Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt problemer med nippelringen min i det siste, på tross av at jeg har vært veldig renslig og forsiktig. Dro til en piercer her en dag som sa at det var fordi kroppen støter den fra seg, så jeg skiftet til stang. Er det noen som vet om det har noe å si? Er det slik at når kroppen ikke vil ha den, så er det ingen ting jeg kan gjøre? Jeg vil ikke ta den ut :(

Lenke til kommentar

 

 

Vel, intimpiercinger er som oftes lots of fun.

Intimpiercing på en gutt..
Hold meg i honden, jeg kjenner en nål bore seg igjennom penisen min..
Jeg får mange unødige og falske smerter ved og lese inleggene i denne tråden cry.gif


Jeg har intimpiercing (prins albert) og jeg syntes ikke det var særlig vondt. Å ta i brystvortene synes jeg var verre. Selv vurderer jeg å ta en intimpiercing til.
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ta den ut :(

Jeg føler med deg. Jeg måtte ta ut min i sommer, fordi nippelen som holdt den fast bare ble mindre og mindre etterhvert som tida gikk. Jeg fikk aldri noen profesjonell vurdering, men det var nok best å ta den ut.

Stang/ring kan ha noe å si, jeg fikk ha min i flere måneder ekstra etter at jeg byttet til stang.

Lenke til kommentar
@ skilpadde:

Vel, titan har hakket mindre sjangse for å bli utstøtt av kroppen enn KS. Hvilket metall er smykket ditt i?

Aner virkelig ikke.

Da ville jeg sjekka det ut, og spurt etter titan om det ikke var det du hadde. Når det gjelder rensing er det viktig å huske på å ikke bruke for sterkt rensemiddel. Klorhexidin f.eks er litt i sterkeste laget for mange.

Kjipt når piercinger ikke vil sitte, har hatt et par selv som har tatt kvelden. :ermm: Men i blant er det ikke mye man kan gjøre med det, og heller prøve igjen når det har grodd skikkelig.

Lenke til kommentar
Får ta meg en tur bort en dag for å spørre. Den har ikke væsket noe siden jeg skiftet da, og det er noen dager siden. Så jeg krysser fingrene for at det går bra. Å ta den på ny har jeg lite lyst til. Det var smerte, og jeg har hørt det er enda verre å ta den for andre gang.

Jeg har stukket høyre bv to ganger, og ja. Andre gangen var hakket verre. :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg lurer på å ta piercing i tunga..Er jo 14 år da, men vurderer å ta når jeg er 16... Ei jeg kjenner var 14 når hun tok den i tunga, hvor gammel må man være?
Tror du skal slite med å få tatt hvorsomhelst ihvertfall. Der jeg tok den (Leading Light i Drammen) var det legitimasjonsplikt på at du var over 16. Ingen unntak

 

Ja jeg er gutt...Lyst på piercing i tunga fordi det er litt tøft og savner å ha regulering å stryke tunga borti wink.gif

Hvordan reagerer folk med det?

Har bare fått positive tilbakemeldinger på min ihvertfall smile.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg lurer på å ta piercing i tunga..Er jo 14 år da, men vurderer å ta når jeg er 16... Ei jeg kjenner var 14 når hun tok den i tunga, hvor gammel må man være?
Tror du skal slite med å få tatt hvorsomhelst ihvertfall. Der jeg tok den (Leading Light i Drammen) var det legitimasjonsplikt på at du var over 16. Ingen unntak

 

Ja jeg er gutt...Lyst på piercing i tunga fordi det er litt tøft og savner å ha regulering å stryke tunga borti wink.gif

Hvordan reagerer folk med det?

Har bare fått positive tilbakemeldinger på min ihvertfall smile.gif

Er det ikke en typisk jente ting dette med tunge piercing?
Skall ikke gutta være litt barske, og mandige?
Lenke til kommentar

Nei, hvorfor skulle det det? Det er som å si at helix-to-helix industrial er mandig fordi jeg kjenner flest gutter som har det. Piercinger (bortsett fra intimpiercinger) er ikke bestemt av hvilket kjønn du tilhører, men hva du syntes er pent.

 

EDIT: Dessuten så skal ikke gutter være noe som helst, gutter skal få være feminine om de vil det, androgyne om de vil det, eller transkjønnet, interkjønnet, intersex eller transseksuelle om de vil det og. Jævla samfunnsnormedritt.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...