nerval Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Soon to come, Lofoten Ink.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Haha, de var tøffe. Synd ingen har de i min størrelse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enig, de var litt kule. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg om Prikketeknikk tatoveringer? Broren min har booka time hos "Puls med kunst" i oslo hvor de bruker den teknikken. Vi skal tatovere inn etternavna våre på underarmen med en custom skrift de skal lage der. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Haha, de var tøffe. Synd ingen har de i min størrelse. Da får du utvide litt til da vettu! så passer de nok! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg om Prikketeknikk tatoveringer? Broren min har booka time hos "Puls med kunst" i oslo hvor de bruker den teknikken. Vi skal tatovere inn etternavna våre på underarmen med en custom skrift de skal lage der. Ikke noe mer enn det som allerede står på websidene deres. De bruker prikker for å bygge opp tatoveringer istedenfor den vanlige strek + skyggelegging-metoden. Det er strengt talt bare til å titte på www.kunstmedpuls.no og sjekke ut bildene der. Er for øvrig en stor fan av arbeidet og holdningene deres. Det skulle vært flere som dem i tatoveringsbransjen. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mente Kunst med puls, gikk fort i svingene Håper jeg blir fornøyd med resultatet, kan poste her kanskje. Vet ikke helt når vi skal ta dem da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da får du utvide litt til da vettu! så passer de nok! Ørene mine er for store, det som er problemet. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Da får du utvide litt til da vettu! så passer de nok! Ørene mine er for store, det som er problemet. aahh.. da ble det værre... hehe. Hvor store har du? Endret 15. oktober 2007 av Carrie Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 aahh.. da ble det værre... hehe. Hvor store har du? 23 mm, blir 24 om halvannen uke. Nå har jeg planer om å stoppe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 aahh.. da ble det værre... hehe. Hvor store har du? 23 mm, blir 24 om halvannen uke. Nå har jeg planer om å stoppe. Det er bra. Det ligner liksom ikke helt på et øre lenger. =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er bra. Det ligner liksom ikke helt på et øre lenger. =D Ikke lat som du ikke liker hulla mine engang, Stefan. ^^ Lenke til kommentar
nerval Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Stor sans for de tatoveringene som var gjort hos kunst med puls.. Vet ikke om noe studio i Trondheim som driver med prikkemetoden også? Det var sinnsykt stilig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da får du utvide litt til da vettu! så passer de nok! Ørene mine er for store, det som er problemet. Hør om det kan bestilles større da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når det står at de har de opp til 16 mm, går jeg ut i fra at de ikke blir laget større. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når det står at de har de opp til 16 mm, går jeg ut i fra at de ikke blir laget større. Da så. Muligens andre som har dem i større størrelser. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg har hørt rykter om en tatto man kan ta som varer i 3 år? stemmer det? noen som har litt info til meg ang dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Stemmer nok ikke. At blekket forsvinner etter 3 år er sludder og pølsevev, og varigheten har en tendens til å gå fra 3 til 5 til 7 til 10 år, alt etter hvor lenge du har hatt den. Kjøp en tyggis om du vil ha en midlertidig tatovering, det sparer du mye tid, penger og smerte på. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Stemmer nok ikke. At blekket forsvinner etter 3 år er sludder og pølsevev, og varigheten har en tendens til å gå fra 3 til 5 til 7 til 10 år, alt etter hvor lenge du har hatt den. Kjøp en tyggis om du vil ha en midlertidig tatovering, det sparer du mye tid, penger og smerte på. ti år er greit for meg det, men hvor kan man ta dette? hvem tilbyr det? går det under ett spesielt navn? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg håper du innser at den ikke forsvinner etter 10 år ved hjelp av en magisk prosess, men det er mer slik maling forsvinner fra et hus - nemlig gjennom en sakte og stygg prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå