Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det skal ikke mer enn litt metall i ansiktet før man går fra "hun søte" til "hun med trynepiercingen". Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, de kan fort bli litt dominerende i ansiktet. Jeg vil ha flere ansiktspiercinger, jeg. *vil bli atten og ta anti-eyebrows fort* Folk splitter tunge spisse, er det ingen som har slitta øyenbrynet også da? Var sikkert en gammal kunde med en sånn her bil som traff han. Sant nokk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir en apadravya på lørdag. Hipp hurra! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Blir en apadravya på lørdag. Hipp hurra! Det skal ikke mer enn litt metall i ansiktet/kuken før man går fra "han hyggelige bondetypen" til "ikke la ungene deres være i nærheten av ham". Endret 22. oktober 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir en apadravya på lørdag. Hipp hurra! Det skal ikke mer enn litt metall i ansiktet/kuken før man går fra "han hyggelige bondetypen" til "ikke la ungene deres være i nærheten av ham". Den var stygg, men jeg er ganske enig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir en apadravya på lørdag. Hipp hurra! Jeg tenker to ting. Au og stilig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir en apadravya på lørdag. Hipp hurra! Det skal ikke mer enn litt metall i ansiktet/kuken før man går fra "han hyggelige bondetypen" til "ikke la ungene deres være i nærheten av ham". :!: Du får sagt det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer, Glint. Blir sikkert fett det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du må si hvordan det var O_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nå sitter jeg og venter på at Glint skal poste "Det der er noe av det deiligste jeg har opplevd i hele mitt liv *orgasme*"-post når han har tatt den, jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, intimpiercinger er som oftes lots of fun. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Småunger er noe herk uansett. Win-win. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Knis, jeg har endelig funnet ut hvilken intimpiercing jeg skal ha om det blir på meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, intimpiercinger er som oftes lots of fun. Intimpiercing på en gutt.. Hold meg i honden, jeg kjenner en nål bore seg igjennom penisen min.. Jeg får mange unødige og falske smerter ved og lese inleggene i denne tråden Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer på å ta piercing i tunga..Er jo 14 år da, men vurderer å ta når jeg er 16... Ei jeg kjenner var 14 når hun tok den i tunga, hvor gammel må man være? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg lurer på å ta piercing i tunga..Er jo 14 år da, men vurderer å ta når jeg er 16... Ei jeg kjenner var 14 når hun tok den i tunga, hvor gammel må man være? Alt etter hva pierceren krever.. Du ønsker og ta i tunga, er du gutt da eller? Dessuten, Piercing er omtrent det styggeste mennesker kan gjemme ansiktet sitt bak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dessuten, Piercing er omtrent det styggeste mennesker kan gjemme ansiktet sitt bak. Du pleier å ha tungen i ansiktet ja?Uansett, sånne innlegg er så jævlig unødvendig i en tråd som dette. Seriøst, dette er en tråd for oss som liker dette, hvis du ikke liker det, la være å poste/lese her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja jeg er gutt...Lyst på piercing i tunga fordi det er litt tøft og savner å ha regulering å stryke tunga borti Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja jeg er gutt...Lyst på piercing i tunga fordi det er litt tøft og savner å ha regulering å stryke tunga borti Hvordan reagerer folk med det? Har bare alldrig sett en gutt med piercing i tunga.. Skall holde meg langt unna denne tråden, blir jo hata av dere Dessuten suger jeg hardt når dere kommer med fakta og kilder i rekker Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Broren min har piercing i tunga... Han ser jo egentlig ganske tøff ut med den, dog han er 26 år... En gang svelgte han piercingen og den lå i dasskåla dagen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå