Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg hadde jeg enten droppet hele tatoveringen, eller ventet til du er såpass sikker at du er villig til å ha den der resten av livet. Som SteffyPants sier, så vil den bare bli blekere og blekere, styggere og styggere, til den er borte. Samboeren min har en bitteliten edderkopp litt under magen og den skulle vare i 3-5år. Hun har ihvertfall hatt den i 7år, men den ser langt i fra pen ut lenger. Nå er den veldig blass i fargene noen steder, mens andre steder er den fortsatt relativt bra. Det sier vel seg selv at det ikke ser særlig bra ut.

 

Og det kommer helt sikkert til å ta 3-4 år til før den er borte.

 

Så igjen; vent heller til du vil ha en ekte.

 

For du kommer til angre etter noen år når den begynner å blekne. ;)

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer nok ikke. At blekket forsvinner etter 3 år er sludder og pølsevev, og varigheten har en tendens til å gå fra 3 til 5 til 7 til 10 år, alt etter hvor lenge du har hatt den. Kjøp en tyggis om du vil ha en midlertidig tatovering, det sparer du mye tid, penger og smerte på.

 

 

ti år er greit for meg det, men hvor kan man ta dette? hvem tilbyr det? går det under ett spesielt navn?

 

ok, du skjønte ikke greia: NEI, midlertidig tattovering finnes IKKE. Tattoveringen vil IKKE forsvinne ordentlig. Noe vil bli igjen. Hvis de sier noe annet, så lyver de. Jeg har sett slike og det falmer litt, men sitter.

 

Nærmeste du kommer 'midlertidig tattovering' bortsett fra de du finner i Donald, er 'henna tattovering' som de kaller det som er henna blanda med hår farge eller annet kliss, som varer i 3-4 uker og er malt på. Dette vil du heller ikke ha, fordi det er stor risiko for at huden din reagerer på "hårfargen/klisset" og folk har fått byller, og brannsår og gud veit.

 

Så enten tar du ordentlig tattovering, eller løper rundt med donald tattovering. Eller så er du dum og blond. Og det finnes mange slike :p

Lenke til kommentar
Leading ligth lagde en fee i nakken på samboeren , han engelske som jobber der ( vet ikke om det de har flere en 1 tatovér der ) han gjorde en meget bra jobb med mye detaljer .

 

 

Har brukt Marius på Leading light på mesteparten av de andre.

Så går nok for han igjen :yes:

Ville bare høre hva folket mente.

Om det gjerne var noen som spesialiserte seg på å tatovere ansikter.

Skal være ganske realistisk.

Men er veldig fornøyd med Marius.

Lenke til kommentar

En ting jeg har stusset litt over i det siste:

(Litt fakta først)

1) Øyenbrynspiercing er en surfacepiercing

2) Bridge er en surfacepiercing

3) Anti-eyebrows er en surfacepiercing

 

Øyebrynspiercing er det 16årsgrense på, selv om det er en surfacepiercing, og mange piercere operer med en 18årsgrense når det gjelder surface. Jeg vet og om flere som har fått ta bridge selv om de er under atten, med foreldrenes samtykke. Nå lurer jeg på om dette gjelder for en vertical bridge og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...