 18 år, noe hun ikke er enda. Men splitting av tunge er så radikalt. Jeg håper virkelig ikke du gjør det. Tror det vil være noe du angrer sterkt på når du blir eldre. En slik ting tror jeg nok dessverre vil plassere deg i en bås for alltid, og vil gi deg mange problemer seinere. Selv om jeg vet du er en tøff jente som ikke bryr deg alt for mye om hva du mener så må du huske på at du ikke er den samme jenten som for 5 år siden. Meningene dine forandrer seg, ting som var kjempe viktig for en stund siden spiller plutselig ingen rolle.

Lenke til kommentar
Det er tungen min, og kameraet. Tror jeg. Jeg har ingen planer om å stikke tungen min noe videre ut eller stresse mer med kamera i kveld. Den er mer hoven på ene siden enn den andre òg.

 

Tror det er det at tunga er hoven. Hvis man studerer litt, så ser man det :)

Var tøft, selv om jeg aldri hadde turd slik selv.

 

Merker man noe mere av å ta på siden av tungen, forhold til 'midt i' som er 'vanlig' ? Blir det ikke mindre plass til piercingene i kjeften?

 

Skjønner ikke hvorfor enkelte folk her tar så på vei av noen piercinger i kjeften. De kan jo taes ut. En tunge kan sikkert syes sammen igjen og.

 

Uansett, gratulerer så masse Eplefe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...