King-Nothing Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg enten droppet hele tatoveringen, eller ventet til du er såpass sikker at du er villig til å ha den der resten av livet. Som SteffyPants sier, så vil den bare bli blekere og blekere, styggere og styggere, til den er borte. Samboeren min har en bitteliten edderkopp litt under magen og den skulle vare i 3-5år. Hun har ihvertfall hatt den i 7år, men den ser langt i fra pen ut lenger. Nå er den veldig blass i fargene noen steder, mens andre steder er den fortsatt relativt bra. Det sier vel seg selv at det ikke ser særlig bra ut. Og det kommer helt sikkert til å ta 3-4 år til før den er borte. Så igjen; vent heller til du vil ha en ekte. For du kommer til angre etter noen år når den begynner å blekne. Endret 17. oktober 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
slins Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Stemmer nok ikke. At blekket forsvinner etter 3 år er sludder og pølsevev, og varigheten har en tendens til å gå fra 3 til 5 til 7 til 10 år, alt etter hvor lenge du har hatt den. Kjøp en tyggis om du vil ha en midlertidig tatovering, det sparer du mye tid, penger og smerte på. ti år er greit for meg det, men hvor kan man ta dette? hvem tilbyr det? går det under ett spesielt navn? ok, du skjønte ikke greia: NEI, midlertidig tattovering finnes IKKE. Tattoveringen vil IKKE forsvinne ordentlig. Noe vil bli igjen. Hvis de sier noe annet, så lyver de. Jeg har sett slike og det falmer litt, men sitter. Nærmeste du kommer 'midlertidig tattovering' bortsett fra de du finner i Donald, er 'henna tattovering' som de kaller det som er henna blanda med hår farge eller annet kliss, som varer i 3-4 uker og er malt på. Dette vil du heller ikke ha, fordi det er stor risiko for at huden din reagerer på "hårfargen/klisset" og folk har fått byller, og brannsår og gud veit. Så enten tar du ordentlig tattovering, eller løper rundt med donald tattovering. Eller så er du dum og blond. Og det finnes mange slike Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skal ha meg en Fairy på armen (cover up), og lurte på hvem i Stavanger som er den beste til å ta en slik tattoo? Viktig å få med alle detaljer på tattoen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leading ligth lagde en fee i nakken på samboeren , han engelske som jobber der ( vet ikke om det de har flere en 1 tatovér der ) han gjorde en meget bra jobb med mye detaljer . Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leading ligth lagde en fee i nakken på samboeren , han engelske som jobber der ( vet ikke om det de har flere en 1 tatovér der ) han gjorde en meget bra jobb med mye detaljer . Har brukt Marius på Leading light på mesteparten av de andre. Så går nok for han igjen Ville bare høre hva folket mente. Om det gjerne var noen som spesialiserte seg på å tatovere ansikter. Skal være ganske realistisk. Men er veldig fornøyd med Marius. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kom til å tenke på noe.. jeg skal ha en tatovering på venstre underarm. Jeg jobber som elektrikerlærling og kommer borti ting ofte, små rift/kutt osv. vil små rift/kutt ødelegge tatoveringen? I såfall skal jeg gå med genser når jeg jobber :x Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den første tiden tror jeg man bør unngå alt av rift og slikt, men når den har grodd og alt tror jeg ikke rift skal ha så mye å si, så lenge de ikke er dype. Nå er jeg ikke 100% sikker, men. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Tattovøren min bor langt langt unna, så jeg tenkte jeg kunnespørre her først: Hvordan vil det bli / vil det gå å tattovere dette: Endret 19. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Droppp skyene så kan det bli bra det.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En ting jeg har stusset litt over i det siste: (Litt fakta først) 1) Øyenbrynspiercing er en surfacepiercing 2) Bridge er en surfacepiercing 3) Anti-eyebrows er en surfacepiercing Øyebrynspiercing er det 16årsgrense på, selv om det er en surfacepiercing, og mange piercere operer med en 18årsgrense når det gjelder surface. Jeg vet og om flere som har fått ta bridge selv om de er under atten, med foreldrenes samtykke. Nå lurer jeg på om dette gjelder for en vertical bridge og? Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror det bare er type intimpiercing som har atten.. venninda mi har piercing i nakken, og hu er fortsatt bare 17 år.. det var ikke noe stress å ta den uten foreldre eller noe... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ikke alle studioer som har 18 år på surfacer, men det jeg bruker per dags dato har hvertfall det. Jeg har både hatt nape og surface ved tragus før jeg ble myndig selv. Beste er vel å ringe bort til det aktuelle studioet å høre med de. Intimpiercing er det 18 år på, og det er jo forståelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Okei, et spørsmål til. Tounge surface; Noen som vet om det er piercere i Bergen som vil sette denne på en syttenåring? Endret 20. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 En 16 åring bør vente til hun er mer moden og er sikker på at hun ikke vill angre på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det der er faktisk noe av det mer latterlige jeg har lest i denne tråden. Jeg er sytten, og det er ikke akkurat den første piercingen min. Og skulle jeg angre, så tar jeg den ut og lar tungen min gro. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det der er faktisk noe av det mer latterlige jeg har lest i denne tråden. Jeg er sytten, og det er ikke akkurat den første piercingen min. Og skulle jeg angre, så tar jeg den ut og lar tungen min gro. hehe enig deg der etter og ha sett pricingene dine på nettby trur jeg nokk du har bedre greie på pircinger en han Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Piercinger og andre bodymods er tross alt en av hobbyene mine. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ¨Nu ballar det på seg! Deriver å fiker motiv... Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 U.K. Girl Unknowingly Had "Friend From Hell" Tattooed On Her Back Najs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå