Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, man kan reagere allergisk mot blekk, da faktisk mest vanlig at man reagerer på farger som inneholder røde eller gule farger. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Man kan få en allergisk reaksjon ja. Visstnok noen som har fått det 17 år etter at tatoveringen ble tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Okay... jeg har kanskje ikke peil... MEN FY FAEN SÅ KULT! Da utelukker jeg nippelpiercingene som ikke helt var etter min smak Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Uffa. Menneskekroppen er så fin fra før av. =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 vel... jeg synes de mønsterene der var downright sexy... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Klart kroppen er fin, men jeg liker hvordan hud ser bedre ut med pynt. Ikke at bildet Glenn la ut var et bra eksempel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor folk vil putte smykker på størrelse med vinkorker i brystvortene.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sannsynligvis fordi de syntes det er pent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det jeg stusser på er hvorfor folk vil putte smykker på størrelse med vinkorker i brystvortene.. Det er jeg enig i... Men de mønstrene på magen der fikk meg bare til å lure på hvordan det er å ligge å kjenne på dem og stryke over og kjenne forskjellen på huden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke direkte ulikt å stryke over blindtarmsarret mitt - litt mykere enn hud og en smule creepy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er det bare jeg som synes arr kan være sexy? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Arr type scarification kan være pent. Men ikke type "skade seg selv"-arr. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Arr type scarification kan være pent. Men ikke type "skade seg selv"-arr. QFT! begynner å bli lei EMO tullet på skolen min (No Offence) Men at alle driver og kutter seg selv, æsj blir kvalm. De som kansje er litt EMO ja ok, men ikke de som tror de er emo og løser verdens problemer med og kutte seg selv. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 tar alle tatto studioer UV tatto? eller er det bare et fåtall i norge?? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde jeg tatt av skjorten til en fyr og sett det der, så tror jeg jeg hadde gått min vei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Arr type scarification kan være pent. Men ikke type "skade seg selv"-arr. QFT! begynner å bli lei EMO tullet på skolen min (No Offence) Men at alle driver og kutter seg selv, æsj blir kvalm. De som kansje er litt EMO ja ok, men ikke de som tror de er emo og løser verdens problemer med og kutte seg selv. Jeg lurer noe helt sykt på hva det innlegget hadde her å gjøre. Stilen som hører til emomusikken heter scene og er oppkalt etter myspace-scenen hvor stilen oppsto. Den har ingenting med selvskading å gjøre. Selvskading er et alvorlig psykisk problem som plager mange ungdommer, og selv de som gjør det kun for å få oppmerksomhet må jo ha en eller annen form for problem. At du er lei det, det er faktisk ditt eget problem. Jeg er og i mot den scene-hypen som raser gjennom hele jævla Europa for tiden, men jeg nekter plent å tenke at selvskading er emo, det er et psykisk problem som har eksistert lenge før scene-stilen var påtenkt en gang. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Selv om EMO og selvskading ikke er en og samme "ting", føler jeg selv at det har litt sammenheng Men men, det har vel svært lite i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tok ny tattiss forrige uke. Tok den på siden av ryggen opp mot ribbeina. Fyttigrisen det gjorde vondt. Mått ha en pause faktisk! Hadde ikke trodd det skulle være så vondt. Så all ære til de som har tatoveringer oppover langs siden.. Syns selv det er en fin plass, men jeg kommer ikke til å ta flere der. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tok ny tattiss forrige uke. Motiv, størrelse, bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå