Venerable Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er uansett hinduistiske hakekors, ikke nasjonal sosialistiske (Hvis det var det du hintet til). Endret 29. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (...) som med litt velvilje sikkert kunne tolkes som hakekors, men som neppe er det. Okei, hva foreslår du at det da er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noe greier med masse kanter. Det er jo ikke et hakekors ffs. Et hakekors har en veldig konsis form. Og som LunarPoet sa, så er det hinduistiske hakekors uansett. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå står det faktisk på hjemmesiden deres at de har attenårsgrense, jeg gjør ikke annet enn å håpe på at det er sant. Det står det ja, men jeg kjenner flere som er under 18 og har tatt der med foreldres tilatelse Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Der ser du 4 tydelige hakekors. I de eldre dager var det et hellig hinduistisk tegn, men nå er det et nazisymbol for nazismens ideologi. Ikke bæsj deg selv i buksa nå. Jeg tviler sterkt på at noen tar en tatovering og tenker: "Ja, nå skal jeg tatovere hakekors på beinet, fordi da går jo alle ut ifra med en gang at det er hinduismen det står for." Noe greier med masse kanter. Det er jo ikke et hakekors ffs. Et hakekors har en veldig konsis form. Og som LunarPoet sa, så er det hinduistiske hakekors uansett. Dessuten motsier du deg selv. "Det er ikke hakekors ffs!" og så "det er hinduistiske hakekors". Endret 29. oktober 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Tattoveringen bare beviser andre menneskers uvitenhet. Jeg tenkte ganske fort på hinduismens betydning når jeg så den. Endret 29. oktober 2007 av stakan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sist jeg sjekket så sto det i første innlegget mitt at jeg så 4 hakekors "og andre rare former med like mange kanter som et hakekors som med litt velvilje sikkert kunne tolkes som hakekors, men som neppe er det." Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tenkt mye frem og tilbake på å skaffe meg en tatovering. Motivet er et bilde jeg tegnet for et år eller to siden som jeg har hatt på veggen, og funnet ut at jeg liker det egentlig veldig godt. Jeg vil ha den på ryggen, men greier ikke helt bestemme meg for hvor. Jeg likte plasseringen på bilde 1, kanskje hakket lengre nede, men ikke trampstamp. Sensuelt, men ingen vil jo se den. På bilde 2 er den alt for stor, og jeg skal ikke ha de stygge tribal lignende greierne på enden der. Jeg vil ikke ha den for høyt oppe, hadde vært fint å kunne skjule og vise den når jeg ville. En annen ting er at øyne på ryggen er "litt" oppbrukt. Men siden dette ikke akurat er standard tatovering, hva mener dere? Jeg kommer i alle tilfelle til å fikse litt på den for å gjøre den mer estetisk for plasseringen. OM jeg tar den. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Var bra bilder psilocybe. Noen av dem viste godt det du har skrevet flere ganger om at tribals bør følge de naturlige linjene i kroppen (selvom det er en smaksak person til person). Foresten, har du kommet videre på tatoveringene dine? Endret 29. oktober 2007 av Glimti Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 En annen ting er at øyne på ryggen er "litt" oppbrukt. Men siden dette ikke akurat er standard tatovering, hva mener dere? Nja, hvis du tenker på området fra skulder->korsrygg som et ansikt, så vil det være naturlig å plassere øyne ca. 1/3 fra toppen. Jeg har for øvrig ikke sett øyne tatovert (for seg selv) siden jeg begynte i yrket, så utbrukt er det vel gjerne ikke. Tror derimot at det var et mer populært motiv på 90-tallet. Glimti: selvfølgelig har smak og behag sitt å si, men det blir gjerne som da jeg la et bilde av en TattooHarald-viking ved siden av en viking Jannicke (Let's Buzz) hadde laget. Sammenligner du beinet jeg linket med en av de to fæle armene, så skal du være bra snål for å mene at tatoveringene på armene holdt en høyere kvalitet og var mer estetisk heldig. Mine egne tatoveringer er på stedet hvil, dessverre. Jannicke er i Wales til neste sommer, så jeg håper vi får tatt et par intense økter da. Kunne godt tenkt meg å få armene/skuldrene ferdig, de stikker jo tross alt ut fra t-skjorter dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) En annen ting er at øyne på ryggen er "litt" oppbrukt. Men siden dette ikke akurat er standard tatovering, hva mener dere? Nja, hvis du tenker på området fra skulder->korsrygg som et ansikt, så vil det være naturlig å plassere øyne ca. 1/3 fra toppen. Jeg har for øvrig ikke sett øyne tatovert (for seg selv) siden jeg begynte i yrket, så utbrukt er det vel gjerne ikke. Tror derimot at det var et mer populært motiv på 90-tallet. Glimti: selvfølgelig har smak og behag sitt å si, men det blir gjerne som da jeg la et bilde av en TattooHarald-viking ved siden av en viking Jannicke (Let's Buzz) hadde laget. Sammenligner du beinet jeg linket med en av de to fæle armene, så skal du være bra snål for å mene at tatoveringene på armene holdt en høyere kvalitet og var mer estetisk heldig. Mine egne tatoveringer er på stedet hvil, dessverre. Jannicke er i Wales til neste sommer, så jeg håper vi får tatt et par intense økter da. Kunne godt tenkt meg å få armene/skuldrene ferdig, de stikker jo tross alt ut fra t-skjorter dag ut og dag inn. Er det mulig å få sett dette igjen, evetuelt en link? Edit: Glem det, jeg fant det Endret 29. oktober 2007 av rublings Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) En annen ting er at øyne på ryggen er "litt" oppbrukt. Men siden dette ikke akurat er standard tatovering, hva mener dere? Nja, hvis du tenker på området fra skulder->korsrygg som et ansikt, så vil det være naturlig å plassere øyne ca. 1/3 fra toppen. Jeg har for øvrig ikke sett øyne tatovert (for seg selv) siden jeg begynte i yrket, så utbrukt er det vel gjerne ikke. Tror derimot at det var et mer populært motiv på 90-tallet. Ikke utbrukt sier du? Jeg tenkte øyne i nakken burde være så cheezy som du kan få det. 1/3 fra toppen er det stedet jeg har nevnt til venner før. Høres fornuftig ut. Hvor mye bør jeg regne med å måtte punge ut for en slik en? Og om jeg tar den, så skal jeg til Oslo, Ålesund og Trondheim i løpet av de neste par månedene. Noen studio å anbefale? Endret 29. oktober 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvor? Nå har jo Harald-snolken tatt ned siden sin, og jeg tenkte ikke på å lagre de beste bildene. Innlegget mitt er her, og selv om vikingen fra Harald er borte, har dr Gonzo lagt inn et bilde av tilsvarende kvalitet like nedenfor. Ikke utbrukt sier du? Jeg tenkte øyne i nakken burde være så cheezy som du kan få det. 1/3 fra toppen er det stedet jeg har nevnt til venner før. Høres fornuftig ut. Hvor mye bør jeg regne med å måtte punge ut for en slik en? Og om jeg tar den, så skal jeg til Oslo, Ålesund og Trondheim i løpet av de neste par månedene. Noen studio å anbefale? Øyne i nakken har jeg sett før, men som sagt, ikke ofte. Eneste byen jeg har noe særlig erfaring med, er Oslo, og da er det Kunst med puls eller Max' tattoo (jobber med Pinpoint piercing) som er de jeg har sett best arbeid fra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Glimti: selvfølgelig har smak og behag sitt å si, men det blir gjerne som da jeg la et bilde av en TattooHarald-viking ved siden av en viking Jannicke (Let's Buzz) hadde laget. Sammenligner du beinet jeg linket med en av de to fæle armene, så skal du være bra snål for å mene at tatoveringene på armene holdt en høyere kvalitet og var mer estetisk heldig. Mine egne tatoveringer er på stedet hvil, dessverre. Jannicke er i Wales til neste sommer, så jeg håper vi får tatt et par intense økter da. Kunne godt tenkt meg å få armene/skuldrene ferdig, de stikker jo tross alt ut fra t-skjorter dag ut og dag inn. Jeg forstår poenget ditt psilocybe og jeg har sett den sammenligningen siden den er lagt ut to ganger i tråden som jeg har sett. Ingen tvil om at den fra Jannicke Let´s Buzz var bedere enn den fra TattooHarald. Synes ikke de kunne sammenlignes. (Vikingen på motivet manglet jo et øye så dersom det var Odin det skulle forestille var eneste feilen at det er Tor som har hammer, ikke Odin) men motivet fra Jannicke Let´s Buzz var flott. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hvordan man kan si at smak og behag har noe å si når det gjelder fine tribals vs. ikke fine tribals. Når de følger kroppens egne linjer så ser jo det bedre ut enn helt random plasserte piler og streker (som så alt for mange tribals i dag består av). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hvordan man kan si at smak og behag har noe å si når det gjelder fine tribals vs. ikke fine tribals. Når de følger kroppens egne linjer så ser jo det bedre ut enn helt random plasserte piler og streker (som så alt for mange tribals i dag består av). Men det viktigste er og forblir om folk som har tatoveringen er fornøyd eller ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hvordan man kan si at smak og behag har noe å si når det gjelder fine tribals vs. ikke fine tribals. Når de følger kroppens egne linjer så ser jo det bedre ut enn helt random plasserte piler og streker (som så alt for mange tribals i dag består av). Sant nåkk, i alle fall for de mer "erfarne" mennesker. Men man må huske at folk er forskjellige. Jeg synes tribal på arket er kult, men som nevn, uten at det følger kroppens linjer, blir det noe helt anna. (dessverre) er folk forskjellig og har forskjellig syn og meninger, dette gjør at det er mye stygt på kroppene til folk. (Både klær, hår, piercinger og tatoveringer osv) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hvordan man kan si at smak og behag har noe å si når det gjelder fine tribals vs. ikke fine tribals. Når de følger kroppens egne linjer så ser jo det bedre ut enn helt random plasserte piler og streker (som så alt for mange tribals i dag består av). Men det viktigste er og forblir om folk som har tatoveringen er fornøyd eller ikke. Jeg vet ikke, jeg. Selvsagt tar man tatoveringer hovedsaklig fordi en selv syntes det er pent (samme gjelder forsåvidt for hår, sminke, piercinger osv), men det er faktisk pynt du putter på kroppen din, og det er jo best om det er tiltalende for andre (som liker det selvsagt, du kommer neppe til å finne en tatovering en konservativ kristen på noen og seksti vil like), og at ikke du faktisk er den eneste i hele verden som liker tatoveringen din. Det hadde ikke jeg likt i hvert fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg forstår ikke hvordan man kan si at smak og behag har noe å si når det gjelder fine tribals vs. ikke fine tribals. Når de følger kroppens egne linjer så ser jo det bedre ut enn helt random plasserte piler og streker (som så alt for mange tribals i dag består av). Men det viktigste er og forblir om folk som har tatoveringen er fornøyd eller ikke. Jeg vet ikke, jeg. Selvsagt tar man tatoveringer hovedsaklig fordi en selv syntes det er pent (samme gjelder forsåvidt for hår, sminke, piercinger osv), men det er faktisk pynt du putter på kroppen din, og det er jo best om det er tiltalende for andre (som liker det selvsagt, du kommer neppe til å finne en tatovering en konservativ kristen på noen og seksti vil like), og at ikke du faktisk er den eneste i hele verden som liker tatoveringen din. Det hadde ikke jeg likt i hvert fall. Men sånn er folk forskjellige. Positiv kritikk kan være hyggelig det, men jeg personelig tatoverer meg fordi jeg selv skal like det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå