Djfreedo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2073010.ece "Halvparten angrer" Ikke spesielt informativ artikkel, men greit lesestoff for de som er unge og skifter mening annehver dag om hvilken tattoo de ønsker å ta, gjerne mens de er under 18 også. Koster som nevnt 10k for hun det skrives om for å få fjernet en edderkopp på skuldra, så svir ikke bare på huden, men i lommeboken også. Personlig har jeg selv lært på "den harde måten" at man ikke skal stresse seg i vei. Valgte en tattoo shappe for min ankh som ikke helt kan kalles bra. Hva som "reddet" meg, var at det bare ble omrisset hos den shappa, og fikk gjort den om/forbedret den hos en annen shappe nå i høst, likt med starten på sleeve. Pappa tok en tattoo når han var 16 med egen "tatoveringspenn".. Han har fjærna den med laser for ca et år sia! Koster 1000 kr for hver gang, og for at den skal bli helt borte, må man gjøre det nesten 10 ganger.. Hvilken av armene synes du er kulest (av de to bak) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må innrømme at jeg liker skrifttatoveringer à la den han bakerst til høyre har på bicepsen. Synes også en fullstendig sleeve slik han bak til venstre har er kult, men gidder ikke ta bare for å ha en - må bety noe. Jeg syns også sleeve er jævlig kult.. Men de på bildene der var jo latterlige! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Haha.. Som jeg skreiv i går på forige side her, så hadde jeg lyst på tribal på underarmen! Har fortsatt lyst på det, men nå har jeg litt lyst på et motiv med noen kort (fra en kortstokk) på brystet Hva med toogfemti plukk opp på ryggen? I det minste originalt. Haha, ja tror jeg og Den her foreksempel er kul Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2073010.ece "Halvparten angrer" Ikke spesielt informativ artikkel, men greit lesestoff for de som er unge og skifter mening annehver dag om hvilken tattoo de ønsker å ta, gjerne mens de er under 18 også. Koster som nevnt 10k for hun det skrives om for å få fjernet en edderkopp på skuldra, så svir ikke bare på huden, men i lommeboken også. Personlig har jeg selv lært på "den harde måten" at man ikke skal stresse seg i vei. Valgte en tattoo shappe for min ankh som ikke helt kan kalles bra. Hva som "reddet" meg, var at det bare ble omrisset hos den shappa, og fikk gjort den om/forbedret den hos en annen shappe nå i høst, likt med starten på sleeve. For en dum artikel, herregud! Dama tør ikke gå på stranden pga hun har en edderkopp tattovert på skuldra? Noen som lukter overdrivelse her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den må jo i så fall ha vært helt hinsides stygg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Man ser jo litt hvordan den har vært, den var da ikke så unormalt jævlig. Jeg hadde vært flau, og jeg hadde nok fjernet den om jeg hadde hatt råd, men det er da måte på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Fjernet linken. Ikke noe godt bilde uansett. Var bare et innfall å legge det ut. Endret 30. oktober 2007 av Glimti Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Med implants og greier.. Litt tøft at folk tør å ta det så langt, men jeg ville aldri i verden gjort det selv. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Forbanna stygt da! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...tive.jpg/450px- Jeg skall ikke være rasistisk mot det folkeslaget, men det der er helt vilt! Det må være noe som ikke fungerer som det skall.. Den karen der, kan ikke leve et sosialt og normalt liv i offentligheten. Han ser jo ut som en kampklar pokemon.. - Jeg er klar overat dere som liker slikt hater meg, pga mine useriøse og ubegrunnede utalelser. Men jeg må bare ha en "utløsning" når jeg ser slikt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Men jeg må bare ha en "utløsning" når jeg ser slikt.. Appropos useriøst, så kan jeg ikke dy meg. Du trengte utløsning? Best tip I can give you Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vurderer å få tattovert 'Fjellheimen gir meg fred' når jeg har råd til det i budsjettet mitt. Dette er en setning som betyr masse for meg, og er grunnen til at jeg er her nå. Jeg vil gjerne ha det ved ryggen/armen men er ikke helt sikker. Noen som har noe bra tips om hvor det kan se best ut? Størrelsen blir vel på ca 40cm+ går jeg ut ifra. Spørs hvor den ender opp på kroppen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vurderer å få tattovert 'Fjellheimen gir meg fred' når jeg har råd til det i budsjettet mitt. Dette er en setning som betyr masse for meg, og er grunnen til at jeg er her nå. Jeg vil gjerne ha det ved ryggen/armen men er ikke helt sikker. Noen som har noe bra tips om hvor det kan se best ut?Størrelsen blir vel på ca 40cm+ går jeg ut ifra. Spørs hvor den ender opp på kroppen En slik tattovering kan jeg like En tattoo med mening er bra Men jeg må bare ha en "utløsning" når jeg ser slikt.. Appropos useriøst, så kan jeg ikke dy meg. Du trengte utløsning? Best tip I can give you Det der viste jeg ikke Jeg har dame skjønner du, men du kan jo gi meg en demonstrasjon? - Ikke frekt ment, prøver bare og friske litt på humoren min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg skulle nok gjerne demonstrert, men det finnes allerede så mange gode demonstrasjonsvideoer der ute. *ikke tørre å legge ut flere linker* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet om sider/artister/studioer med GODE Biomechs? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Her snakker vi "bodymodification" Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Her snakker vi om en som vill begå sossialt selvmord. Lurer på hvordan dicken hans ser ut, om den er splittet i 2 eller noe slikt. Endret 30. oktober 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så lenge han trives med det, så. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Han burde rette seg opp i ryggen, ikke rart folk ser rart på han når han senker sammen sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg digget kinnpiercingene hans, jeg. O.o Og om han digger det, så ser jeg ingen grunn til at vi skal nekte ham det. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trist å se hva mobbing kan føre til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå