Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arr type scarification kan være pent. Men ikke type "skade seg selv"-arr.

 

 

QFT!

begynner å bli lei EMO tullet på skolen min (No Offence)

Men at alle driver og kutter seg selv, æsj blir kvalm.

De som kansje er litt EMO ja ok, men ikke de som tror de er emo og løser verdens problemer med og kutte seg selv.

Lenke til kommentar
Arr type scarification kan være pent. Men ikke type "skade seg selv"-arr.

 

 

QFT!

begynner å bli lei EMO tullet på skolen min (No Offence)

Men at alle driver og kutter seg selv, æsj blir kvalm.

De som kansje er litt EMO ja ok, men ikke de som tror de er emo og løser verdens problemer med og kutte seg selv.

Jeg lurer noe helt sykt på hva det innlegget hadde her å gjøre. Stilen som hører til emomusikken heter scene og er oppkalt etter myspace-scenen hvor stilen oppsto. Den har ingenting med selvskading å gjøre. Selvskading er et alvorlig psykisk problem som plager mange ungdommer, og selv de som gjør det kun for å få oppmerksomhet må jo ha en eller annen form for problem. At du er lei det, det er faktisk ditt eget problem. Jeg er og i mot den scene-hypen som raser gjennom hele jævla Europa for tiden, men jeg nekter plent å tenke at selvskading er emo, det er et psykisk problem som har eksistert lenge før scene-stilen var påtenkt en gang.

Lenke til kommentar

Tok ny tattiss forrige uke. Tok den på siden av ryggen opp mot ribbeina. Fyttigrisen det gjorde vondt. Mått ha en pause faktisk! Hadde ikke trodd det skulle være så vondt. Så all ære til de som har tatoveringer oppover langs siden.. :p Syns selv det er en fin plass, men jeg kommer ikke til å ta flere der. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...