medlem-130744 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Nei, hvorfor skulle det det? Det er som å si at helix-to-helix industrial er mandig fordi jeg kjenner flest gutter som har det. Piercinger (bortsett fra intimpiercinger) er ikke bestemt av hvilket kjønn du tilhører, men hva du syntes er pent. Hvor mange menn har tunge piercing da? Svert få av de som er i media ivertfall, og det har sikkert sine grunner 2000 poster - forum bitch.. Endret 23. oktober 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor mange i media har leppepiercing? Nesepiercing? Ørepiercing? Vil du høre noe? Du vet det faen ikke, fordi de tar den ut før tv-sendinger, relativt ofte. Og hvor mange pleier å geipe når de er på TV? en tungepiercing kan nemlig være ganske så diskrè. Det finnes neppe noen statistikk over hvor mange menn som har tungepiercing, men bare i min klasse på skolen er det i hvert fall en 7-8 gutter (av 12) som har tungepiercing. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor mange menn har tunge piercing da?Svert få av de som er i media ivertfall Nå er ikke media alle men. At gutter har tungepiercing er ikke sjeldent. Digger faktisk min jeg Og vil ikke kalle det feminint fordi om det er fler jenter som har det enn gutter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tåpelig å si at gutter ikke kan få tungepiercing og begrunne det i hva folk "skal". At det ser tullete ut er mer enn god nok grunn til å droppe det, uten at man skal henge seg opp i samfunnsnormer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At det ser tullete ut er mer enn god nok grunn til å droppe det, uten at man skal henge seg opp i samfunnsnormer.Og du tror ikke hva folk synes er pent har noe med samfunnsnormer å gjøre? ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At det ser tullete ut er mer enn god nok grunn til å droppe det, uten at man skal henge seg opp i samfunnsnormer.Og du tror ikke hva folk synes er pent har noe med samfunnsnormer å gjøre? ^^ Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det finnes neppe noen statistikk over hvor mange menn som har tungepiercing, men bare i min klasse på skolen er det i hvert fall en 7-8 gutter (av 12) som har tungepiercing. Hva slags klasse går du i? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell. Det ER stygt? Kanskje din mening er det, men du er ikke en jævla fasit heller Endret 23. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tror han mente det mer som et eksempel på forskjellen på mening og det å følge normer, PepsiCo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell. Det ER stygt? Kanskje din mening er det, men du er ikke en jævla fasit heller Nei nei. Men samtidig.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tror han mente det mer som et eksempel på forskjellen på mening og det å følge normer, PepsiCo. Det kan godt være, men jeg synes den gutten er litt for direkte med å si "det ser tullete ut", det er stygt", osv som om hele verden er enig i han For det er ikke det jeg hører når folk kommenterer min Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell.Slike ting tror jeg er langt mer bestemt av normer enn man er klar over. Ringer rundt halsen så den blir dobbelt så lang er jo lekkert, eller? Merkelig nok synes man det i kulturer der slikt er normen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, nå har det seg sånn at piercinger, tatoveringer og annen kroppskunst er kun smak og behag og ingenting annet. Så om han ikke liker det skal han få lov å si det, du vet at det ikke stemmer, fordi du er uenig, og mange du kjenner er uenig. En av mine aller beste venner hater lepperinger, og er ikke så stor fan av piercinger generelt, egentlig. Han prøver så smått å hindre meg fra å ta anti-eyebrows, og i hvert fall fra å ta den tredje lepperingen min. Bryr jeg meg? Nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er veldig direkte fordi jeg ikke bryr meg om hele verden er enig med meg, jeg har en mening som gjelder for meg selv og den står jeg ved. Tastaturet mitt hadde vært mye mer slitt om jeg inkluderte "IMHO" i hvert innlegg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 veldig humble er du da ikke (faen drit i hakkabrettet , må jo slå på knappene ) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har to hull i venstre øret, en ganske høyt oppe og en nede. Men vurdere å ta i venstre øyebryn, er det vondt eller? Ser sinnsykt vondt ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 veldig humble er du da ikke (faen drit i hakkabrettet , må jo slå på knappene ) Nei, jeg har aldri vært flau for å ha en mening. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om du har helix og har tatt med nål, så vil en øyebrynspiercing gjøre mindre vondt enn en blodprøve. Men smerte er relativt. Selv syntes jeg ikke at øyebrynet gjorde vondt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om du har helix og har tatt med nål, så vil en øyebrynspiercing gjøre mindre vondt enn en blodprøve. Men smerte er relativt. Selv syntes jeg ikke at øyebrynet gjorde vondt i det hele tatt. Enig, eneste jeg kjente var et lite stikk liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå