Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Nei, hvorfor skulle det det? Det er som å si at helix-to-helix industrial er mandig fordi jeg kjenner flest gutter som har det. Piercinger (bortsett fra intimpiercinger) er ikke bestemt av hvilket kjønn du tilhører, men hva du syntes er pent.

Hvor mange menn har tunge piercing da?

Svert få av de som er i media ivertfall, og det har sikkert sine grunner ;)

 

 

2000 poster - forum bitch..

Endret av medlem-130744
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange i media har leppepiercing? Nesepiercing? Ørepiercing? Vil du høre noe? Du vet det faen ikke, fordi de tar den ut før tv-sendinger, relativt ofte. Og hvor mange pleier å geipe når de er på TV? en tungepiercing kan nemlig være ganske så diskrè. Det finnes neppe noen statistikk over hvor mange menn som har tungepiercing, men bare i min klasse på skolen er det i hvert fall en 7-8 gutter (av 12) som har tungepiercing.

Lenke til kommentar
At det ser tullete ut er mer enn god nok grunn til å droppe det, uten at man skal henge seg opp i samfunnsnormer.
Og du tror ikke hva folk synes er pent har noe med samfunnsnormer å gjøre? ^^

Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Jo, men mer i en "det er stygt, derfor er det ikke akseptert"-måte enn en "det er ikke akseptert, derfor er det stygt"-måte. Vesentlig forskjell.
Slike ting tror jeg er langt mer bestemt av normer enn man er klar over. Ringer rundt halsen så den blir dobbelt så lang er jo lekkert, eller? Merkelig nok synes man det i kulturer der slikt er normen. :hmm:
Lenke til kommentar

Vel, nå har det seg sånn at piercinger, tatoveringer og annen kroppskunst er kun smak og behag og ingenting annet. Så om han ikke liker det skal han få lov å si det, du vet at det ikke stemmer, fordi du er uenig, og mange du kjenner er uenig. :)

En av mine aller beste venner hater lepperinger, og er ikke så stor fan av piercinger generelt, egentlig. Han prøver så smått å hindre meg fra å ta anti-eyebrows, og i hvert fall fra å ta den tredje lepperingen min. Bryr jeg meg? Nei. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...