Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går da vel ann å lage originale tribals?!

 

Klart det, men folk tar det samme gamle skitet uansett. Ta en titt på tribal-delen på BMEink, se hvor mye fresht og spitzy du finner der. Fuck all. Det er den samme smørjen, et sammensurium av pigger, vertikale linjer som er plassert horisontalt på kroppen.. middelmådig dritt, spør du meg. Jeg bladde gjennom de 45 første sidene for å se om det var noe som var tålelig bra, men det eneste bildet jeg stoppet opp ved, var dette, og det var mest fordi hun var et fruktfat uten sidestykke (tatoveringene var også utrolig flotte, men tribal er det ikke).

Lenke til kommentar
Det går da vel ann å lage originale tribals?!

 

Klart det, men folk tar det samme gamle skitet uansett. Ta en titt på tribal-delen på BMEink, se hvor mye fresht og spitzy du finner der. Fuck all. Det er den samme smørjen, et sammensurium av pigger, vertikale linjer som er plassert horisontalt på kroppen.. middelmådig dritt, spør du meg. Jeg bladde gjennom de 45 første sidene for å se om det var noe som var tålelig bra, men det eneste bildet jeg stoppet opp ved, var dette, og det var mest fordi hun var et fruktfat uten sidestykke (tatoveringene var også utrolig flotte, men tribal er det ikke).

 

Ja, jeg så igjennom noen sider, men jeg likte nå noen av dem. Har du bilder av noen tribal som du synes er bra?

Lenke til kommentar

Hei, ny svensk här :)

 

Har kollat länge efter tatuerings-studios i Oslo men har hittat bara två och det måste ju finnas fler. Känner inte direkt för att åka tillbaka till Sverige för något som behöver flera pass för att bli färdigt.

 

Sitter ni på några länkar till fler studios här i Oslo? Vore uppskattat! :)

 

Tack :D

Lenke til kommentar
Hvilke to har du vært borti?

Bara kollat sidorna men det är house of pain och classic tattoo.

 

Tack för svar. Fortsätt gärna! :)

 

Det jag ska ha är i sån här stil (löv-blom-inspirerat och runt underarm, nej jag är inte gay. ;) )så fina linjer är viktigt och Jostein på Classic verkar kunna det bra. Ska bara fixa fram min egna design först.

 

Ska göra en halfsleeve (japanese) någon dag också men det blir nog i Sverige.

 

21.jpg

Endret av Walp
Lenke til kommentar

psilocybe: Akkuratt kundene du beskriver vil du nok ikke være aleine om. Jeg treffer alle disse variantene av folk på en dags jobb jeg å. Takk gud for at jeg bare jobber deltid. Men du har vel også jobbet såpass lenge innen yrket ditt nå at du ser vel at det ikke kommer til å bli en revolusjon der hvor alle vil ha et "ekte kunstverk" på kroppen. Tross alt så er det faktisk kundene som betaler, så om de vil ha en tribal eller en spurv på skulderen er ett fett. Vist jeg skulle ha begynt å tenkt over mine kunder sine tåpelige valg så hadde jeg gått gal. Men så at du tenkte på å skifte beite også, innen kokkeyrket. Du vil nok dessverre møte på det samme der. Man kan lage de kuleste retter, men eneste folk kommer å bestiller er biff og pizza. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...