Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg hadde vel frisørhull i det ene øret (det andre hadde jeg fått stukket opp igjen, noe større enn det andre), og jeg holder på å utvide nå. Er på 2,5 mm. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ok.. med expander? eller bare trøkker du inn en større ring? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har piercet meg flere ganger hos Håvard Frisell @ Madison i Sarps, men jeg sluttet å gå til han etter han satte 2 ekstremt dårlige piercinger på venninnen min som ikke har grodd enda, etter 8 måneder. De er skeive og vonde. Han er utrolig, utrolig koselig, men jeg syntes ikke han er flink nok i lengden, selvom det er trist å si det. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det ikke ei som heter Monica i særp og?? er ikke sikkert det er navnet hennes men ho og skal visst være flink til både tattoveringer og til å lage nåleputer av folk! Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har piercet meg flere ganger hos Håvard Frisell @ Madison i Sarps, men jeg sluttet å gå til han etter han satte 2 ekstremt dårlige piercinger på venninnen min som ikke har grodd enda, etter 8 måneder. De er skeive og vonde. Han er utrolig, utrolig koselig, men jeg syntes ikke han er flink nok i lengden, selvom det er trist å si det. 9664797[/snapback] hvor var de to piercingene da? For hvis han er god på ørepiercinger, som jo ikke er så krevende som surface, så burde det gå greit.. alternativet er ei i parallellklassen som er lærling på en tattoo-bule borti høgget her... eller så kan jeg jo alltids dra til oslo.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var en rook og en tragus, begge i øret med andre ord. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det var en rook og en tragus, begge i øret med andre ord. 9665271[/snapback] å fillern.. hmm, da blir det pinpoint i oslo isteden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Godt valg, Christiane er svært dyktig. Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) har hørt rykter om at hu er meget bra ja.. Endret 9. oktober 2007 av Carrie Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenker å få tatt meg en tunell/plugg i øreflippen en av de nærmeste dagene.. Noen som vet om piercer har mulighet til å få tatt et si 4~8mm høl, eller bli jeg nødt til å starte på bånn og utvide møe mer selv? Lurer også på, utviding, vente til etter heleperioden? høres dumt ut, men veit ikke selv. Best å spørre om man lurer, mener jeg.. Takker for svar, særlig utfyllende ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det finnes flere måter for å utvide ørene sine. Man kan punche dem, man kan bruke skalpell, eller man kan "starte på bånn", som du sier. (Jeg har sikkert glemt noe) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får håpe han gidder skalpell da, for punching "may limit further stretching in the future"-.- Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Noen som blir inspirert til ny tattis nå?? Endret 9. oktober 2007 av Ballajazzhus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har 6 mm tunneller satt med skalpell i ørene, og det grodde sinnsykt bra og raskt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som ny inspirasjon til tattis nå?? den handa så skummelt stor ut i forhold til låret . tror ikke jeg kunne holdt meg seriøs og ha sex med den personen , blowjob av homer liksom .. mmmmmm cock ........ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 den hånda er jo på størrelse med en spade! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er munnen farga, eller er dama bare "neger" neden til? Ellers synes jeg sånne tatoveringer der du utnytter kroppen er ganske morsomme! =) Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som blir inspirert til ny tattis nå?? Selvsagt, homer-poontang er noe hvermansen burde gå for Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Selvsagt, homer-poontang er noe hvermansen burde gå for Den var jo faktisk veldig bra, oversakende bra rompe med tanke på den nerde tattisen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den er laget i photoshop.. Du ser blant annet at håra på Homer's hode er klipt bort på grunn av latskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå