bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den er laget i photoshop.. Du ser blant annet at håra på Homer's hode er klipt bort på grunn av latskap. Ikke ødlegg for meg nå!! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hahahahahahahahahahaha. ååå vondt i magen Jeg personlig syns band og lignende er teit. Men har jo selv lyst på å tattovere kjæresten sine initialer, og for 5 år siden hadde jeg synes det bare var såååååå teit! Så alt med måte. Noen vil sikkert synes det er kjempe kult, mens andre som meg vil rulle med øynene og tenke "jaja, det er jo hans kropp" Ja, du sier det egentlig selv, og ingen av delene er "teite", men band og _spesielt_ navn på kjærester er ting det er veldig fort gjort og angre på. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ingen som har lest VG i dag? hahahaha han som tattoverte bilde av kona si på ryggen? Nå har ho stukke av med en yngre mann! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ingen som har lest VG i dag? hahahahahan som tattoverte bilde av kona si på ryggen? Nå har ho stukke av med en yngre mann! Det fortjener han når han er så dum Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det fortjener han når han er så dum Ja, jeg leste så vidt om det der. EVIG BRA!! :D Though, kan ikke akkuratt forutse noe sånt. De hadde jo to barn og en del år mellom seg. Burde være lov å ha troen på forholdet da ... *NtS: Spør fruen om hu er utro før jeg tattoverer ansiktet eller navnet hennes på min kropp* Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da har jeg tatt høl i øreflippen ^^ 2,4 deilige mm som skal utvides når det er ordentlig grodd Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kult, gratulerer! Pics plx? (:! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som kan anbefale meg en god tattovør i Nordland? Eneste jeg vet om er Hole In One, og jeg er litt skeptisk til slike "kjeder" Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kult, gratulerer! Pics plx? (:! legger ut når jeg kommer hjem senere i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har 2,5, skal utvide igjen i Desember. Gleder meg som en unge, faktisk Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe,om alt går som planlagt skal jeg opp til 3,2 mm om 1-1,5 mnd ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg skal gå neste gang, men begynte ganske brått da, i hvert fall på det ene øret. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da har jeg endelig fått tatt conch-piercingen min! hehe.. Tok den på Madison i Sarpsborg, og er UTROLIG fornøyd! Håvard er BEST! Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ja, han er nok best, om det er piercinger satt skjeivt og med for korte staver osv., er det du er ute etter. Endret 12. oktober 2007 av Carnatus Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den er hverken skjev eller for kort stang. Er veldig fornøyd faktisk! Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, nå var kanskje jeg litt vel generell. Han kan nok om han faktisk gidder å bruke erfaringen sin, men jeg sitter med det inntrykket av at han er veldig ujevn når det gjelder kvalitet på utført arbeide. Jeg kan dessuten bare uttale meg utav 3-4 piercinger jeg har sett som han har satt. Men, der igjen: de har vært skjeve som faen og han har ikke tatt noe hensyn til hevelse. Men, som sagt, jeg tviler ikke på at han egentlig kan være mye flinkere enn det jeg har sett. Har jo hørt rykter som tilsier tilnærmet legendestatus, ang han. Lurer på om han "hviler" litt på den statusen, til tider. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det er mulig han er litt slækk på det noen ganger, men på de jeg kjenner som han har tatt på, og meg selv så var han veldig nøyaktig både med renhold, ta rette piercinger med store nok smykker, og han har også vært veldig flink til å si hvordan man renser og behandler piercingen. Så min personlige erfaring er at han er veldig seriøs, og vet hva han driver med! Og dessuten så er han utrolig morsom! hehe Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen som kan anbefale meg en god tattovør i Nordland? Eneste jeg vet om er Hole In One, og jeg er litt skeptisk til slike "kjeder" Hole in One er bra. Har vært der selv å blitt tatovert og skal igjen neste uke. Har hørt noe negativt om den andre sjappa, så jeg velger å ikke dra dit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han kan nok om han faktisk gidder å bruke erfaringen sin, men jeg sitter med det inntrykket av at han er veldig ujevn når det gjelder kvalitet på utført arbeide. Jeg kan dessuten bare uttale meg utav 3-4 piercinger jeg har sett som han har satt. Men, der igjen: de har vært skjeve som faen og han har ikke tatt noe hensyn til hevelse. Men, som sagt, jeg tviler ikke på at han egentlig kan være mye flinkere enn det jeg har sett. Har jo hørt rykter som tilsier tilnærmet legendestatus, ang han. Lurer på om han "hviler" litt på den statusen, til tider. Håvard er EKSTREMT koselig og vennlig. Jeg har aldri vært så avslappet som av han. Dessverre satte han ekstremt dårlige piercinger på venninnen min, så jeg sluttet å dra til han. Bl.a satte han inn en 6 mm barbell i den megafeite tragusen til venninnen min. Ikke fikk den plass til å heve seg, og dermed ble sår, rød og stygg. Hun har arr. Ikke bra. Men det stemmer at han er "kjendis" i piercingland. Overvurdert imo. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 piercinga, 2,4mm ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå