medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg digget kinnpiercingene hans, jeg. O.oOg om han digger det, så ser jeg ingen grunn til at vi skal nekte ham det. Ganske tøft med en kinnpiercing, men erlig talt. Hva skall han med de kulene? Ser ut som en "digimert pokemon" Trist å se hva mobbing kan føre til Skall jeg spekulere i hvorfor denne karen skall ha blitt mobbet? Han har litt søte øyne da, mulig det er derofr du synes synd på han. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dobbel kinnpiercing var jo tøft, da. Ble litt for mye for meg i munnregionen (nei, faktisk ikke panna), med dobbel monroe (som jeg misliker), medusa OG tre i underleppen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg får så lyst på nosebridge når jeg ser sånne. Men ja, ble litt mye rundt munnen. Må være litt krunglete å kysse. Har kjæreste med bare to i leppa, og har ikke helt vendt meg til det. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dobbel kinnpiercing var jo tøft, da. Ble litt for mye for meg i munnregionen (nei, faktisk ikke panna), med dobbel monroe (som jeg misliker), medusa OG tre i underleppen. Nei for panna var jo rå kul hoho Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sosialt selvmord. Tipper han må sove på ryggen, hehe. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sosialt selvmord. Tipper han må sove på ryggen, hehe. Lurer på hva han skulle ha gjort hvis han skall ut og fly Blir stående fordi det piper når han går igjennom detektoren Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lurer på hva han skulle ha gjort hvis han skall ut og fly Blir stående fordi det piper når han går igjennom detektoren apropos fly må man plukke ut alle piercinger når man skal gjennom sikkerhetskontrollen? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, jeg har aldri tatt ut hverken hullene i ørene eller piercingen i leppa. De slår ikke ut på kontrollen, ihvertfall ikke kirugrgisk stål eller sølv som jeg har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) De slår ikke ut på kirurgisk stål eller titan. Sølv skal den da vitterlig slå ut på. Oo EDIT: Seriøst, Aidskake, er det vi som er merkelige, som syntes det var munnen som ble for mye? Oo Endret 31. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Syns egentlig hovedproblemet var øret, jeg. Litt for mye kaos. De andre piercingene var symmetriske og fint plassert. Tatoveringen var for øvrig grisebra, veldig fin skyggelegging, og kontrasten mellom biomech/bakgrunn var utrolig tøff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så ikke så veldig mye på øret, men når du nevner det så er jeg enig. Men jeg syntes fremdeles det ble for mye i munnregionen. (Kan ha noe med at jeg bare misliker monroe fra før av..) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tatoveringen var for øvrig grisebra, veldig fin skyggelegging, og kontrasten mellom biomech/bakgrunn var utrolig tøff. Det er jeg også enig i. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes ørene og nesen ble litt for overdrevet, eller synes jeg det var "kult" (dvs ALDRI noe jeg kunne tenkt meg, men på han...) Likte også tatoveringen veldig godt! =) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva vet dere om Leading Light i Sandvika? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva vet dere om Leading Light i Sandvika? Den piercingsjappa? Tja, der jeg fikk nipple piercingene mine og frenumen Fornøyd. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den piercingsjappa? Tja, der jeg fikk nipple piercingene mine og frenumen Fornøyd. Er ikke du liek, 15? Har hørt bare fint om studioet, jeg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ifølge profilen er han 1 år.. Sett denne forresten ? Litt for mye i mine øyne, men kreativt http://www.neatorama.com/2007/09/22/skull-...-tattoo-update/ http://modblog.bmezine.com/2006/11/13/you-...-a-misfits-fan/ Endret 31. oktober 2007 av kverna Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er ikke du liek, 15? Har hørt bare fint om studioet, jeg. Jeg er 17, men blir aldri spurt om ID Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er ikke du liek, 15? Har hørt bare fint om studioet, jeg. Jeg er 17, men blir aldri spurt om ID Sjansen er stor for at du blir et min venn Ifølge profilen er han 1 år.. Sett denne forresten ? Litt for mye i mine øyne, men kreativt http://www.neatorama.com/2007/09/22/skull-...-tattoo-update/ http://modblog.bmezine.com/2006/11/13/you-...-a-misfits-fan/ Hvorfor vil folk ødelegge seg selv på en slik måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå