Vidar Busk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det gav "elg" i solnedgang en ny mening. Fet tattoo, men ikke noe for min rygg. *sitte og ønske seg penger til å fullføre sleeve på begge armene* Håper du kan se forskjellen på dette her og Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Rubymj: Google "Elg i solnedgang", du kunne visst ha nytten av det. Da har man piercet nippelen, og i morgen (forhåpentligvis) ryker tungen til pers. Haha. xD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Rubymj: Google "Elg i solnedgang", du kunne visst ha nytten av det. Da har man piercet nippelen, og i morgen (forhåpentligvis) ryker tungen til pers. Haha. xD Har man bilder som beviser disse rebelske utsagnene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det har jeg, men de legges ikke ut her på forumet Skal heller få se bilde av tungen min i morgen, og inntil jeg får lagt ut bilder på bodymod.org så får heller psilocybe gå god for at jeg piercet nippelen min, siden det faktisk var han som gjorde det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det har jeg, men de legges ikke ut her på forumet Skal heller få se bilde av tungen min i morgen, og inntil jeg får lagt ut bilder på bodymod.org så får heller psilocybe gå god for at jeg piercet nippelen min, siden det faktisk var han som gjorde det. Du tar bilde av brystvorten din men deler ikke? :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 skulle sende til en kompis og en venninne (Nyhus og bazukh) her på forumet. xD Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 skulle sende til en kompis og en venninne (Nyhus og bazukh) her på forumet. xD Og plutselig var pm-innboksen til Nyhus og bazukh fulle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hahaha xD Tviler på at noen av dem sender det videre, bare så det er sagt allerede. *si i fra til Eivind i tilfelle* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hmm! Får følge med på BM da ;D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Kommer ikke bilder der før kameraet mitt er vel hjemme igjen. Legge rikke ut lavkvalitets mobilbilder der. xD EDIT: Nå ser det veldig ut som at hun venninnen min som skulle gi meg penger til venoms ikke kommer seg til byen i morgen. Skuffa! Endret 26. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sitter og ser på miami ink på dicovery nå , finnes det bare folk som tar sentimentale tatoveringer i usa ?? og de fleste motivene er jo ikke akkurat intresange heller . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei, det er det jeg har sagt hele tiden. Memorial tattoo for død homie/forelder/søsken, om og om og om igjen. Kjedelige motiv, og kvaliteten på arbeidet er temmelig middelmådig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det egentlig noen tatoveringer eller pircinger du liker å ta? Virker som du bare hater alt med jobben din, og kundene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det er det jeg har sagt hele tiden. Memorial tattoo for død homie/forelder/søsken, om og om og om igjen. Kjedelige motiv, og kvaliteten på arbeidet er temmelig middelmådig. Synes noen av dem er ganske dyktige, spesielt han som driver sjappa. Hun 23 år gamle jenten som kom inn i dag var også ganske dyktig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det egentlig noen tatoveringer eller pircinger du liker å ta? Virker som du bare hater alt med jobben din, og kundene dine. Litt forskjell på hva jeg liker å ta, og hva jeg mener om arbeidet til tatovører på et TV-program. Hvis man er litt inne i miljøet og har sett hvordan arbeidet har utviklet seg siden tidlig nittitall, så er virkelig ikke Miami ink noe særlig å rope hurra for. Det er bra sammenlignet med mye annet som kommer fra statene, men sett det opp ved siden av noe fra Hernandez, Booth, Renshaw og en del andre fra eliten.. det blekner i forhold. Men, for all del, det er et TV-program for allmuen, og handler mest om folk som sipper og forklarer hvorfor de vil ha denne tatoveringen og/eller tatovørene som tøffer seg på et eller annet vis. Selve tatoveringen er sekundært, vi får jo bare se 30-60 sekunder hvor de jobber. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg snakket ikke om noe tvprogram. Bare deg og hva du føler om yrket ditt generelt. Endret 27. oktober 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nei, det er det jeg har sagt hele tiden. Memorial tattoo for død homie/forelder/søsken, om og om og om igjen. Kjedelige motiv, og kvaliteten på arbeidet er temmelig middelmådig. Synes noen av dem er ganske dyktige, spesielt han som driver sjappa. Hun 23 år gamle jenten som kom inn i dag var også ganske dyktig. ja virket som hun var flink på B/G men jeg likte ikke noen av motivene . men den 911 tatoen var ikke noe bra , den ørna så helt crap ut . Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 skulle sende til en kompis og en venninne (Nyhus og bazukh) her på forumet. xD Jeg teller ikke jeg altså? *moff* Anyhow, spm om scarification. Noen som vet om de strekker seg om man legger på seg, tar av, boler eller whatever? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 skulle sende til en kompis og en venninne (Nyhus og bazukh) her på forumet. xD Jeg teller ikke jeg altså? *moff* Anyhow, spm om scarification. Noen som vet om de strekker seg om man legger på seg, tar av, boler eller whatever? store planer om og bole ?? tror ikke du trenger og bekjymre deg så alt for mye , du skal strekke huden extremt mye . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg snakket ikke om noe tvprogram. Bare deg og hva du føler om yrket ditt generelt. Neida, jeg hater verken jobben eller kundene, men jeg har blitt elitistisk og misantropisk med årene. Selvfølgelig har jeg hyggelige og normale kunder mesteparten av tiden, men jeg skriver ikke om dem, i og med at det har en begrenset underholdningsverdi sammenlignet med gneldring og klaging. Men, siden du spør, så er det ikke alle dager som er like hyggelige. Innimellom kommer et lass med frekke fjortiser innom, én skal ha en piercing, de ti andre skal holde i hånden, bråke, snakke i mobil og kaste fra seg boss. Vi har 16-årige narkis-spirer fra Bystasjonen som skal ha kinategn/tribals på halsen/hånden så snart de fyller 18. Masse kunder som ignorerer nærmere 50 år med opparbeidet kunnskap, hører på råd fra kompiser og ber oss om å fikse ting når det går galt, helst gratis. Foreldre tar med gullungene sine, som herjer rundt, sparker i ting og roper på "Mamma! Mamma!! MAMMMAAAAAAA!!!!" i en halvtime, mens foreldrene sitter i sin egen verden og blar i motiver, gjerne samtidig som jeg prøver å dekryptere hva en mumlende fyr fra Nord-Norge prøver å forklare via telefonen. Jeg føler det litt som om jeg er kelneren i en fin restaurant, og 90% av alle kundene skal ha en Grandiosa. Vi har tatovører som kan diske opp med tatoveringer i verdensklassen, men folk skal absolutt ha en kopi av noe en kjendis har (for tiden er det "arabisk skrift", en horribel, hjemmelaget tribal/3 stjerner i trusekanten og feer som er i skuddet, tidligere var det kinategn, old english-skrift fra albue til håndledd, dyrepoter på puppene og trampstamps). Innimellom kommer feinschmeckere som Glint innom og forlanger et herremåltid verdig 3 Michelin-stjerner, men det er, som sagt, unntaket snarere enn regelen. Perler for svin, som man sier så fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå