haarod Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå som vi først er inne på arr, hvordan fungerer det å tatovere over arr? Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Noen som har piercing i tunga ? Gjør det vondt elr? Vurderer å pierce tunga, men er litt redd for at d skal gjøre vondt. Er det liksom like vondt som å bite seg selv i tunga? Har hørt at det ikke gjør vondt å ta selve piercingen, men at det gjør vondt etterpå. Er det stor sjanse for å få betenelse? Hadde vært litt kos hvis noen giddet å svare på dette Endret 24. oktober 2007 av Yvil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) En tungepiercing er blant de som er minst smertefullt å ta, og den gror og relativt fort. tungen din vil etter all sannsynlighet hovne opp, og du kan ikke spise så alt for mye "hard" mat den første uken, etter to uker bytter du til et kortere smykke, og alt er bare fryd og gammen igjen Endret 24. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk:) Men er det ikke mange nerver elr no sånne greier i tunga ? Og bynner man å blø ? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det kan komme litt blod, spesielt om du røyker rett før du tar piercingen. Det er nok en del nerver i tungen, det er tross alt en muskel, men du vil neppe ta noen skade av det. Det er som sagt en av de minst smertefulle piercingene man kan ta. Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ok, takk:) Røyker ikke så det skal nokk ikke bli et problem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Altså, du kan tenke det sånn at smerte er veldig relativt, jeg vet jo ikke hvilken smerte du har å sammenligne den med, men jeg kan si så mye som at jeg hadde ventet mer smerte med de fleste piercingene jeg har tatt enn det de var. Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Enn hvis man angrer etter at man har tatt ? Gror den igjen da? Vill ikke gå med et hull i tunga hvis jeg blir misfornøyd liksom ;S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Den gror nok om du blir misfornøyd, ja. Det er bare å ta ut smykket. Det vil nok ikke gro på noen timer om såret har grodd, men den vil gro igjen til slutt. Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Altså, du kan tenke det sånn at smerte er veldig relativt, jeg vet jo ikke hvilken smerte du har å sammenligne den med, men jeg kan si så mye som at jeg hadde ventet mer smerte med de fleste piercingene jeg har tatt enn det de var. Jaok, sjønner. Jeg har en i navelen, men den gjorde ikke akkurat vondt. Men jeg lurer liksom på om det ikke er rart å tygge, kline osv. med en kule i tunga? o.O Ok, men er det sant at man blir fortere påvirket av alkohol? At alkoholet går rett til blode? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vet ikke hvordan dette er etter en stund, men alkohol skal man helst holde seg unna i helingsperioden. Den i navlen ligger vel ca. likt plassert som tungen på en smerteskala. (Se førstepost). Det er ikke rart, det er noe du venner deg ganske kjapt til når du bytter til en "vanlig" stang (de setter i en som er litt for lang i begynnelsen, slik at tungen din får plass til å hovne opp) Lenke til kommentar
Yvil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk for hjelpen;) Føler meg litt tryggere og sikrere nå Hvor har du funnet all info'n? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tok ny tattiss forrige uke. Motiv, størrelse, bilde? Det kommer snart. må få tatt bilde. Den er ihvertfall ganske feminin, blomster av noe slag. Er vel en 15 cm høy eller noe. Bygd rundt en tatovering jeg har der fra før. (så det ser ut som en) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Åh, blomster. Jeg vil ha en blomstersakgreie jeg har tegnet på bakleggen, men det blir et prosjekt jeg tar etter nyttår. Dyr hobby, og dessuten må jeg tegne ferdig skissene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takk for hjelpen;) Føler meg litt tryggere og sikrere nå Hvor har du funnet all info'n? Litt lærer man av å ha venner som tar bodymods og å snakke med piercere, og i tillegg lærer man masse på BMEzine Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spenstig effekt på vannet. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spenstig motiv å pryde hele ryggtavlen med Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det gav "elg" i solnedgang en ny mening. Fet tattoo, men ikke noe for min rygg. *sitte og ønske seg penger til å fullføre sleeve på begge armene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå