Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har piercing i tunga ? Gjør det vondt elr? Vurderer å pierce tunga, men er litt redd for at d skal gjøre vondt. Er det liksom like vondt som å bite seg selv i tunga? Har hørt at det ikke gjør vondt å ta selve piercingen, men at det gjør vondt etterpå. Er det stor sjanse for å få betenelse? Hadde vært litt kos hvis noen giddet å svare på dette :)

Endret av Yvil
Lenke til kommentar

En tungepiercing er blant de som er minst smertefullt å ta, og den gror og relativt fort. tungen din vil etter all sannsynlighet hovne opp, og du kan ikke spise så alt for mye "hard" mat den første uken, etter to uker bytter du til et kortere smykke, og alt er bare fryd og gammen igjen :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Altså, du kan tenke det sånn at smerte er veldig relativt, jeg vet jo ikke hvilken smerte du har å sammenligne den med, men jeg kan si så mye som at jeg hadde ventet mer smerte med de fleste piercingene jeg har tatt enn det de var. :wee:

Jaok, sjønner. Jeg har en i navelen, men den gjorde ikke akkurat vondt. Men jeg lurer liksom på om det ikke er rart å tygge, kline osv. med en kule i tunga? o.O

Ok, men er det sant at man blir fortere påvirket av alkohol? At alkoholet går rett til blode? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan dette er etter en stund, men alkohol skal man helst holde seg unna i helingsperioden. Den i navlen ligger vel ca. likt plassert som tungen på en smerteskala. (Se førstepost). Det er ikke rart, det er noe du venner deg ganske kjapt til når du bytter til en "vanlig" stang (de setter i en som er litt for lang i begynnelsen, slik at tungen din får plass til å hovne opp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...