Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ment relativt ironisk fra min side, men det finnes faktisk tattovører som gjør dette. Selv får jeg meg ikke til å fatte å forstå at folk vil la seg tatovere med samme utstyr som andre. :(

Nei, det er nok mer trist enn noe annet at folk går for kvantitet>kvalitet-prinsipper og at billig er best. ><

Lenke til kommentar
Det var ment relativt ironisk fra min side, men det finnes faktisk tattovører som gjør dette. Selv får jeg meg ikke til å fatte å forstå at folk vil la seg tatovere med samme utstyr som andre. :(

Nei, det er nok mer trist enn noe annet at folk går for kvantitet>kvalitet-prinsipper og at billig er best. ><

Hva har man og risikere da, om man bruker brukt tattoo utstyr? :p

Er det samenlignbart med at narkomane deler på sprøyter?

 

Jeg skall ikke tattovere meg, men er ganske nysgjerrig.

Dette er en ganske, ukjent verden for meg :)

Lenke til kommentar

 

 

Det var ment relativt ironisk fra min side, men det finnes faktisk tattovører som gjør dette. Selv får jeg meg ikke til å fatte å forstå at folk vil la seg tatovere med samme utstyr som andre. sad.gif
Nei, det er nok mer trist enn noe annet at folk går for kvantitet>kvalitet-prinsipper og at billig er best. ><

Hva har man og risikere da, om man bruker brukt tattoo utstyr? tongue.gif
Er det samenlignbart med at narkomane deler på sprøyter?


Det blir akkurat det samma, bortsett fra at det er vanligere at narkomane har HIV, Heppatitt og andre sykdommer en personer som ikke er narkomane. Grunnene til at disse sykdommene er så spredt i det miljøet er nettopp pga sprøytedelinga.
Lenke til kommentar

 

 

Det var ment relativt ironisk fra min side, men det finnes faktisk tattovører som gjør dette. Selv får jeg meg ikke til å fatte å forstå at folk vil la seg tatovere med samme utstyr som andre. sad.gif
Nei, det er nok mer trist enn noe annet at folk går for kvantitet>kvalitet-prinsipper og at billig er best. ><

Hva har man og risikere da, om man bruker brukt tattoo utstyr? tongue.gif
Er det samenlignbart med at narkomane deler på sprøyter?


Det blir akkurat det samma, bortsett fra at det er vanligere at narkomane har HIV, Heppatitt og andre sykdommer en personer som ikke er narkomane. Grunnene til at disse sykdommene er så spredt i det miljøet er nettopp pga sprøytedelinga.

Du har rett i det.
Men du svarte egentlig ikke på spørsmålet mitt. smile.gif
Lenke til kommentar

 

 

Jo, det blir akkurat den samme risken du løper. En nål som har blod på er direkte farlig, blod er den mest smittebærende væsken menneskekroppen har å dele.

Javist.
Men det er bare useriøse kjeller tattovører som driver med denne ekstremsporten?


I Norge vil jeg tro det ja, mens i utlandet (les syden, østblokkland, asia ol.) ville jeg vært skeptisk.

Jeg vet ikke om man må ha en slags løyve for å drive tatoverings-sjappe i Norge jeg? Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

Jo, det blir akkurat den samme risken du løper. En nål som har blod på er direkte farlig, blod er den mest smittebærende væsken menneskekroppen har å dele.

Javist.
Men det er bare useriøse kjeller tattovører som driver med denne ekstremsporten?


I Norge vil jeg tro det ja, mens i utlandet (les syden, østblokkland, asia ol.) ville jeg vært skeptisk.

Jeg vet ikke om man må ha en slags løyve for å drive tatoverings-sjappe i Norge jeg?

Man må nokk det.
Noen som har hørt om Tattoo Harald? smile.gif
Lenke til kommentar

 

 

Man må nokk det.
Noen som har hørt om Tattoo Harald? smile.gif

Han er vel et bevis på at man ikke trenger "lappen" for å arbeide som tatovør i Norge.

Men på den positive siden har han vel skrytt fælt på hjemmesida si om hvor hygienisk han er. Det er jo bra for kunden - man sitter bare igjen med en crappy tribal, og slipper å få hepatitt på kjøpet! Et problem mindre å hanskes med thumbup.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

Man må nokk det.
Noen som har hørt om Tattoo Harald? smile.gif

Han er vel et bevis på at man ikke trenger "lappen" for å arbeide som tatovør i Norge.

Men på den positive siden har han vel skrytt fælt på hjemmesida si om hvor hygienisk han er. Det er jo bra for kunden - man sitter bare igjen med en crappy tribal, og slipper å få hepatitt på kjøpet! Et problem mindre å hanskes med thumbup.gif

Han holder vell til i Trøndelag han?
Har sett ett skilt på en husvegg der det står TattooHarald.com på, har kjørt forbi det alt formange ganger til og ikke legge merke til det tongue.gif

Men han er vist nede nå, etter en bilulykke..
Er vell vanskelig og tattovere uten armer tongue.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...