Stian0 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal ta en tatovering denne måneden her mest sansynlig, forrige gang jeg posta lurte jeg på hva jeg skulle ta. Jeg kom først fram til at jeg og broren min skulle tatovere "brothers" på underarmen, men det blir heller til at vi tatoverer etternavnet vårt på venstre underarm, da har man noe man ikke kommer til å angre på.. vi er jo stolte over å være i denne familien. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal ta en tatovering denne måneden her mest sansynlig, forrige gang jeg posta lurte jeg på hva jeg skulle ta. Jeg kom først fram til at jeg og broren min skulle tatovere "brothers" på underarmen, men det blir heller til at vi tatoverer etternavnet vårt på venstre underarm, da har man noe man ikke kommer til å angre på.. vi er jo stolte over å være i denne familien. Ta etternavnet ditt.. Det har jeg gjort og angrer ikke.. Er stolt av mitt etternavn.. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blir garantert etternavnet mitt Kommer nok ikke til å angre! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da får vi bare satse på at det ikke blir en kjent massemorder med det etternavnet da. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha! Forresten, har funnet ut at studioet vi skal til bruker prikketeknikk.. Hvordan blir det når man skal ha skift? Lenke til kommentar
Varani Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har nå tatt mine to første tattoveringer på Starlight Tattoo i Drammen. Jeg er dødefornøyd! Tony er ekstremt flink, og har jo i gjengjeld 32 års erfaring i yrket. Ville bare si at jeg anbefaler Starlight i Drammen =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bilde plz. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vil for eksempel gult tatoveringsblekk legge seg over svart? Eller vil det bli som å tegne med en gul markeringspenn oppå sprittusj (altså at det da fortsatt er svart)? Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gult over sort vil ikke bli bra. Man må ta en like mørk, eller mørkere farge hvis man skal tatovere over noe. Er i hvert fall slik de gjør det i Miami Ink. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lurer litt på, etter senere tids hendelser, og tatovere "I'm not afraid" ovenfor Jack tatoveringen min. Men føler at det kanskje blir litt... klisje ? Riktig ord? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jack tatovering? Har jeg gått glipp av en viktig post eller noe? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jack tatovering? Har jeg gått glipp av en viktig post eller noe? Er vel over 1 år siden nå.. Nothing special. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ett tv-program om Tattoo som går nå.. Heter 'LA Ink', for de som er interessert.. Er mye kult dem gjør og lager der Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ett tv-program om Tattoo som går nå.. Heter 'LA Ink', for de som er interessert.. Er mye kult dem gjør og lager der Hvor går det hen sa du? Jeg fant det ikke i programmet da jeg kikka så kjapt. kverna: Smooth tatovering o_O Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor går det hen sa du? Jeg fant det ikke i programmet da jeg kikka så kjapt. kverna: Smooth tatovering o_O Det skal gå på Discovery Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det heter Miami Ink btw Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nope, Kat har startet eget program som heter LA ink. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nope, Kat har startet eget program som heter LA ink. Jupp. Gøy å se på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nåja, kult og kult. Syns det bare er "memorial tattoo for my dead homie/brother/mother/father/pet" det går i, sammen med klipp av folk som hulker og tuter og forteller om den avdøde. Arbeidet er heller ikke noe å rope hurra for, selv om det gjerne er over det gjennomsnittlige man ser fra junaiten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Finnes også London Ink. Hvor David Beckhams tatovør starter nytt sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå